CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Mahu Kening Cantik, Tapi Akhirnya Dapat Kening Shin Chan...

26-3-2018 04:38 PM| Diterbitkan: Cari-Amiey| Dilihat: 8105| Komen: 38|Original author: Oleh: Amiey

Description: Wanita dan kecantikan sememangnya tidak dapat dipisahkan. Kebanyakan wanita sanggup menghabiskan duit demi untuk mencapai kecantikan yang diinginkan.
Wanita dan kecantikan sememangnya tidak dapat dipisahkan. Kebanyakan wanita sanggup menghabiskan duit demi untuk mencapai kecantikan yang diinginkan. 

Bahagian kening misalnya, antara bahagian yang seringkali dititikberatkan selain dari mata dan bibir. Terbaru, gambar seorang wanita berkening tebal dan pelik telah menjadi tular di media sosial. 

Wanita tersebut, Kanyarat Dew Chaichan dipercayai mendapatkan khidmat untuk melukis tatu pada keningnya daripada sebuah kedai tatu yang tidak profesional dan akibatnya, dia menanggung malu apabila tatu tersebut kelihatan pelik dan terlampau tebal. 

Kejadian yang berlaku di Bangkok, Thailand itu dikongsi oleh seorang artis tatu  yang dikenali sebagai Vilailak Nan Sundantom yang telah membantu masalah yang menimpa wanita malang berusia 30an itu tanpa mengenakan sebarang bayaran. 


Foto: The Reporter

Vilailak telah memuat naik video semasa dia membuang tatu tersebut dan dalam masa yang sama mengingatkan wanita agar memilih tempat yang betul dengan pekerja yang terlatih sekiranya mahu membuat tatu.

Kanyarat dipercayai meminta bantuan dari Vilailak untuk membunag tatu pada keningnya itu namun tidak mampu untuk mencari duit sebanyak 200 Baht (RM25) bagi menampung kos perbelanjaan ke kedai artis tatu itu. 
Foto: The Reporter

Merasa simpati dengan nasib Kanyarat, Vilailak kemudian menawarkan diri untuk membantunya secara percuma walaupun kebiasaan dia akan mengenakan caj antara 30,000 - 50,000 (RM3,6000 - RM6,200) untuk menjalani proses tersebut. 

Sebagai pengajarannya, berhati-hatilah dalam memilih pusat kecantikan kerana bukan semua pusat kecantikan memiliki pekerja yang benar-benar bertauliah. -CARI

5

Bagus
4

Marah
12

Terkejut
6

Sedih
6

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (40 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote idakamaruddin 26-3-2018 05:05 PM
hahahahahahahahahahahahahahaha
Quote nisako 26-3-2018 05:07 PM
mmg teruk               hahaaaaaaaa
Quote prettyuglybabe 26-3-2018 05:09 PM
padan muka je la
Quote Oroi8887 26-3-2018 05:29 PM
Kesiannya hahaha
Quote paz 26-3-2018 05:43 PM
Alamak sebiji Sinchan.
Quote babydoll 26-3-2018 05:44 PM
hhahahahahahah!! adehhhh!! camna la blh jadi cmni??
Quote mizzmimi 26-3-2018 05:50 PM
Kahkahkah.. Adehhhh.. Nak kesian tapi kelakar..
Quote Allthatnana 26-3-2018 06:13 PM
Quote matchstick 26-3-2018 06:26 PM
hanatt nye pelukis tatu tersebut
Quote missinpiece 26-3-2018 06:26 PM
Adoyai kesian
Slalu jumpa keadaan camni. Berbelah bagi nak serah tengkok kat mereka2 yg x professional ni.
Quote makita 26-3-2018 07:55 PM
Salah dengar kot. Dia nak bgtaw nama dia Dew Chaichaaannn....tukang tatoo tu igt dia nak kening mcm Sinchaaan
Quote lumie 26-3-2018 08:22 PM
Cmne nk remove tatu? Tak sakit ke ? Kt muka pulak tu
Quote Jorja 26-3-2018 08:26 PM
Tapi ada aja girls cantik cantik yg I kenal sengaja lukis kening mcm sin chan. Thick eyebrow trend
Quote Buritan 26-3-2018 08:55 PM
Kakak aku masa kawin hari tuuu kening dia cam ni laaa... ha ha ha ha.. pdn mukaaaa
Quote imransulaiman 26-3-2018 09:18 PM
Nama pun dah ada chan chan... Hehe
Quote mesmerize 26-3-2018 11:09 PM
hahaha tu sebab la Tuhan tak bagi tukar ciptaanNya
sebab akan makin buruk
Quote mommymonster82 27-3-2018 12:15 AM
Nama pon ada bunyi chan chan jugak..oklah tu
Quote insulin 27-3-2018 12:54 AM
Mama chan...
Quote bloodyamuk 27-3-2018 01:34 AM
ulat bulu ulat bulu

Lihat semua komen(38)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-3-2024 06:37 AM GMT+8 , Processed in 0.212607 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top