CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Mahu Buktikan Cinta, Pasangan Kekasih Guna 'Smule' Tayang Aksi Bersenggama

17-1-2017 10:23 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14929| Komen: 31|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Lambakan aplikasi yang wujud sekarang membolehkan pengguna memuat turunnya dengan mudah di telefon pintar masing-masing
Lambakan aplikasi yang wujud sekarang membolehkan pengguna memuat turunnya dengan mudah di telefon pintar masing-masing. Biasanya kita lihat aplikasi Smule dijadikan sebagai platform bagi mereka yang gemar menyanyi dan ramai juga artis yang dapat dicungkil bakat darinya.


Namun kali ini lain pula kesnya apabila sebuah video tular di media sosial menyaksikan sepasang remaja yang dipercayai baru berusia belasan tahun menggunakan aplikasi ini untuk menyanyi sambil melakukan aksi lucah.


Dapat dilihat remaja perempuan tersebut menayangkan payudaranya selamba sahaja sambil dipeluk oleh kekasihnya di belakang.

Mereka menyanyi lagu Memori Berkasih nyanyian asal Siti Nordiana dan Achik Spin dengan begitu asyik sekali sambil si lelaki mencium-cium si perempuan yang kelihatan mengantuk atau mungkin khayal di bawah pengaruh dadah. 

Aksi lucah seperti memasukkan tangan ke dalam mulut perempuan dan sebagainya membuatkan netizen yang melihatnya berasa marah dan mual dengan perangai jijik remaja tersebut.

Ada sumber yang menyatakan remaja yang berzina dalam video berkenaan adalah dari keturunan Melayu namun ada juga yang menyangkalnya dan mengatakan mereka adalah dari negara seberang, Indonesia.

Walau apa pun, perbuatan seperti ini adalah sangat memalukan bukan sahaja diri sendiri malah menconteng arang ke muka ibu bapa dan keluarga.

Seharusnya, aplikasi dan teknologi yang ada sekarang dimanfaatkan untuk perkara yang baik serta berguna dan bukan dijadikan alat untuk membuktikan cinta yang kononnya begitu agung sekali. -CARI
13

Bagus
16

Marah
16

Terkejut
18

Sedih
8

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (82 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jiwarasa 17-1-2017 10:39 AM


layan ganja la tu. menguap cam cimpanzi jilake betul

ni lagi hamjad. mengeseks terus

[youtube]hAVqf074hZ4[/youtube]
Quote alinone78 17-1-2017 10:50 AM
ngeh ngeh lepas ni ramai la yang nak try ni
Quote kikuri 17-1-2017 10:57 AM
teruk ke bideo nih... nak bukak tapi kat la opis pulek
Quote BebeQ 17-1-2017 11:22 AM
kalau orang geng negara sebelah, depa kan penah ada sejarah begini sebelum ni.

so,  sila take over kes ni wahai warga negera sebelah.
Quote de_ikea 17-1-2017 11:30 AM
Tolong tangkap keduanya plishhhh
Quote Rayna90 17-1-2017 11:35 AM
so cinta suci ni dah terbukti la seantero dunia sis?
Quote bianglala 17-1-2017 11:58 AM
ape ke macam lalok je... minah indonesia ke ni... bunyi sana je sebutannya..
Quote missinpiece 17-1-2017 12:20 PM
X lalu ah tgk. Xde nilai komersialll
Quote jejaka00 17-1-2017 12:30 PM
murahan...kalau betul indon niey 100x murahan
Quote Ferr_Remy 17-1-2017 12:34 PM
Laki tu bunyi Malaysia je
Quote seeriesagain 17-1-2017 01:08 PM
Xda kerja lain ke... no brain
Quote PongKang 17-1-2017 01:40 PM
cam indon je
Quote Nt-ViruS 17-1-2017 01:41 PM
pages fb ape share video viral cpt ek,
Quote evlinne 17-1-2017 01:45 PM
Muka dgn sebutan dia nyanyi mcm indon je:zz
Quote CrowneGlory 17-1-2017 02:20 PM
dgr ckp pun dh tau sedara mara trisnayindog
Quote tayam 17-1-2017 02:20 PM
jiwarasa replied at 17-1-2017 10:39 AM
layan ganja la tu. menguap cam cimpanzi jilake betul

ni lagi hamjad. mengeseks terus

gila ar diorg ni...
Quote allhaillll 17-1-2017 02:46 PM
pompuan tu hidung tesumbat ke?
Quote chinta89 17-1-2017 03:56 PM
video full sape tgk blh bg komen?
Quote intan_smsb 17-1-2017 04:12 PM
kalau dah muka pun berkerak berkepam badan apa ntah lagik

bangga menayang di smule ye hadek2 yindon

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

16-4-2024 12:39 AM GMT+8 , Processed in 0.069548 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top