CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Treler Bawa Tong Gas Ammonia Terbalik, Kesesakan Teruk Di Lebuh Raya NKVE!

13-10-2016 06:30 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4400| Komen: 14

Description: Lebuh Raya Baru Lembah Klang (NKVE) menghala ke Jalan Duta sedang megalami kesesakan lalu lintas yang teruk ekoran treler yang membawa muatan tong gas ammonia terbalik sebentar tadi.

sumber foto: http://www.utusan.com.my/


Perhatian buat pengguna jalan raya khususnya bagi mereka yang melalui Lebuh Raya Baru Lembah Klang (NKVE) menghala ke Jalan Duta. 

Memetik laporan Utusan Malaysia, ini kerana ketika ini sekitar kawasan itu sedang megalami kesesakan lalu lintas yang teruk ekoran treler yang membawa muatan tong gas ammonia terbalik sebentar tadi.

Menurut Penolong Pengarah Operasi Bomba Selangor, Mohd. Sani Harul, kemalangan itu berlaku selepas lori treler berkenaan melanggar bahagian belakang sebuah kereta.

"Pemandu lori treler berusia 30 tahun cedera ringan manakala pemandu kereta yang dilanggar iaitu seorang wanita dan dua anaknya berusia lima dan setahun selamat."


“Sebanyak 96 tong gas ammonia bergelimpangan di atas jalan raya dan hanya satu tong sahaja yang mengalami kebocoran. Pasukan Pengurusan Bahan Berbahaya telah menutup kebocoran yang terjadi."

Bagaimana pun, tambah Mohd. Sani, keadaan sudah kembali terkawal dan selamat untuk pengguna jalan raya. - CARI


15

Bagus
23

Marah
15

Terkejut
6

Sedih
30

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (106 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote she 13-10-2016 06:33 PM
Xde game badminton ke semasa menunggu jem
Quote mamarock 13-10-2016 06:34 PM
Bila ni? Sekarang ke?
Quote cik_honey 13-10-2016 06:50 PM
Edited by cik_honey at 13-10-2016 06:53 PM

Kepada sesiapa yang dalam perjalanan atau bercadang nak masuk NKVE dari arah subang/shah alam menuju ke Kota Damansara, elakkan.. Lori baru je terbalik.. 1444Hrs 13/10/2016










Quote ronapink 13-10-2016 06:53 PM
letih balik keje..terlibat dlm jem lagi
Quote Knowlee 13-10-2016 07:50 PM
Lori langgar belakang kereta. Lori tu berat. Entah2 kereta tu tukar lorong tiba2.
Quote dreamy_forest 13-10-2016 07:53 PM
Jem teruk
Quote shernazz 13-10-2016 07:57 PM
huhu
buatnya yant terperangkap dlm.jem tu minyak dh kelip kelip dok tunggu masa nak isi kat stesen seterusnya mcmana la ek...isjkk
Quote prettyuglybabe 13-10-2016 09:09 PM
orang ramai tak nak tolong kutip tong ammonia tu ke? driver mesti halalkan kot
Quote edee_91 13-10-2016 09:18 PM
she replied at 13-10-2016 06:33 PM
Xde game badminton ke semasa menunggu jem

???                  

Quote hafeek 13-10-2016 10:02 PM
bukak gas ammonia busuk ke
Quote she 14-10-2016 12:18 AM
edee_91 replied at 13-10-2016 09:18 PM
???

Tak tengok ke bidio dik

Org main badminton masa tggu jem

Nak tepek bidio xleh sbb viral dlm ig  
Quote mirandanicky1 14-10-2016 08:15 AM
Alhamdulillah selamat semuanya.
Quote OmJualGas 14-10-2016 08:23 AM
fuuuu...selamat tong gas....
Quote edee_91 14-10-2016 09:39 PM
she replied at 14-10-2016 12:18 AM
Tak tengok ke bidio dik

Org main badminton masa tggu jem

siyes ke ni sis? kat mana tu kejadian?

Lihat semua komen(14)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 01:37 AM GMT+8 , Processed in 0.047393 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top