CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Ganteng, Badannya Bagus Sih! - Netizen Indonesia Tergamam Tengok KJ Yang Kacak!

24-8-2017 11:19 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 8035| Komen: 30|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Rupanya dalam pada ramai netizen dari Indonesia yang masih menyalakan api provokasi terhadap Malaysia kerana isu bendera terbalik, ada pula kisah lain.Agak melucukan namun sebenarnya ia adalah sudut p ...

Rupanya dalam pada ramai netizen dari Indonesia yang masih menyalakan api provokasi terhadap Malaysia kerana isu bendera terbalik, ada pula kisah lain. 


Agak melucukan namun sebenarnya ia adalah sudut positif untuk insiden berkenaan.

Di laman sosial, netizen negara seberang seakan terpana dengan ketampanan Menteri Belia dan Sukan Malaysia, siapa lagi kalau bukan 'abah' Khairy Jamaludin. 

Selepas tampil membuat permohonan maaf kepada kerajaan Indonesia, kelibat KJ semakin dikenali di kalangan netizen sana.

Malah, dikatakan ada ramai kaum hawa yang seakan terlupa pula isu bendera terbalik, malah menganggap ia sebagai 'hikmah'.

Antaranya adalah status berikut:


Ganteng! Badannya bagus! Itulah antara komen daripada netizen wanita Indonesia selepas mengenali sosok tubuh KJ. Wahh! Untunglah KJ, bijak, tampan dan juga jadi sanjungan!

Di bawah ini juga antara komen-komen yang mencuit hati:


Dalam pada itu, netizen Malaysia nampaknya kurang senang dengan pujian terhadap KJ. Mengapa tu? Cemburu ya!


Kesimpulannya, marilah kita mengambil positif dan cuba elakkan provokasi antara kedua buah negara. Malaysia dan Indonesia kan serumpun! - CARI 
25

Bagus
15

Marah
19

Terkejut
15

Sedih
17

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (95 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mdhelmi 24-8-2017 11:22 AM
dr smlm asik cite pasal ni je
ape kes
Quote Andyscenes 24-8-2017 11:27 AM
Forummer sloww.. cari citer lain boleh?? Nak jadi ummah indon ke post byk kali??
Quote moonbug 24-8-2017 11:38 AM
Kahkahkah benda mcm ni pun boleh jadi bahan. Amende menpora
Quote orsay1 24-8-2017 11:42 AM
mepora tu apa?
Quote whadda 24-8-2017 11:45 AM
menpora?? metafora?? kak pora??
Quote henfon 24-8-2017 11:46 AM
Macam kuli bangla sangat muka kahkahkah ngook
Quote adelea 24-8-2017 11:47 AM
menatang apa menpora tu  
Quote helicornia 24-8-2017 12:12 PM
menpora tu menteri pemuda n olahraga ala2 sini menteri belia n sukan le..indon kan suka shortform gitu
Quote krustykrab 24-8-2017 12:15 PM
menpora = menopos + spora bunga
Quote Artemesiaa 24-8-2017 12:18 PM
Banyaknya ulang tayang
Quote BebeQ 24-8-2017 12:39 PM
Tah2 netizen indon tak tahu lagi KJ orang Rembau, ada darah minang. Mau depa nak claim KL milik Indon.
Quote fox. 24-8-2017 12:45 PM
krustykrab replied at 24-8-2017 12:15 PM
menpora = menopos + spora bunga

laa monopos rupanya, patut birahan indon ni semua
Quote krustykrab 24-8-2017 01:00 PM
fox. replied at 24-8-2017 12:45 PM
laa monopos rupanya, patut birahan indon ni semua



..............................................

Quote boyagombak 24-8-2017 01:43 PM
Tu baru nmpk MenPora metafora porapora ala2 bangla. Kalaula nmpk bangla yg lg ensem mcm Shakh Rukh Khan mau terus pinsan. Dan dan tu nak dtg sini jd babu pun babu la janji dpt banglas
Quote haryatie 24-8-2017 01:44 PM
lawak laaa...
Quote NekNgah 24-8-2017 02:30 PM
Hahaha.... dipakcikkannya KJ.  
Quote LostStar 24-8-2017 02:53 PM
hbsla lepas ni kj milik depa.. haha
Quote retnoel 24-8-2017 04:13 PM
Hahaha..malaysian adore prince mateen, indonesian adore abah kj..okelah tu
Quote buapakperut 24-8-2017 04:50 PM
hishh bluekkk

Lihat semua komen(30)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 06:37 AM GMT+8 , Processed in 0.207580 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top