CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

4 Lawan 1, Lelaki Parah Ditetak Di Butterworth

17-11-2016 05:49 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3709| Komen: 8

Description: Seorang lelaki berusia 40 tahun parah ditetak sekumpulan empat lelaki bersersenjatakan parang Lorong Chempa, Raja Uda, Butterworth.
Seorang lelaki berusia 40 tahun parah ditetak sekumpulan empat lelaki bersersenjatakan parang Lorong Chempa, Raja Uda, Butterworth.
Mangsa parah di tangan, badan, kepala dan kaki selepas ditetak sekumpulan lelaki yang datang ke situ menaiki keretA dalam kejadian 4.30 pagi itu.


Menurut laporan Harian Metro, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Azmi Adam berkata, mangsa dan rakannya baru sahaja keluar dari sebuah kedai di situ dan berada di atas motosikal sebelum didatangi suspek.

Suspek menaiki kereta jenis Perodua Myvi datang dari arah belakang dan merempuh motosikal mangsa menyebabkan dia terjatuh.

Sumber: Harian Metro
"Rakan mangsa berjaya melarikan diri namun mangsa gagal selepas terjatuh ekoran rempuhan berkenaan. Empat suspek lelaki berparang keluar dari kereta dan menetak mangsa beberapa kali sehingga parah."


Kesemua suspek dapat melarikan diri dan mangsa kini sedang  mendapatkan rawatan di Hospital Seberang Jaya (HSJ). -CARI
9

Bagus
7

Marah
16

Terkejut
21

Sedih
17

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (76 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote otai_g 17-11-2016 06:33 PM
Wow bhynya. Ni kes dendam ka larikan anak dara org ni?
Quote siskepoh 17-11-2016 06:36 PM
sis wonder why senag sgt nk tetak2. sis nk tetak ayam pon takot
Quote monxys 17-11-2016 08:12 PM
Dh mcm cerita dlm filem tamil xpuas hti tetak je
Quote monxys 17-11-2016 08:12 PM
Dh mcm cerita dlm filem tamil xpuas hti tetak je
Quote monxys 17-11-2016 08:12 PM
Dh mcm cerita dlm filem tamil xpuas hti tetak je
Quote ronapink 17-11-2016 08:18 PM
suka hati buat undang2 sendiri,
xpuashati tetak,tembak
Quote edee_91 17-11-2016 08:28 PM
ini semua salah etis katanya.
Quote meklalala 18-11-2016 02:27 PM
tetak sana sana berleluasa..macam kat malaysia ni dah takde unadng undang...sukati dia je  nak tetak orang..eeee

Lihat semua komen(8)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 12:03 AM GMT+8 , Processed in 0.123642 second(s), 53 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top