CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Disyaki Mencuri, Lelaki Maut Dibelasah Tujuh Individu

4-10-2017 12:21 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 3833| Komen: 26

Description: Hanya kerana tidak berpuas hati, empat lelaki dan tiga perempuan berbangsa India bertindak membelasah seorang penyewa bilik sampai mati dan membuang mayat tersebut di sebuah perhentian bas.

sumber : Harian Metro


Hanya kerana tidak berpuas hati, empat lelaki dan tiga perempuan berbangsa India bertindak membelasah seorang penyewa bilik sampai mati dan membuang mayat tersebut di sebuah perhentian bas. 

Memetik laporan Guang Ming Daily, menurut Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Superintendan Noor Hashim Mohamad, pihak polis menerima laporan daripada orang ramai pada 21 September jam 7.50 pagi yang mengatakan terdapat mayat seorang lelaki di perhentian bas Bukit Indah.

Pihak polis turut mengesahkan mangsa adalah Rawinam yang berusia 19 tahun dan sepanjang tempoh 29 September sehingga 3 Oktober telah berjaya menangkap empat orang lelaki India untuk siasatan. 


Siasatan awal mendapati, suspek membelasah mangsa sehingga mati hanya kerana mengesyaki mangsa mencuri barangan kemas dan wang tunai. 

Kemudian, kesemua suspek membawa mayat mangsa dengan menggunakan kereta dan dibuang di perhentian bas sebelum masing-masing melarikan diri. 

Tambah Noor Hashim, mangsa yang berasal dari Ipoh, telah menyewa bilik di rumah berkaitan selama setengah tahun, namun masih gagal mendapat kerja.

Mangsa dilaporkan mempunyai rekod mencuri, manakala kesemua suspek tidak mempunyai sebarang rekod polis. 

Setakat ini, pihak polis sedang menjejaki tiga orang lagi suspek yang lain yang masih melarikan diri.- CARI
10

Bagus
11

Marah
10

Terkejut
8

Sedih
22

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (75 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kivio 4-10-2017 12:35 PM
Fuh
Geng satu ni memang jenis hati kering
Belasah dulu soal kemudian
Quote batmana 4-10-2017 01:03 PM
stgh tahun duk situ, tk dpt cari keje
membe pn bodo

tukarla kunci, halau ajala
takya bunuh2

dlm kes ni, aku simpati kt tuan rumah sewa tu.
payah nk cari penyewa psl ada kes bunuh

trpkse bagi sewa murah2
Quote Deidra 4-10-2017 01:15 PM
Kurang2 kena penjara dan denda jah bagi kesalahan mencuri. Yang kau pi balun sampai mati,nah 302 dalam genggaman. Case proven beyond reasonable doubt,ke tali gantung ler ate sume{:sing
Quote prettyuglybabe 4-10-2017 01:40 PM
tak boleh halau je ke tenant gitu..
tak pasal-pasal je semua merengkok penjara..
Quote prettyuglybabe 4-10-2017 01:40 PM
tak boleh halau je ke tenant gitu..
tak pasal-pasal je semua merengkok penjara..
Quote Modngengade 4-10-2017 01:45 PM
kivio replied at 4-10-2017 04:35 AM
Fuh
Geng satu ni memang jenis hati kering
Belasah dulu soal kemudian

kaum ni memang takder belas kasihan dekk....tgk sajerlah pembunuh datok  soosilawati kosmetik tu

Quote manjalara_01 4-10-2017 01:48 PM
they all ni x pernah tgk csi criminal minds agaknye..
ade ke buang mayat kat bus stop?....fail sgt
Quote ashcroft86 4-10-2017 01:50 PM
Kurang sikit paria.
Quote emelia1509 4-10-2017 02:02 PM
Tak memasal masuk jail...Bunuh orang pulak tu, sure gantung punye..
.
Quote mr_cool5885 4-10-2017 02:04 PM
Knp stesen bus. Knp. Knp.
Quote -electrifying- 4-10-2017 02:25 PM
xpsl je kena 302, xberbaloi woi
Quote balakkampung 4-10-2017 02:25 PM
lepas bunuh...korang lari...appaadaaa...kalau dah berani kerana benar kununnya tu...gi la bawak mayat tu pegi balai polis..baru disyaki jer korang dah bunuh...ingat ni negara padayyappa...
Quote Jeanspurple 4-10-2017 04:29 PM
balakkampung replied at 4-10-2017 02:25 PM
lepas bunuh...korang lari...appaadaaa...kalau dah berani kerana benar kununnya tu...gi la bawak maya ...

Memang dah macam negara padayappa dah... sedihnya. Takut dok Malaysia.
Quote Jeanspurple 4-10-2017 04:32 PM
Nanti orang cakap stereotype pulak, tapi... diorg yg contribute pada statistics nih.
Quote balakkampung 4-10-2017 04:32 PM
Jeanspurple replied at 4-10-2017 04:29 PM
Memang dah macam negara padayappa dah... sedihnya. Takut dok Malaysia.

kann....nyawa orang dah tak der nilai dah sekarang...nak kuar rumah pon takut...
Quote Jeanspurple 4-10-2017 04:33 PM
balakkampung replied at 4-10-2017 04:32 PM
kann....nyawa orang dah tak der nilai dah sekarang...nak kuar rumah pon takut...

Tulah. Dunia semakin menakutkan lah.
Quote MH3707 4-10-2017 04:33 PM
dua2 pun bodoh...baik pembunuh mahupun pencuri yg kena bunuh...tahniah
Quote cocorex 4-10-2017 04:34 PM
Terlebih pukul kah sampai mati?..bila sudah panik terus gi campak kt bus stop?
Quote cmf_BeachBoys 4-10-2017 04:35 PM
Kulit hitam,hati pun hitam

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-2-2024 01:25 PM GMT+8 , Processed in 0.055371 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top