CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Zed Zaidi, Lu Langgar Aliff Aziz Maknanya Lu Langgar Gua! - Nick Mikhail Razak

2-8-2017 12:01 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 22057| Komen: 147|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Adoi! Hebat betul penangan kontroversi Aliff Aziz. Bukan sahaja penyanyi dan pelakon Alif Satar terkena tempiasnya, malah seorang insan tak bersalah juga menjadi mangsa keadaan susulan kontroversi pen ...
Adoi! Hebat betul penangan kontroversi Aliff Aziz. Bukan sahaja penyanyi dan pelakon Alif Satar terkena tempiasnya kerana nama sama, malah seorang insan tak bersalah juga menjadi mangsa keadaan susulan kontroversi penyanyi kelahiran Singapura itu!


Terbaru, seorang personaliti TV Singapura, Nick Mikhail Razak turut 'turun padang' selepas Rozaidi Jamil atau Zed Zaidi memberi pandangan terhadap isu kontroversi berkenaan.


Loading FB Post...

"Zed Zaidi mahu cari Aliff Aziz.. Wow," tulisnya di akaun Facebooknya.


Menerusi video itu, Nick kelihatan sangat emosi dengan pandangan 'The Great Zed Zaidi' selaku Presiden Persatuan Seniman Malaysia yang disifatkannya cuba 'mematikan' artis-artis Singapura.

"Ini masalah rumah tangga, biarlah mereka selesaikannya sendiri.

"Bro, perlu ke aku bagitahu berapa ramai artis lu (Malaysia) yang buat taik bila masuk Singapura?

"Berapa banyak artis lu yang kantoi dengan pasangan masing-masing? Apasal lu tak bersuara, tak hentam dia orang? Sebab Aliff artis dari Singapura!" katanya.

Nick menyifatkan Zed bersikap hipokrit kerana pandai bermain kata-kata.


Foto: IG Nick Mikhail Razak

"Sekarang gua cabar lu, kalau lu betul champion lu kasi dia 'keluar' la. Apa lagi lu mau sembang?

"Lu langgar Aliff Aziz bermakna lu langgar sama gua! Sekarang gua cabar lu cari gua," tegasnya.


“Sebenarnya, kami tak kuasa nak hadap benda ini kerana anggap ia hiburan semata-mata, dan lagi pula perdana menteri kamu memang menjadi lawak kepada seluruh dunia.

“Berhenti buli artis Singapura. Saya bukan presiden mana-mana persatuan pun tetapi saya percaya apa yang dibuat ini dan percaya dengan bakat tempatan,” katanya.

Memetik Malaysia Kini, Nick dikatakan pernah berlakon bersama Zed dalam filem Bicara Hati (2004).

Zed, dalam rakaman video temu bual bersama RotiKaya menyelar Aliff Aziz yang disifatkannya mencemar imej artis Malaysia.


Foto: FB Roti Kaya

"Aliff, lu memang tak gentleman. Sebab sebagai lelaki kita sepatutnya menghormati wanita lebih-lebih lagi isteri kita yang sentiasa di belakang kita.

“Kalau nak cakap jujur, bagi akulah, kau ni dah mencemarkan imej artis Malaysia. Walaupun kau bukan artis Malaysia, kau kena hormat artis Malaysia,” katanya kepada Rotikaya.

Di penghujung video berkenaan, Zed memberi peringatan kepada Aliff untuk tidak mengulang kesalahan sama.


"Kali kedua kau buat, lu jagalah bro! Gua cari lu sampai dapat,” tegasnya.


Alahai, macam-macam la mereka ni. Masalah rumah tangga orang lain, orang lain pula sibuk-sibuk cari nama. Apa pandangan korang? - CARI


Loading FB Post...
21

Bagus
22

Marah
16

Terkejut
20

Sedih
29

Lawak
26

Bosan

Friends Rank (134 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MH3709 2-8-2017 12:03 PM
gengster taik kucing mana pulak ni....
Quote vanillaninja 2-8-2017 12:04 PM
Sapo ni?
Quote Bujat 2-8-2017 12:06 PM
Who are yussss{:nose
Quote MH3709 2-8-2017 12:06 PM
muka mcm babi lagi nak ber lu gua lu gua...gengster taik kucing...mcm si sharnaaz ahmad tu...gensgter taik kucing gak tu pun...
Quote beni_nikaido 2-8-2017 12:06 PM
Bergaduh pulak artis malaysia dgn sgpore ni....
Quote jasmeen 2-8-2017 12:07 PM
Okay ni dah layak masuk kategori who are yus
Quote jasmeen 2-8-2017 12:07 PM
First time i mengwhoareyus kan orang
Quote zulka 2-8-2017 12:08 PM

org lain pula yg gaduh
Quote MH3709 2-8-2017 12:09 PM
kata "Ini masalah rumah tangga, biarlah mereka selesaikannya sendiri." tapi kau pun sama 2x5 masuk campur apasal bodoh...badan gemok ada hati nak jadi gengster singapuira...
Quote gerbera.memopad 2-8-2017 12:10 PM
Adakah mencapub dah nak jadi sejenis penyakit berjangkit baru? Seramnya

Okey, gurau
Quote Luno 2-8-2017 12:12 PM
Astaga dah kenapa sampai nak bergaduh pasal si Alip tak semenggah tu?
Quote annadonna 2-8-2017 12:12 PM
nahh ... ni aje selayaknya lawan dengan ko nick mikhail whatever
Quote Pink59 2-8-2017 12:13 PM
Sape nik mikael bagai pulak ni. Whorryusss nya. Aliff pun ko balik jela singapore tu takyah dk msia ni, masalah ekonomi negara tak selesai lagi ditambah masalah karoke acah baling hp pastu pc. Kosserrrrr.
Quote edoraixora 2-8-2017 12:14 PM
wahhhh.....semua pun nak tumpang limelite
hebat betul seorang aliff aziz ni
seluruh alam beri perhatian
Quote qaisarah09 2-8-2017 12:15 PM
attention seeker?? ke teringin nak berlakon blk kat M'sia....?? tanya je
Quote shanew3stga1z 2-8-2017 12:18 PM
hellowww .. ni hero kak fake pojaan ramai ... huhu .. first film miss fake , heols la heronya
Quote jointhecurse 2-8-2017 12:22 PM

attention seeker ja dua2
Quote kiambang 2-8-2017 12:25 PM
Duadua nak upkan nama masing masing bila ada kontroversi ..,
Quote chaotic_soul 2-8-2017 12:25 PM
kepala timun dua2 ni

Lihat semua komen(147)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 03:10 PM GMT+8 , Processed in 0.100545 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top