CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Geram Dihalau, Lelaki Bakar Rumah Sewa Sehingga Musnah 60 Kediaman Lain

5-9-2017 06:39 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5146| Komen: 43

Description: Gara-gara tidak berpuas hati dihalau kerana gagal melunas sewa rumah tertunggak selama tujuh bulan, seorang lelaki berusia 47 tahun bertindak membakar rumah sewanya sehingga memusnahkan 60 kediaman.


Gara-gara tidak berpuas hati dihalau kerana gagal melunas sewa rumah tertunggak selama tujuh bulan, seorang lelaki berusia 47 tahun bertindak membakar rumah sewanya sehingga memusnahkan 60 kediaman lain di Kampung Titingan di Tawau tengah, malam kelmarin.

Memetik laporan Berita Harian, Ketua polis daerah Tawau, ACP Fadil Marsus berkata, suspek yang merupakan seorang nelayan itu disyaki positif dadah jenis Methampetamin kini ditahan reman untuk siasatan lanjut.

Menurut penduduk yang dikenali sebagai Raja Nawir, mujur tindakan suspek disedari dan ditahan oleh penduduk pada kira-kira 3 pagi.

“Lelaki itu kemudian membakar rumah terbabit namun tindakannya disedari oleh penduduk kampung sebelum dia ditahan dan diserahkan kepada polis,” katanya.


Kejadian tersebut membabitkan kira-kira 300 penduduk yang kini tinggal sehelai sepinggang setelah banyak rumah di blok 6, 7 dan 8 musnah dijilat api pada jam 12.45 tengah malam.- CARI

sumber : Facebook Otok Geligo



7

Bagus
5

Marah
9

Terkejut
9

Sedih
6

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (40 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Vokuro 5-9-2017 06:59 PM
Kimak nya perangai kau dek
Quote merrissa 5-9-2017 07:00 PM
bagus benar la perangai macam ni....harap manusia macam ni tak beranak pinak
Quote missinpiece 5-9-2017 07:06 PM
Adoila nape manusia mcm ni hidup lg di muka bumi nih
Quote alieyrina 5-9-2017 07:08 PM
Patut korg humban dia dlm api tu skali
Quote lil_sparky 5-9-2017 07:15 PM
Xpasal2 org lain pn jd mangsa..haihh
Quote lkick2113 5-9-2017 07:33 PM
Ni macam lodging mak minah ke? Teringat sarip dol bakar Rumah salmah
Quote R2D2 5-9-2017 07:35 PM
7 bulan tak byr sewa?
Puak-puak yg duduk PPR lagi lama tk byr tunggakan sampaikan DBKL pening kepala
Quote trakea 5-9-2017 07:57 PM
Kena pukul tak ?
Quote raradhia 5-9-2017 08:21 PM
budak ni ckp kerajaan yg bakar, kah kah kah. .
Quote nobito 5-9-2017 08:39 PM
Dah bodoh....menyusahkan orang pulak disebabkan otak bodoh kot tu.
Quote sukacactus 5-9-2017 08:52 PM
Kenyang le dia makan sumpah seranah org
Quote akusukaq 5-9-2017 09:12 PM
risiko sewakan rumah.rumah jahanam, sewa kelaut, hutang bank bertepok.ujung ujung tuan
rumah declare muflis.
Quote Pink_Purple 5-9-2017 09:28 PM
duduk free 7 bulan, pas2 bakar rumah,
knp xbakar diri sendiri
Quote Buritan 5-9-2017 09:42 PM
akusukaq replied at 5-9-2017 09:12 PM
risiko sewakan rumah.rumah jahanam, sewa kelaut, hutang bank bertepok.ujung ujung tuan
rumah declar ...

Rumah sewa buruk buruk.cukup.
Hari ni runtuh esok buat balik.. kalo leh buruknya mcm rumah mi dlm cerita do remi
Quote moonbug 5-9-2017 10:21 PM
Gila kentang punya org
Quote leena1234 5-9-2017 10:38 PM
Gilo punya orang bahh!!
Quote matchstick 6-9-2017 12:06 AM
Gila pnya org. Elok ko sewa bilik yg 2kaki lebar 7kaki panjang 7kaki dalam bak kata ajis dlm citer seniman bujang lapok tu.
Quote santubung 6-9-2017 12:47 AM
patutnya pakat2 campak dia ke dlm api tu sekali

laknat punya perangai
Quote LostStar 6-9-2017 01:43 AM
Kesian weh.. officemate aku kelam kabut balik kampung dia pagi tadi.. maknya tinggal sehelai sepinggang jek kat sana.. saba jek la..
attitude apakah itu.. {:question

Lihat semua komen(43)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 09:36 AM GMT+8 , Processed in 0.075977 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top