CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Menantu Penganggur Zalim, Pukul Dan Bakar Rumah Ibu Mertua

17-5-2017 09:19 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14765| Komen: 154

Description: Seorang penganggur telah betindak melampaui batasan apabila sanggup membakar rumah ibu mertuanya sendiri di Kampung Felda Neram, Kemaman Terengganu.
Seorang penganggur telah betindak melampaui batasan apabila sanggup membakar rumah ibu mertuanya sendiri di Kampung Felda Neram, Kemaman Terengganu.

Suspek yang sebelum ini menumpang di rumah tersebut selepas bertengkar dengan isteri dipercayai juga telah memukul ibu mertuanya,  Wan Embak Wan Ngah, 56 dengan kejam.

Menurut laporan Kosmo Online, kejadian tersebut berlaku pada pukul 1 pagi dan seorang jiran lelaki yang cuba melindungi isteri penganggur itu juga turut dibelasah.

Foto: Kosmo Online
Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Mohd. Said Ibrahim berkata, sebelum kejadian, suspek telah bertengkar dengan isterinya yang berusia 32 tahun kerana wanita itu menegur sikap suaminya yang didakwa mengabaikan tanggungjawab.


“Pergaduhan pasangan itu bermula dengan si isteri mempertikaikan sikap suami yang tidak memberi nafkah kepada dia (isteri) dan empat anak mereka sehingga keluarga tersebut terpaksa menumpang di rumah ibu wanita berkenaan," katanya

Teguran tersebut menyebabkan suspek naik angin.

Ibu mertua yang bimbang dengan keselamatan anak perempuan dan cucu-cucunya mengambil keputusan untuk lari meminta pertolongan di rumah jiran. -CARI

11

Bagus
18

Marah
22

Terkejut
14

Sedih
8

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (82 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mieymiey 17-5-2017 07:07 AM
Bodoh punya lelaki. Kalau setakat hidup nak jadi biawak, baik takyah hidup. Sila mampos!
Quote shernazz 17-5-2017 07:08 AM
orang ginj la elok dipotong kemaluan dia supaya x membiak...
Quote sukacactus 17-5-2017 07:10 AM
Org kahwin, dia pun nak kahwin, dah membiak pastu menyusahkan org
Quote ohnoLia 17-5-2017 07:15 AM
sukacactus replied at 17-5-2017 07:10 AM
Org kahwin, dia pun nak kahwin, dah membiak pastu menyusahkan org

Perkahwinankan atas dasar setuju dedua pihak... tiada paksaan dlm kahwin.. maknanya both dah agree baik buruk pasangan gitu...
Quote Nokiaman 17-5-2017 07:17 AM
Apa nak heran..
Bangsa mulayu....mmg da masak perangai cenggini..
Pemalas..
Dulu Kini dan Selamanya..
Quote raihaneem 17-5-2017 07:40 AM
Mls sungguh....syok nooo dok lokap mkn free
Quote smeetasmitten 17-5-2017 07:44 AM
Kalau baca tak habis, iols ingatkan sohai. Tak keja, anak 4..
Quote CikNano 17-5-2017 07:49 AM
Mak pak lelaki xmalu ke dpt anak jantan camne ni...??? Ada gak kes mak pak jantan menangkan anak kesayangan wlaupon hidup dgn duit isteri
Quote Keledek.kepam 17-5-2017 07:51 AM
Mohon mereput :
Quote helicornia 17-5-2017 08:01 AM
anak dh 4 baru nk ingatkn suami psl tanggungjawab ke kak?
Quote finesse 17-5-2017 08:03 AM
Bodohnya. Jauhkan la keluarga aku drpd spesis mcm ni.
Quote aechae 17-5-2017 08:04 AM
Dr xda ank smpi beranak 4 mmg jd biawak je ke? Patot tntut fasakh je awl2....
Quote catalina 17-5-2017 08:07 AM
gigih jugak membiak.....

lps ni makan tanggung berak tong kat penjara pulak
Quote sabar_sabariah 17-5-2017 08:10 AM
smeetasmitten replied at 17-5-2017 07:44 AM
Kalau baca tak habis, iols ingatkan sohai. Tak keja, anak 4..

tak mau komen apa,
just nak
Quote WeAiNe 17-5-2017 08:15 AM
jenayah cam ni hukuman tak berat kan
untunglah duduk dalam tu makan  minum tanggung
elok beduk ja orang cenggini
Quote mzzenma 17-5-2017 08:16 AM
alahaiii gigih beranak sampai 4
kesian anak2..kesian mak mertua
ni rumah dah kena bakau mana org tua tu nak duduk?

jantan macam ni selayaknya ikat dekat pokok lepas tu campak dalam gaung
Quote lazim 17-5-2017 08:16 AM
smeetasmitten replied at 17-5-2017 07:44 AM
Kalau baca tak habis, iols ingatkan sohai. Tak keja, anak 4..

he masak laksa semalam
Quote chinta89 17-5-2017 08:23 AM
sape suh kawin ngn bewak kaK?

yg jantan hanat kenapa ko reti biakkan baka je tp x reti nk bekerja sara hidup? udahlah menumpang, habis ko rosakkan tempat bteduh!

mohOn cerai kak, jantan mcm ni ko hdap lg ak x tau la!
Quote bazlina 17-5-2017 08:23 AM
jantan ni betul2 dah gila ke apa...tak tau di huntung

Lihat semua komen(154)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 01:49 AM GMT+8 , Processed in 0.196009 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top