CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Antarabangsa Lihat artikel

Tak Mahu Duit, Angelina Jolie Dermakan Seluruh Keuntungan Minyak Wangi Jenamanya

28-2-2017 03:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 7516| Komen: 33|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Nama pelakon hebat Angelina Jolie bukanlah sekadar aktres yang disegani malah ia merupakan satu jenama yang sangat kuat dan mempunyai pengaruh tersendiri.

Nama pelakon hebat Angelina Jolie bukanlah sekadar aktres yang disegani malah ia merupakan satu jenama yang sangat kuat dan mempunyai pengaruh tersendiri.


Oleh itu, tidak hairanlah dengan susulan kisah perpisahannya dengan Brad Pitt yang dilabel sebagai sangat 'berprofil tinggi' melebarkan lagi popularitinya sehingga dipilih sebagai wajah baru untuk sebuah jenama minyak wangi mewah dari Perancis, Guerlain. 

Diasaskan sejak 1828, Guerlain Parfumeur mengumumkan aktress Hollywood yang mendapat bayaran tertinggi, Angelina Jolie sebagai icon untuk minyak wangi wanitanya, Mon Guerlain. 

Memetik laman star2, kedua pihak telah bersetuju untuk berkolaborasi sejak Disember 2015 lagi. 


Jolie, 41 sebelum ini pernah berkongsi kisah bagaimana Guerlain mengingatkannya tentang bedak yang pernah dipakai oleh mendiang ibunya ketika Jolie masih kecil.

Minyak wangi itu akan dilancarkan bulan Mac ini dan paling menakjubkan, Jolie akan mendermakan keseluruhan keuntungan dari jualan minyak wangi berkenaan kepada badan kebajikan. Wow! - CARI 

Foto: Carian Internet
11

Bagus
18

Marah
13

Terkejut
30

Sedih
16

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (111 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote supernaturalee 28-2-2017 03:26 PM
bagusnya sheols


Quote CiliPadiSedap 28-2-2017 03:47 PM
hajah lofa bila nak derma keseluruhan untung jual tudung?
Quote myakayina 28-2-2017 03:55 PM
she's so generous..
Quote sssf83 28-2-2017 04:01 PM
cantiknya poster perfume tu..
Quote fishcracker 28-2-2017 04:10 PM
best tak perfum ni agak2
Quote mieymiey 28-2-2017 04:11 PM
CiliPadiSedap replied at 28-2-2017 03:47 PM
hajah lofa bila nak derma keseluruhan untung jual tudung?

Hahahahahaha. Menyempat lagi chuols
Quote WhiskeyScotch 28-2-2017 04:46 PM
Suka manusia yang pemurah dan tak kedekut. Semoga dimurahkan rezeki Angelina.
Quote RatuDunia94 28-2-2017 07:55 PM
Baiknya sheols.. Tp sayang menurut cikgu sekolah agama iols dulu semua org kapir masuk neraka.. Sian kak Angie.. Walhal charity sana sini..  Betul ke cikgu sekolah agama iols tu??
Quote solarlunar 28-2-2017 10:04 PM
Sigh. Bru shopping perfume last month. I mmg minat AJ nie. Personaliti die sgt mengagumkan.
Quote Nt-ViruS 1-3-2017 01:12 AM

dia ni memang berhati mulia skit.
Quote merrissa 1-3-2017 05:27 AM
thread lagi satu duk menghencap dia makan tarantula...kala jengking....siap kata dia psiko bagai

thread ni puji melangit lak...sapa yg bipolar aku pon xtau...kehkehkeh
Quote mat_arof 1-3-2017 08:41 AM
rindunye kat Angelina jolie..

bila nak berlakon semula ye...

filem Cleopatra terpaksa dibatalkan sebab Angelina bersara..

kalau tidak filem Cleopatra adalah filem yang di tunggu2  2017/2018 ...tentu akan menang banyak oscar tahun 2018... huhuhuhu
Quote chinta89 1-3-2017 09:11 AM
bagusnya sheols.

terus org lupa dia mkn jengking bru2 ni
Quote fly_in_d_sky 1-3-2017 09:15 AM
dia nak makan ular ka apa ka .. lantak ler .. apa-apa bab kebajikan .. humanitarian .. dia memang excellent ..
Quote IxoraP 1-3-2017 10:09 AM
bagus dia ni kalau bab kbajikan.. lantak la dia nk makan tarantula or kala.. org lain plak lebih2
Quote fazamania 1-3-2017 10:21 AM
RatuDunia94 replied at 28-2-2017 07:55 PM
Baiknya sheols.. Tp sayang menurut cikgu sekolah agama iols dulu semua org kapir masuk neraka.. Sian ...

org kafir yg buat baik dkt dunia ni akan dilipat ganda kan lagi rezeki mereka...gittchewww
Quote supernaturalee 1-3-2017 12:44 PM
Nt-ViruS replied at 1-3-2017 01:12 AM
dia ni memang berhati mulia skit.

banyak...

sungguhpun zaman muda die mmg gile2

baik personal life
maupun daring dlm acting

btw mlm td 1st time tgk beowulf
xpuas tgk scene sheols sikit sgt
plus animasi rupa die xberapa nk real



Quote umbut 1-3-2017 02:56 PM
RatuDunia94 replied at 28-2-2017 07:55 PM
Baiknya sheols.. Tp sayang menurut cikgu sekolah agama iols dulu semua org kapir masuk neraka.. Sian ...

Samalah cikgu aku ckp masa sek rendah. Semua kapir masuk neraka. Islam je masuk syurga. Dlm hati, aku ckp.. Tak adil.. Bukan diorang nak dilahirkan non muslim pun   
Quote cik_kitty 4-3-2017 03:29 AM
Thumb up angie..

Shes got my respect..

Lihat semua komen(33)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-4-2024 10:34 AM GMT+8 , Processed in 0.070866 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top