CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Alasan rawat ketagihan merokok, pelajar hampir diliwat

23-8-2013 02:45 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 11368| Komen: 31

Description: Johor Bahru 22 Ogos - Polis Sedang Memburu Seorang Pensyarah Sebuah Institusi Pengajian Di Tangkak, Ledang Yang Didakwa Cuba Mencabul Kehormatan Salah Seorang Pelajarnya Atas Alasan Sebagai Terapi Raw ...


JOHOR BAHRU 22 Ogos - Polis sedang memburu seorang pensyarah sebuah institusi pengajian di Tangkak, Ledang yang didakwa cuba mencabul kehormatan salah seorang pelajarnya atas alasan sebagai terapi rawatan untuk menghilangkan ketagihan merokok baru-baru ini.

Pensyarah berusia 45 tahun terbabit dikatakan mengarah pelajar berkenaan ke 'bilik rawatan' pada tengah malam Sabtu lalu selepas mangsa pernah ditangkapnya atas kesalahan merokok awal bulan ini.

Menurut sumber, pelajar berusia 18 tahun itu kemudian diarah menghisap rokok tanpa henti selama kira-kira 40 minit menyebabkan dia muntah dan khayal sebelum pensyarah itu mengangkat dan membaringkan mangsa di atas permaidani.

Pensyarah yang dipercayai berasal dari Melaka itu kemudiannya cuba meliwat mangsa namun tidak berjaya.

Lebih mengejutkan, suspek dipercayai turut melakukan perbuatan serupa terhadap beberapa pelajar lelaki lain yang juga rakan mangsa sebelum ini.

Ketua Polis Daerah Ledang, Supritendan Harun Idris ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kes tersebut dan siasatan sedang dijalankan termasuk mencari bukti dan saksi atau mangsa yang lain.

Menurutnya, siasatan dilakukan mengikut Seksyen 377A Kanun Keseksaan.

Sementara itu, pihak pengurusan kolej tersebut enggan memberi sebarang ulasan tentang kes tersebut atas alasan pengarah kolej tidak ada.

Bagaimanapun, sumber memberitahu, kes itu sudah dimaklumkan kepada Kementerian Pendidikan.

Malah, katanya, pengarah tersebut telah ke Putrajaya hari ini untuk melaporkan kes tersebut untuk tindakan lanjut pihak kementerian yang akan memutuskan tindakan sewajarnya terhadap pensyarah terbabit.

5

Bagus
4

Marah
9

Terkejut
5

Sedih
9

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (34 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote batman_2007 23-8-2013 11:01 AM
Tak paham aku.
Sedap ke 'mendayung' dlm keadaan begity
Quote solstice 23-8-2013 11:09 AM
Ingat soh hisap rokok dia
Rokok yg kuar air
Quote solstice 23-8-2013 11:10 AM
Kolej komuniti ledang ka
Quote PostBanhammer 23-8-2013 11:28 AM
Banyak pulak berita sebegini ye kebelakangan iney.... Thread makanan @Bedah.Cun ni.
Quote PostBanhammer 23-8-2013 11:29 AM
Rakan2 mangsa yg kene sebelum ni diam seribu bahase je pulak? Kesedapan ke?
Quote Bedah.Cun 23-8-2013 11:33 AM
@PostBanhammer tempek ler dulu gambo awok tu baru lar ku seru nama mew
Quote DTECCONAN 23-8-2013 11:38 AM
baru nak calling2 @Bedah.Cun  
Quote InVendeTTa 23-8-2013 11:39 AM
adoyai..
lagi kes laki merogol lelaki
makin banyak lak
Quote tensic~ 23-8-2013 11:48 AM
kolej matrikulasi johor ke
Quote namirulmukminin 23-8-2013 11:52 AM
Pensyarah yang dipercayai berasal dari Melaka itu kemudiannya cuba meliwat mangsa namun tidak berjaya.

Siapakah itu??? adakah ianya berasal dari Kampung Kandang, Melaka???

@AdamBillionaire  boleh cek tak identiti pelakunya tu?? Last edited by namirulmukminin on 23-8-2013 11:53 AM

Quote lolipopmanish 23-8-2013 12:15 PM
pensyarah tu tak kawen lg???
Quote PostBanhammer 23-8-2013 12:20 PM
lolipopmanish posted on 23-8-2013 12:15 PM
pensyarah tu tak kawen lg???

Harap tak. Takut nanti anaknya bawak genetik luar tabii...

Quote brownstone 23-8-2013 12:24 PM
Apa masalah budk 18 tahun ke atas nak merokok?? Musykil gak dlm usia muda dah nak quit merokok....hahaha...bagaikn tidak prcaya.
Quote AdamBillionaire 23-8-2013 12:58 PM
namirulmukminin posted on 23-8-2013 11:52 AM
Siapakah itu??? adakah ianya berasal dari Kampung Kandang, Melaka???

@AdamBillionai ...

kesian kandang melaka tak mampu dayung andarkatu lagi
Quote liyamariska 23-8-2013 01:02 PM
pendidik yg amik kesempatan ke atas pelajarnya...


abis laa org dok pandang serong kt kerjaya pendidik nih...
Quote ajie2000 23-8-2013 02:32 PM
spesis nuar ni??
Quote shamsadis 23-8-2013 02:40 PM
hati2 semua...anwar berada di mana2
Quote manehnya 23-8-2013 02:46 PM
apa jenih penysarah laaa main liwat2 plak, gengn jxbxri la ni kan
Quote Modngengade 23-8-2013 02:47 PM
lolipopmanish posted on 23-8-2013 12:15 PM
pensyarah tu tak kawen lg???

yg kawen pun sama kalau dah tabiat azali mcm tu...

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 06:43 PM GMT+8 , Processed in 0.068110 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top