CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Enggan Bersetubuh Ketika Haid, Suami Bertindak Belasah Isteri

28-7-2017 10:39 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 6860| Komen: 41

Description: sumber :http://uf.cari.com.mySeorang lelaki berusia 49 tahun didakwa di Mahkamah Majisret kerana bertindak memukul si isteri yang enggan melakukan hubungan seks ketika mengalami haid.Memetik laporan K ...

sumber : Sinar Harian


Seorang lelaki berusia 49 tahun didakwa di Mahkamah Majisret kerana bertindak memukul si isteri yang enggan melakukan hubungan seks ketika mengalami haid. 

Memetik laporan Kosmo, tertuduh didakwa mencederakan isterinya yang dua kali diceraikan sebelum rujuk semula April lalu.

Numun suspek yang mempunyai dua anak itu mengaku tidak bersalah dan dikenakan ikat jamin RM1,500 dengan syarat tidak mengganggu mangsa.

Pendakwaan dibuat mengikut Seksyen 375A Kanun Keseksaan yang memperuntuk hukuman penjara maksimum lima tahun, jika sabit kesalahan.

Difahamkan tertuduh dan mangsa telah berkahwin hampir 19 tahun.- CARI

23

Bagus
8

Marah
16

Terkejut
16

Sedih
23

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (96 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote insulin 28-7-2017 10:41 AM
Sangapnya kau pakcik oii. X kesiankan bini ke?
Quote Bedah.Cun 28-7-2017 10:45 AM
Setakat neh ai taknah tolak lagi lar kalau hubby ai nak. Kalau dia marah ai, ai halau jer keluo tido dengan kucing depan rumah tue
Quote eyansss 28-7-2017 10:48 AM
Memetik laporan Kosmo, tertuduh didakwa mencederakan isterinya yang dua kali diceraikan sebelum rujuk semula April lalu.
dah dua kali kena cerai pun gigih la acik ni rujuk balik...  ke masa kena cerai dolu2 tak penah kena hentam, yang ni baru first time kena hentam?

sian acik...
Quote harrypoter 28-7-2017 10:54 AM
Bedah.Cun replied at 28-7-2017 10:45 AM
Setakat neh ai taknah tolak lagi lar kalau hubby ai nak. Kalau dia marah ai, ai halau jer keluo tido ...

kalau tgh period? pun bagi ke
Quote TigerFeith 28-7-2017 10:55 AM
Ini yislam ka kapir ni??? Ayoyo.... Ini perkara Allah suda larang laaa!!!

Dalam surah Al-Baqarah ayat 222 Allah suda tigaskan la dey!! Uncle yindia barang busar pon nafsu teda gila maciam ungko la dey!!!

"Dan mereka bertanya kepadamu (wahai Muhammad), mengenai (hukum) haid. Katakanlah: "Darah haid itu satu benda yang mendatangkan mudarat". Oleh sebab itu hendaklah kamu menjauhkan diri dari perempuan (jangan bersetubuh dengan isteri kamu) dalam masa datang darah haid itu, dan janganlah kamu hampiri mereka (untuk bersetubuh) sebelum mereka suci. Kemudian apabila mereka sudah bersuci maka datangilah mereka menurut jalan yang diperintahkan oleh Allah kepada kamu. SesungguhNya Allah mengasihi orang-orang yang banyak bertaubat, dan mengasihi orang-orang yang sentiasa mensucikan diri."
Quote vanillaninja 28-7-2017 11:02 AM
Pengotornya.
Quote sukacactus 28-7-2017 11:09 AM
Eiii geli la!
Dah tua2 camtu pun xtau hukum lg ke
Dgn pengotornya lg
Yg pasangannya pun, hadap lg nak merujuk bagai...bukan xpernah kena
Quote CiliPadiSedap 28-7-2017 11:10 AM
blow job kan boleh masa period.

kalau geli nak blowjib ambil ubat gigi  blowjib cepat je keluar.
Quote moonbug 28-7-2017 11:13 AM
Jahilnya pakcik itu. Tak tau ke darah haid tu kotor
Quote finesse 28-7-2017 11:19 AM
X sakit ke kalau buat sms dtg haid?
Quote manehnya 28-7-2017 11:26 AM
gile punya laki!!
Quote zaziot 28-7-2017 11:36 AM
CiliPadiSedap replied at 28-7-2017 11:10 AM
blow job kan boleh masa period.

kalau geli nak blowjib ambil ubat gigi  blowjib cepat je keluar. ...

ambil ubat gigi? cane tu?? pakai ubat gigi tu buat gosok adek ke
Quote CiliPadiSedap 28-7-2017 11:39 AM
zaziot replied at 28-7-2017 11:36 AM
ambil ubat gigi? cane tu?? pakai ubat gigi tu buat gosok adek ke

sambil blowjib letak colgate atau pun guna listerine. tujuan dia bila adek rasa angin malar segar irama balada akan cepat terinzal. ilmu ni akak dapat masa beli ebook kamasutra last page bahagian summary
Quote ChildrenOfBodom 28-7-2017 11:47 AM
pak2 ostadt kata kalau menutuh bini time haid, jin akan tompang  rahim bini utk lahirkan anak jin...lpstu nnti anak jin tu akan mai cari mak dia balik
Quote Changa 28-7-2017 12:04 PM
berapa umur acik kepam itu?
motif masih haid lagi walaupun dah kertu???
Quote CardiGans85 28-7-2017 12:15 PM
Padan muka..aib pun da tbuka dgn rekod 2x cerai sblm ni..sabar mana sabar?nmpk sgt lelaki ni sesuatu sgt perangai
Quote Bedah.Cun 28-7-2017 12:18 PM
howm vowm wowm awmm
Quote nishikido 28-7-2017 12:49 PM
Jahilnya pakcik..
Quote aqissa 28-7-2017 01:25 PM
Mentally retart :

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 07:09 AM GMT+8 , Processed in 0.287957 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top