CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Video@CARI Apa Kata Mereka? Lihat artikel

Tak Kisah Kedai Makan Kotor, Janji Makanan Sedap?

16-3-2017 02:37 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8567| Komen: 34|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Ramai pelanggan yang tertipu dengan premis makanan yang cuma kelihatan bersih di depan, tapi menternak lipas dan tikus di belakang.

Artikel Oleh Myra Rozi | Video Oleh Angie Ling| Suntingan Visual Oleh Angie Ling

Ramai pelanggan yang tertipu dengan premis makanan yang cuma kelihatan bersih di depan, tapi menternak lipas dan tikus di belakang.

Banyak serbuan sudah dilakukan, namun sesetengah pengusaha hanya mengambil enteng asalkan makanannya habis terjual. -CARI
22

Bagus
25

Marah
17

Terkejut
18

Sedih
21

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (120 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shamsadis 16-3-2017 03:01 PM
tiada permintaan tiadalah penawaran
Quote renko 16-3-2017 03:02 PM
ahhh berita pun satu
kalau ada mana tempat tu kotor dan diarah tutup
mesti xbagi tau tempat apa
kaburkan nama kedai la apa la
ingat orang tau ke
yang pekedai pengotor nak mampos ni
elok suh dia makan nasi atas simen jamban kedai dia
Quote framecermin 16-3-2017 03:02 PM
klu tgk kain lap meja pun dah tak lalu nak mkn apa lagi kat dapur
Quote WhiskeyScotch 16-3-2017 05:29 PM
Ishhhh!!! Takda maknanya tak kisah kotor janji sedap. No!!!!
Quote siskepoh 16-3-2017 06:35 PM
mek jijik. mek xkan jejak yang kotor. tp kgkdg belasah jelah, sebab xnmpak? Nak buat macam mana kan
Quote Mary_jane 16-3-2017 10:53 PM
Bodoh nya dah tau kotor masih nak makan situ. Tu tempat maut nama nya.
Quote Mary_jane 16-3-2017 10:53 PM
Bodoh nya dah tau kotor masih nak makan situ. Tu tempat maut nama nya.
Quote adikfatin 16-3-2017 11:36 PM
Gila...mmg tak ar...iyaaaakkkkk gelinya
Quote cik-jaja 17-3-2017 09:33 AM
eee kalau difikirkan, memang seram..xtau pe yg ada kat dapur tu..tawakal je la
Quote cucuq 17-3-2017 09:35 AM
bagi cucuq kalo mahal tapi sedap berbaloi dari kotor tapi sedap
Quote syitaeyqa 17-3-2017 09:45 AM
Dulu I tak makan kat mamak sbb I selalu curious ttg tahap bersih diorang. Kalau pegi pun, order air tin or botol je. Tapi kawan2 selalu gelakkan I kata I ni memilih n cerewet. haha. Lama2, I pun ikut dorg makan kat mamak jugak
Quote haryatie 17-3-2017 09:50 AM
xde makna nya asal sedap
bukan setakat kedai jer aku ambil kira
kalau pekerja dia nmpak comot n selekeh pun aku hilang selera dahhh
Quote amukgemuk 17-3-2017 11:49 AM
Boleh ke sedap tapi kotor??

Ya, boleh.
Ada caranya.
Quote seramado 17-3-2017 03:14 PM
geli bodoh dgn restoran line clear..bertaik
Quote siskepoh 17-3-2017 03:45 PM
amukgemuk replied at 17-3-2017 11:49 AM
Boleh ke sedap tapi kotor??

Ya, boleh.

Apa caranya tu???

Quote Sayaaa 18-3-2017 01:25 PM
ishh mna ada
Quote Yongpallie 18-3-2017 06:07 PM
Say no to kedai kotor! Meols penah nampak tikus besor gila kat kedai kacang pool balai bomba, jb. Walaupun kata orang mknnnya sedap, meols tak sanggup nak telan! Geliii yuckss
Quote Yongpallie 18-3-2017 06:08 PM
Tikus bukan sekor tapi berekor ekor okehh.. ini bukan fitnah mahupun nak menjatuhkan! Tapi luahan perasaan sbb meols still traumatized eww
Quote MarryPottet 18-3-2017 08:25 PM
Yongpallie replied at 18-3-2017 06:07 PM
Say no to kedai kotor! Meols penah nampak tikus besor gila kat kedai kacang pool balai bomba, jb. Wa ...

mebi tikus tu semua buat apprenticeship kat kedai tu
depa terinspirasi utk jadi cook lepas tengok movie ratatouille

Lihat semua komen(34)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-7-2024 09:20 PM GMT+8 , Processed in 0.440088 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top