CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Wanita Bertuah Jumpa Berlian Dalam Telur Rebus

23-3-2017 11:44 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5435| Komen: 34

Description: Seorang wanita berusia 39 tahun dari England ketika bersarapan di rumahnya, hampir menelan berlian ketika menikmati sebiji telur rebus.
Tuah manusia, siapa yang tahu kan!

Seorang wanita berusia 39 tahun dari England ketika bersarapan di rumahnya, hampir menelan berlian ketika menikmati sebiji telur rebus. 


Memetik laporan portal Mirror UK, wanita bertuah tersebut dikenali sebagai Sally Thompson berkata ketika mengunyah telur tersebut, dia merasakan macam ada sesuatu dalam mulutnya tetapi terkejut apabila mendapati benda keras itu merupakan batu yang menyerupai berlian.

"Pada mulanya saya berasa pelik kerana terfikir daripada mana berlian itu muncul."

"Kemudian baru saya sedar, ia datang daripada telur berkenaan."

Sally turut berkongsi tentang penemuan berlian itu menerusi laman sosial Facebook dan rata-rata netizen menganggapnya sebagai wanita bertuah.

Namun ada penternak ayam mendakwa kemungkinan ayam yang mengeluarkan telur tersebut termakan berlian itu secara tidak sengaja.


Sally membawa berlian itu ke kedai emas tempatan dan mendapati ia bukan berlian sebenar tetapi merupakan Cubic Zirconia, batu kristal yang menyerupai berlian.- CARI

sumber foto: Mirror UK


20

Bagus
25

Marah
17

Terkejut
35

Sedih
23

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (135 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote febreze 23-3-2017 11:52 AM
melepas la kekdah nye..
Quote missinpiece 23-3-2017 12:00 PM
Ala baru bak hooorey mokcik kayo
Quote kucen_miang 23-3-2017 12:01 PM
Sally membawa berlian itu ke kedai emas tempatan dan mendapati ia bukan berlian sebenar tetapi merupakan Cubic Zirconia, batu kristal yang menyerupai berlian.-



kesian ko kak
Quote aldilla_zahraa 23-3-2017 12:04 PM
Ntah2 masa akak tu tgh makan batu cincin dia jatuh dalam telor
Quote vanillaninja 23-3-2017 12:05 PM
Cubic zirconia je ke. Bertuah apanya
Quote CiliPadiSedap 23-3-2017 12:06 PM
zycon ni yg buat untuk cincin 750.. biasa pg ar rahnu dia akan usaha untuk tolak batu zycon atau kita cabut sendiri untuk jadikan 916..
Quote mieymiey 23-3-2017 12:07 PM
We want happy ending!
Quote harrypoter 23-3-2017 12:07 PM
hamlau....
Quote zorrro_03 23-3-2017 12:28 PM
"Namun ada penternak ayam mendakwa kemungkinan ayam yang mengeluarkan telur tersebut termakan berlian itu secara tidak sengaja."

boleh tahan bodo juga kokosen uk nih.   

kalau zirco tu dalam tahi ayam boleh laa kau nak kaitkan kejadian ni dengan ayam tertelan benda alah tu.  
Quote Izumieza 23-3-2017 12:31 PM
Ingat berlian betul td
Quote NekNgah 23-3-2017 12:49 PM
owhhh... belum rezeki
Quote hanakikan 23-3-2017 01:14 PM
hihi. punya la eksaited akak tu
Quote eizarz 23-3-2017 01:33 PM
dah kalau bukan berlian xyah la masuk paper.....bab* betul
Quote Gadis_sarawak 23-3-2017 01:50 PM
Kuciwa baca berita ni..Ingat berlian betol..
Quote surwanis 23-3-2017 02:01 PM
apebenda yg nak diberitakan sgt
choiii
Quote jazaa100 23-3-2017 02:05 PM
zorrro_03 replied at 23-3-2017 12:28 PM
"Namun ada penternak ayam mendakwa kemungkinan ayam yang mengeluarkan telur tersebut termakan berlia ...

Telur rebus tu ada taik ayam kot.....
Quote AbukRokok 23-3-2017 02:08 PM
cheh. choi la.
Quote Esmiria 23-3-2017 02:12 PM
lawok doeeee
Quote hdon 23-3-2017 02:27 PM
Kalau betul2 berlian, nak gak aiol mkn telur rebus hari2 sampai dpt berlian

Lihat semua komen(34)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 05:27 PM GMT+8 , Processed in 0.104404 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top