CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kecewa Bercinta, Gadis 12 Tahun Gantung Diri

28-8-2017 12:41 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 6296| Komen: 32

Description: Seorang gadis yang baru berusia 12 tahun ditemui mati tergantung di kediamannya.

Seorang gadis yang baru berusia 12 tahun ditemui mati tergantung di kediamannya.

Memetik laporan The Star, mangsa dikenali sebagai Naomih Lee Caromongan berasal dari Dagupan City ditemui oleh abangnya dalam keadaan tergantung di dalam rumah kelmarin pada 4.30 petang. 


sumber : internet

Gadis tersebut dipercayai membelit lehernya dengan kelambu yang digantung pada siling, dilaporkan sebuah buku catatan milik mangsa turut dijumpai di tempat kejadian. 

Berdasarkan catatannya yang ditulis dalam buku itu, gadis tersebut dipercayai menghidap penyakit kemurungan setelah jatuh cinta pada seorang lelaki yang sudah mempunyai teman wanita.


Pakar perubatan menyeru kepada semua ibu bapa agar memberi lebih perhatian kepada anak-anak yang mungkin menghadapi masalah kemurungan.- CARI
14

Bagus
7

Marah
17

Terkejut
12

Sedih
12

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (67 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chazey 28-8-2017 12:48 PM
Pelipin? Tak simpati.

Next!
Quote mrizumi 28-8-2017 12:49 PM
Baru 12thn..muda sgt lg dik..{:dot
Quote OmJualGas 28-8-2017 12:58 PM
Pilak na kau...kurang na pilak satu...
Quote fishcracker 28-8-2017 12:58 PM
Sesia je dek naomi gantung diri
Quote moonbug 28-8-2017 01:03 PM
Baru 12. If you had persevered, you would have had so much to look forward to. RIP
Quote putehkundor 28-8-2017 01:12 PM
Tapi sheols Tak Ada lah berdrama bagai tunggu abam bomba mai pujuk. Berani sheols..... Walaupunnn
Quote vanillaninja 28-8-2017 01:12 PM
Oh my baru 12 tahun.
Quote lips2 28-8-2017 01:17 PM
Quote Skuau 28-8-2017 01:18 PM
" I was not supposed to fall in love with you...I have someone else...."-by gloria estefan.
Quote skinsandstars 28-8-2017 01:34 PM
siannya adik ni.
Quote wirazam 28-8-2017 01:42 PM
ingatkan kat malaysia td....

Quote minguk 28-8-2017 01:46 PM
laaaaa kecik lagi dah kemurungan sebab cinta...
Quote mieymiey 28-8-2017 02:09 PM
12 tahun? Masih terlalu muda untuk mengenal apa itu cinta
Quote haryatie 28-8-2017 02:10 PM
baru 12 tahun...
Quote Marsyal Yau 28-8-2017 02:51 PM
kalau frust pon, kena ingat bahawa selagi kita hidup, masih ada peluang untuk cari yang lain, mana tahu yang lebih baik. kalau dah gantung diri....0% peluang le jumpa yang lagi baik dan mulakan semula.
Quote chinta89 28-8-2017 02:59 PM
mse umur 10-17 tahun ni mmg x boleh pk waras... cinta segala2nya bagi bebudak ni..
Quote helicornia 28-8-2017 03:06 PM
aku rasa masa aku 12 tahun tk tau pun cara bunuh diri gantung ni. sekarang pun tk berapa pasti, kena pikir dulu camne nak gantung tu. masa kecik yg penah dengar pun org minum racun.
Quote Pink_Purple 28-8-2017 03:08 PM
cepatnya ko ambik tindakan dikk..


orang tu berbahagia dengan kekasih dia, ko..
Quote cik_noreen 28-8-2017 03:14 PM
kumbang bkn seekor dek

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 02:37 AM GMT+8 , Processed in 0.256068 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top