CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Balu 'Datuk' Ziarah, Hulur Sumbangan Kepada Isteri Mangsa Tembak

12-12-2016 01:34 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7819| Komen: 24

Description: Susulan kes ahli perniagaan, Datuk Ong Teik Kwong ditembak mati di lebuh raya di Georgetoen baru-baru ini, balunya menziarahi isteri kepada penjual bunga, M. Senthil yang turut terbunuh dalam kes itu.
Susulan kes ahli perniagaan, Datuk Ong Teik Kwong ditembak mati di lebuh raya di Georgetown baru-baru ini, balunya menziarahi isteri kepada penjual bunga, M. Senthil yang turut terbunuh dalam kes itu.



Sumber foto: mStar Online

Menurut mStar Online, Datin Vivian Cheow, 29, meluangkan masa bersama L. Thatchayani, 42, di rumahnya di Seberang Jaya, Ahad lalu dan memberikan sumbangan bernilai RM4,000 dari organisasi kebajikan milik suaminya, Persatuan Kebajikan Amal Ckone.

Selain itu, Vivian turut melawat juruvideo sambilan RTM, Mohamed Amirul Amin Amir di Hospital Pulau Pinang. Walau bagaimanapun, Vivian hanya dapat bercakap dengan ibunya, Bunisha Mohamed Ali dan kakaknya, Siti Munirah Amir kerana Amirul berada dalam keadaan tidak sedar diri pada ketika itu selepas dia diberikan ubat pelali.


"Saya datang sebagai tanda prihatin terhadap keluarga ini, yang mana Amirul turut cedera dalam kejadian malang ini," katanya kepada pemberita.

Selain melawat Amirul, Vivian turut menyampaikan sumbangan bernilai RM2,000 kepada ibu Amirul.

"Ini adalah hasrat Ong yang mahu membantu orang lain melalui cabang amal ini," katanya.

Terdahulu, dalam kejadian 1 Disember lalu, pengawal peribadi Ong didakwa melepaskan tembakan semasa ahli perniagaan itu berada di dalam kereta.  - CARI

8

Bagus
8

Marah
11

Terkejut
16

Sedih
8

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pearl.silver 12-12-2016 01:35 PM
Muka datin pun nmpk sugul
Quote sebu 12-12-2016 01:43 PM
Hari tu kata gangster.  Kiranya mendiang dato ni banyak beramal lah
Quote ChildrenOfBodom 12-12-2016 01:45 PM
cun jugak datin ni
Quote Mimique 12-12-2016 01:48 PM
Bersih duit haram lah...biasalah boss gangster nk cover
Quote Mimique 12-12-2016 01:49 PM
Mendiang baik orangnya
Quote Mimique 12-12-2016 01:49 PM
Mendiang tak pernah lupa bg buah limau kt altar depan rumah tiap minggu
Quote FARRAZOOL 12-12-2016 01:52 PM
Wang ringgit x akn dptkan balik nyawa2 mangsa...
Quote Nenasketum 12-12-2016 02:04 PM
Macam jinjang eh, i mean weld quay eh. takziah lateen
Quote CiliPadiSedap 12-12-2016 02:10 PM
datin pakai baju kalis peluru ke?
Quote aku_best 12-12-2016 02:26 PM
Mudanya datin ni...
Quote shamsadis 12-12-2016 02:37 PM
bini ketua gangster


Quote batmana 12-12-2016 02:45 PM


bagusla balu ni,
dia prihatin,

xpnah lak aku tgk isteri mangsa bunuh, dtg bagi sumbangan kt mangsa lain..

mmg hati baik punya org

moga dia dpt jodoh yg baik2 lak pasni
Quote cupu 12-12-2016 03:13 PM
batmana replied at 12-12-2016 02:45 PM
bagusla balu ni,
dia prihatin,


mudahnya melayu kn tipu   

takziah la datin.wallahualam.bina hidup baru lps ni.
Quote Mimique 12-12-2016 03:22 PM
Bini ketua gangster mesti mau tunjuk baik....masyukkkkkkk tu...
Quote msxx 12-12-2016 03:34 PM
shamsadis replied at 12-12-2016 02:37 PM
bini ketua gangster

Young & dangerous. My fevret
Quote manehnya 12-12-2016 03:38 PM
Sedihnyaa, dia sndiri kehilangan suami, tp boleh pula turun padang n bg sendiri sumbanga itu, walaupon boleh aja dia kirim kt org

Quote jazaa100 12-12-2016 04:05 PM
Keluarga mangsa yg jadi clown tu dia tak ziarah ke.....


Quote adikfatin 13-12-2016 06:55 PM
Lawanya datin ni
Quote pyropura 13-12-2016 07:34 PM
cupu replied at 12-12-2016 03:13 PM
mudahnya melayu kn tipu   

takziah la datin.wallahualam.bina hidup baru lps ni.

So Mulayu kena buat apa ni kalau taknak kena tipu dgn Datin tuh?  

Lihat semua komen(24)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-6-2024 05:50 AM GMT+8 , Processed in 0.337476 second(s), 64 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top