CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lagi Remaja Hilang, Selepas Keluar Dari Rumah

3-12-2016 04:20 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7778| Komen: 53

Description: Seorang remaja perempuan yang berusia 15 tahun tidak dapat dikesan selepas keluar dari kediaman mereka di Pangsapuri Suakasih, Bandar Tun Hussein Onn, di sini, petang semalam.
Foto: Berita Harian

Seorang remaja perempuan yang berusia 15 tahun tidak dapat dikesan selepas keluar dari kediaman mereka di Pangsapuri Suakasih, Bandar Tun Hussein Onn, di sini, petang semalam.

Nurul Atirah Rahman yang juga pelajar tingkatan 3 Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tun Hussein Onn 2 dikatakan tidak pulang selepas meminta izin ibunya untuk turun berjumpa rakan kira-kira jam 4 petang.

Ibunya, Sanisah Ramli, 42 berkata kepada Harian Metro, "Memang dah jadi kebiasaan Atirah ke sebuah tempat lapang di bawah blok pangsapuri kami untuk berbual-bual dengan rakannya atau bersantai di situ, jadi saya tidak berasa pelik apabila dia minta izin untuk keluar semalam."

Cubaan menghubungi telefon bimbitnya tidak berjaya dan dipercayai dimatikan.


Atirah dilihat keluar dari rumah dengan memakai tudung, kemeja-T berkolar berwarna hitam dan berseluar jeans biru.

"Dia hanya membawa telefon bimbit dan saya tidak nampak pula dia membawa dompet atau beg. Saya dan suami amat risaukan keselamatannya kerana dia memang tidak pernah keluar rumah berseorangan kecuali bersama kami. Jika dia hendak ke rumah rakan pun, ayahnya akan menghantar dan mengambilnya pulang," kata Sanisah.

Orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi talian 013-3859460 atau mana-mana balai polis. -CARI

15

Bagus
26

Marah
15

Terkejut
18

Sedih
18

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (117 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Changa 3-12-2016 04:27 PM
Bohsia ikut jantan jah ni, dah puas memuki tahua jalan pulang
Quote jazaa100 3-12-2016 04:28 PM
Cer cari kat chowkit dulu.....:zz

Quote ronapink 3-12-2016 04:31 PM
malas nak kutuk la.


umur2 ni kalau dapat jantan rasa mcm menang piala dunia
Quote jazaa100 3-12-2016 04:38 PM
Edited by jazaa100 at 3-12-2016 04:40 PM
ronapink replied at 3-12-2016 04:31 PM
malas nak kutuk la.




Ayat kauuu..

Menang piala dunia yg tak menahan tu...

Aku tgok skrg budak darjah 5 pun letak gmbar profile kat wassap kepal berdating....tetek pun blm tumbuh dah gatal nk bercouple...


Gerun aku....
Quote sarahmirza 3-12-2016 04:38 PM
Kena culik ke?
Semoga dijumpai.
Sangka baik aje la..
Quote AmandaRollins 3-12-2016 04:41 PM
Cek in ngn bf la tu..nti da puas mengeseks taw la balik claim kena culik..poddah
Quote ronapink 3-12-2016 04:46 PM
jazaa100 replied at 3-12-2016 04:38 PM
Ayat kauuu..  

Menang piala dunia yg tak menahan tu...

tu bukti dah ada..

dunia depa punya..

wecet tu, tah bahasa apa guna pun xpaham kita
Quote Victorioussss 3-12-2016 04:55 PM
Semoga dijumpai dengan selamat..
Quote ronapink 3-12-2016 05:19 PM
Victorioussss replied at 3-12-2016 04:55 PM
Semoga dijumpai dengan selamat..

nyawa harap2 selamat la..

yang xselamatnya tu kut dah bawa isi sekali,
dah kena pam..9 bulan ada hasilnya
Quote camel.fcuker 3-12-2016 05:21 PM
Tengah doggy?  
Quote jazaa100 3-12-2016 05:26 PM
ronapink replied at 3-12-2016 05:19 PM
nyawa harap2 selamat la..

yang xselamatnya tu kut dah bawa isi sekali,

Aku klu remaja hilang...
Aku tgok kawasan mana dorang ni tinggal...klu kaw pprt, tak blh nk sangka baik lah kannnn....

Quote ronapink 3-12-2016 05:56 PM
jazaa100 replied at 3-12-2016 05:26 PM
Aku klu remaja hilang...
Aku tgok kawasan mana dorang ni tinggal...klu kaw pprt, tak blh nk sangk ...

hari2 dok turun main kat bawah mak xtengk ke sembang dengan sapa..
percaya anak sangat..
Quote mujer_in_espejo 3-12-2016 07:22 PM
moga di temui dgn keadaan selamat...
Quote febreze 3-12-2016 08:02 PM
jazaa100 replied at 3-12-2016 04:38 PM
Ayat kauuu..  

Menang piala dunia yg tak menahan tu...

kan..yg pompuan tetek x tumbuh g..
yg laki plak bulu baru nk tumbuh tp btg pantang disentuh..
tu yg ciki mcm menang piala dunia  
Quote chazey 3-12-2016 08:06 PM
Bagi la kasih sayang sepenuhnya kat anak pompuan kita sedari kecik,  supaya deyol tak gedik cari kasih sayang jantan di luar bila dewasa nanti sebab ketandusan kasih.
Quote prettyuglybabe 3-12-2016 08:08 PM
jauh lagi nak new year..
Quote sepertiitu 3-12-2016 08:13 PM
sekarang ni kalau kes culik, mesti aku ada perasaan curiga nak percaya ke tak sebab almost semua kes culik yang melibatkan remaja pompuan mesti end up ikut jantan.

risau nanti kalau betul2 kena culik takde sape dah nak percaya
Quote ChildrenOfBodom 3-12-2016 08:41 PM
kepam la dik, ada ka jantan nk tutoh?

Lihat semua komen(53)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 06:41 PM GMT+8 , Processed in 0.221045 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top