CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Saudara-mara Takut Dengan Izreen Azminda, Kenapa?

17-6-2017 12:27 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 22910| Komen: 102|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: "Saya rasa mereka pun tak berani nak tanya. Muka kami pun 'cengih' (garang).”
"Saya rasa mereka pun tak berani nak tanya. Muka kami pun 'cengih' (garang).”

Pelakon Izreen Azminda,32, mengakui sanak saudara mungkin berasa takut untuk bertanyakan soalan peribadi terutama bab kahwin kerana air mukanya yang kelihatan garang dan serius.



Foto: mStar Online

"Setakat ini tiada pula yang tanya bila saya nak berkahwin lain tambahan pula mereka sendiri dapat jawapan apabila lihat saya balik kampung hanya bersama anak," katanya kepada mStar Online.

Ha! Bagus juga jika begitu kan? Tak adalah stres apabila kerap ditanya soalan cepumas seperti dialami kebanyakan orang ketika dikelilingi saudara-mara.

Pelakon itu menjelaskan buat masa ini dia tidak mengutamakan soal jodoh, sebaliknya meletakkan perkara itu kepada takdir Allah.



"Bukannya serik hendak berkahwin buat kali kedua cuma jodoh belum sampai. Insya-Allah jika dipertemukan dengan seorang lelaki yang sesuai dan memahami diri saya, saya akan berkahwin.

"Sekarang saya tidaklah terlalu fokus ke arah mencari jodoh kerana tumpuan utama saya kini adalah anak dan karier lakonan," jelasnya.

Terdahulu, aktres berperwatakan selamba itu pernah berkahwin dengan jurukamera, Muhamad Riza Baharudin pada 2012 dan rumah tangga mereka berakhir pada 2014 dan dikurniakan cahaya  mata lelaki iaitu Muhammad Adrian Umar, kini berusia empat tahun.


Foto: IG Izreen

Garang ke muka Izreen? - CARI
30

Bagus
30

Marah
43

Terkejut
33

Sedih
35

Lawak
26

Bosan

Friends Rank (197 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pearl.silver 17-6-2017 12:30 PM
Aku rasa lg takut ngan mulut dia
Quote mrsLucky 17-6-2017 12:32 PM
pearl.silver replied at 17-6-2017 12:30 PM
Aku rasa lg takut ngan mulut dia

I pon...and her skin so licin  
Quote Tukul.Besi 17-6-2017 12:34 PM
Bunag dulu perangai birah tu. InshaAllah ada jodoh nak lekat.
Quote cikmanggabatu 17-6-2017 12:47 PM


sheols pakai apa ek kat muka mcm udang terbakar dh iols tengok.

dulu xdela glowing & putih pon sheols ni.

tapi apapun iols tetap xminat & xboleh hadam lakonan gedik sheols + sheols bff ritagaritrude.
Quote pichee 17-6-2017 12:49 PM
Mulut lg laser dr muka yg garang...

I rse die nie buat mulut la..bg nipis n jongket ckit...pastu makin pinkish..mcm bff die..rita...
Quote mizzmimi 17-6-2017 01:20 PM
Takut sebab molot puaka kot
Quote Aduradura 17-6-2017 01:23 PM
cikmanggabatu replied at 17-6-2017 12:47 PM
sheols pakai apa ek kat muka mcm udang terbakar dh iols tengok.

dulu xdela glowing & putih po ...

Kulit sheolls nk sama macam kulit ungka dah..jd pinkish2
Quote Aduradura 17-6-2017 01:24 PM
iolls suke je izreen ni berlakon ...
Quote minahsleepy 17-6-2017 01:31 PM
Izreen ni mulut dia je aku x suka

Tp belakon best..kira aku boleh hadap apa2 drama dia..
Quote sukacactus 17-6-2017 01:33 PM
mrsLucky replied at 17-6-2017 12:32 PM
I pon...and her skin so licin

Xde licin mana pun
Br ni tgk kat tv, byk gak jerawat kecik2
Quote johnazizul 17-6-2017 01:41 PM
Dulu sememeh je minah ni... masa jadi pengacara kat tv1 rancangan riak-riak remaja...

Sofi jikan pun pernah jadi pengacara rancangan ni dulu...
Quote aleesyasofia 17-6-2017 01:54 PM
cikmanggabatu replied at 17-6-2017 12:47 PM
sheols pakai apa ek kat muka mcm udang terbakar dh iols tengok.

dulu xdela glowing & putih po ...

kan sheols jd duta meeracle gemstone beauty.. sblm jd duta sheols pkai dlu katanya.. kot pkai produk tue ler jd lawa gamaknya.. artis kan duit byk.. mcm2 boleh bt..
Quote stania83 17-6-2017 01:54 PM
Ayda jebat pon dah putih pink ape citer
Quote mieymiey 17-6-2017 01:57 PM
Iols xsuka dia ni, taktau kenapa
Quote irsa 17-6-2017 02:08 PM
Teringat lakonan sheols dlm drama Kak Mar ... Eh eh eh ...
Quote WajibulGhunah 17-6-2017 02:11 PM
Pening iols tngk dia dpm cter Kak Marr tu
Quote mrsLucky 17-6-2017 02:25 PM
sukacactus replied at 17-6-2017 01:33 PM
Xde licin mana pun
Br ni tgk kat tv, byk gak jerawat kecik2

Owhh..kat pic ni nampak smooth dan putih bersih
Quote albedah 17-6-2017 02:27 PM
Mcn nipis.
Quote M.Rose 17-6-2017 02:58 PM
Kat ig sndiri lawa ka hape? Ka bantuan 360

Lihat semua komen(102)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-5-2024 07:18 AM GMT+8 , Processed in 0.272554 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top