CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Filem & Drama Lihat artikel

Lakonan Gambit Saifullah Dalam Shh..I Love You Mencairkan Hati

5-4-2017 12:52 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 43598| Komen: 323|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Pelakon Gambit Saifullah nampaknya bakal menyinar sekali lagi dalam dunia lakonan

Pelakon Gambit Saifullah nampaknya bakal menyinar sekali lagi dalam dunia lakonan apabila melakonkan watak utama dalam drama terbaharu Shhh..I Love You dalam slot Akasia TV3.


Menerusi tanyangan episod pertamanya, ramai yang memuji penampilan Gambit sebagai Kapten Aidan dalam drama adaptasi novel itu.  

"Handsome doh gambit dalam shhh..i love you"

"Nak tengok shh..i love you harini..gambit kot!"


Menerusi drama ini, Gambit bergandingan dengan pelakon Elvina Mohamad dan baru sahaja menemui penonton pada 3 April lepas. Ia mendapat sentuhan pengarah Nizam Zakaria dan terbitan Primeworks Studios.


Antara pelakon lain yang menghidupkan drama ini termasuklah Tash Yong, Aien Zahalan, Hafreez Adam dan sebagainya. - CARI

Foto: Carian internet
30

Bagus
22

Marah
41

Terkejut
9

Sedih
24

Lawak
28

Bosan

Friends Rank (154 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Duta lover 3-4-2017 08:05 PM
Ok gak. Aku mmg minat gambit dr dulu..plus ada watak pembantu tu aku minat gak nafiez zaidi. Hehe. N elvina pun x kayu..
Quote MINNIElove 3-4-2017 08:08 PM
tgk promo citer ni gambit nmpk ensem lagi2 bila dh potong rambut
Quote katibism 3-4-2017 08:08 PM
Duta lover replied at 3-4-2017 08:05 PM
Ok gak. Aku mmg minat gambit dr dulu..plus ada watak pembantu tu aku minat gak nafiez zaidi. Hehe. N ...

Rasanya kekuatan drama ni Elvina. Gambit aiols take time...sbb nmpk kayu lg..hihi.

Teringat first filem dia..Susuk..yg guna suara org laen..  
Quote onexox97 3-4-2017 08:09 PM
mana elvina? xkenal
Quote Anjalli 3-4-2017 08:10 PM
Helokkkkkk sangat gambit berlakon pun ok, menjadi!
Quote kechikchomel 3-4-2017 08:12 PM
tgk masa dah nak abis tadi. kenapa tunang dia mati?
Quote Duta lover 3-4-2017 08:15 PM
kechikchomel replied at 3-4-2017 08:12 PM
tgk masa dah nak abis tadi. kenapa tunang dia mati?

Eksiden.
Cte cam dejavu di kinabalu. Heart transplant.
Pelakon cte ni byk best best
Quote katibism 3-4-2017 08:18 PM
Edited by katibism at 3-4-2017 08:19 PM
onexox97 replied at 3-4-2017 08:09 PM
mana elvina? xkenal

Elvina ni kira anak didik Shahrulezad radius one...sbb 1st drama sheols jd heroin dgn Ejad sutun.hero  dia masa tu ben amer.

Stalk je IG sheols..  https://www.instagram.com/elvinamohamad/

Tp aiols syak..sheols ummah nippon paint mcm janna nick n zara zya. Haha
Quote kechikchomel 3-4-2017 08:19 PM
Duta lover replied at 3-4-2017 08:15 PM
Eksiden.
Cte cam dejavu di kinabalu. Heart transplant.
Pelakon cte ni byk best best

haaa...Kann???
Mse baca sinopsis pun terpikir benda yg sama. macam Dejavu di Kinabalu.
Sok nak tengok la citer ni
Quote lovelytouch 3-4-2017 08:23 PM
Mula ingat dia ni Yana Shamsudin
Quote samasam90 3-4-2017 08:23 PM
wanginya heshe.. helok
Quote katibism 3-4-2017 08:24 PM
samasam90 replied at 3-4-2017 08:23 PM
wanginya heshe.. helok

Tp gambit dlm ni nmpk mcm anak mak.. manja2 n hadek2..  
Quote estrelle 3-4-2017 08:29 PM
Choi.Iols bca hshtag tu vagina skalk imbas
Quote katibism 3-4-2017 08:30 PM
estrelle replied at 3-4-2017 08:29 PM
Choi.Iols bca hshtag tu vagina skalk imbas

Haha..purposely iols cipta hashtag tuh... moga #lofattah tenggelam ghaib  
Quote fazila17 3-4-2017 08:30 PM
I like elvina.. Pelakon berbakat
Quote katibism 3-4-2017 08:31 PM
fazila17 replied at 3-4-2017 08:30 PM
I like elvina.. Pelakon berbakat

Apa first drama Elvina yg chuols tengok?
Quote hotmak 3-4-2017 08:34 PM
katibism replied at 3-4-2017 08:18 PM
Elvina ni kira anak didik Shahrulezad radius one...sbb 1st drama sheols jd heroin dgn Ejad sutun.h ...


oh tau dia ni, muka cam nama taktau, rasa dia byk berlakon dgn radius one kan, yg dulu pernah berlakon sekali dgn aida aris
Quote fazila17 3-4-2017 08:36 PM
katibism replied at 3-4-2017 08:31 PM
Apa first drama Elvina yg chuols tengok?

Tajuk tak ingat.. Yang hero ben amir tu

Pastu ada telemovie yg dia jadi muallaf tu.. Tajuk tak ingat gak
Quote katibism 3-4-2017 08:39 PM
fazila17 replied at 3-4-2017 08:36 PM
Tajuk tak ingat.. Yang hero ben amir tu

Pastu ada telemovie yg dia jadi muallaf tu.. Tajuk tak  ...

Hero ben amir tu drama Mariam Alisa chuols.. 2nd hero Haris Zainudin.. Sanjeet ola bola tu

Lihat semua komen(323)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-6-2024 03:39 PM GMT+8 , Processed in 0.070844 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top