CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Patutlah Lelaki Berbulu Selalu Dapat Awek Cantik, Ini Rupanya Sebabnya

22-12-2016 12:13 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 10362| Komen: 22|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Tutup mata dan bayangkan seorang lelaki yang benar-benar menjadi idaman kalbu anda. Hah, ada yang membayangkan lelaki kacak yang mempunyai rambut hitam dan lebat.
Tutup mata dan bayangkan seorang lelaki yang benar-benar menjadi idaman kalbu anda. Hah, ada yang membayangkan lelaki kacak yang mempunyai rambut hitam dan lebat.

Namun, bagaimana pula dengan lelaki yang mempunyai bulu dada dan berjambang?  Kalau ia bukan pilihan anda, jangan terkejut kerana lelaki jenis 'berbulu' ini sebenarnya menjadi rebutan para wanita ya!

Foto: Pinterest
Ini sebab saintifik mengapa wanita lebih tertarik pada lelaki yang berbulu.

1. Mereka mempunyai tahap testosteron yang tinggi
Jika lelaki mempunyai tahap testosteron yang tinggi, mereka dikatakan panjang umur, mempunyai keyakinan diri yang tinggi, jujur, bertenaga, bersifat optimis dan yang paling penting adalah nikmat seks yang lebih memberikan kepuasan kepada wanita.


2. Mereka lebih bijak
Seorang pakar psikiatri, Dr. Aikarakudy Alias yang sudah lama membuat kajian tentang kaitan bulu badan dan tahap kepintaran, mengatakan bulu dada kebanyakannya tumbuh di kalangan doktor dan orang berperlajaran tinggi.

3. Mereka lebih sihat
Lelaki berbulu lebih berkebolehan untuk menghalang parasit di badan mereka. Bulu yang lebat akan menyebabkan pergerakan parasit menjadi perlahan dan sekaligus menghalangnya dari hinggap di badan.

Foto: Carian Internet
Bagi sesetengah wanita pula, mereka menyukai lelaki berbulu disebabkan berasa selamat dalam pelukan di waktu malam.

Walau apa pun alasannya, sudah terbukti lelaki jenis berbulu lebih menjadi dambaan wanita, setuju? -CARI

27

Bagus
30

Marah
20

Terkejut
30

Sedih
24

Lawak
35

Bosan

Friends Rank (166 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fishcracker 22-12-2016 12:40 PM
kalau pompuan pulak???
Quote kuzaime 22-12-2016 01:22 PM
Sexy apa bulu2 tu.. tp kalau yg jenis terjaga lah..bukan yg lebat mcm gorilla
Quote AbukRokok 22-12-2016 01:37 PM
makin ramai la pakai minyak dhab biawak
patutlah atikah suhaimie rembes dengan idris khan
Quote vanillaninja 22-12-2016 01:44 PM
Astaga. Kalau nak berbulu pun biarlah secukup rasa
Quote awekjepun 22-12-2016 03:07 PM
Sikit ok kot..klo byk buat semak je
Quote mdhelmi 22-12-2016 04:39 PM
sah2 org dlm gambar tu ialah model
cuba kalo abam berbulu tu org biasa2 je
Quote mujer_in_espejo 22-12-2016 05:07 PM
X suka. Geli.
Quote seri_mawr 22-12-2016 05:16 PM
geli kot berbulu2....udah mcm apa ajek...

Quote gigahertz 22-12-2016 07:22 PM
mujer_in_espejo replied at 22-12-2016 09:07 AM
X suka. Geli.

dah ko berbulu gak siapa suruh
Quote RatuDunia94 22-12-2016 09:58 PM
Kalo lelaki mcm dlm gambar kt atas tu akak pon sanggop tadah dik non..
Quote tengku_anggun00 23-12-2016 09:21 AM
RatuDunia94 replied at 22-12-2016 09:58 PM
Kalo lelaki mcm dlm gambar kt atas tu akak pon sanggop tadah dik non..

hormon akak dh naik tuuuu....kena cri pnawar cepat2...
Quote MizzNaza 23-12-2016 12:51 PM
bakalan pasrah dengan jodohku yang berbulu dada.. hewhewwww
Quote redwed 23-12-2016 12:54 PM
mdhelmi replied at 22-12-2016 04:39 PM
sah2 org dlm gambar tu ialah model
cuba kalo abam berbulu tu org biasa2 je

Cuba kalau berbulu, lepastu buncit.
Quote dani-rox 23-12-2016 01:42 PM
Walau apa pun alasannya, sudah terbukti lelaki jenis berbulu lebih menjadi dambaan wanita, setuju?


Tak semua wanita hokeh. Kalau jenis yg berbulu sampai ke belakang baiklah ai peluk beruang jah.
Yg penting, lelaki berbuluss kena tahu kepentingan manscape
Quote Emperor95 23-12-2016 03:13 PM
Tidak minat bulu2 lebat.
Quote miyamiyo 23-12-2016 04:08 PM
Sikit okayla kot. Penuh satu badan boleh jadi geli.
Quote honey_jelly 26-12-2016 10:17 AM
Edited by honey_jelly at 26-12-2016 10:29 AM

ai suka yg berjambang macam pic (sebelah kanan sekali dan belakang) ini ok lah..tak suka yg berbulu seluruh badan..geli tau


Quote Changa 26-12-2016 06:09 PM
RatuDunia94 replied at 22-12-2016 09:58 PM
Kalo lelaki mcm dlm gambar kt atas tu akak pon sanggop tadah dik non..

Birah nya sis
Quote tayam 27-12-2016 11:03 AM

kikikikiki

Lihat semua komen(22)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-5-2024 04:33 PM GMT+8 , Processed in 0.101104 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top