CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

[Gempar]: Anak Kambing Berwajah Menyerupai Manusia

25-4-2016 08:56 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 15911| Komen: 106

Description: Gempar dan menabjukkan, seekor kambing betina telah melahirkan anak seakan-akan menyerupai wajah manusia.



sumber foto: Malaymail On line


Gempar dan menakjubkan, seekor kambing betina telah melahirkan anak seakan-akan menyerupai wajah manusia.


Menurut Malay Mail Online, anak kambing yang berwajah dan berfizikal badan seperti manusia itu ditemui di kandang yang bertempat di peneroka Felda Sungai Mas pada jam 11 pagi Sabtu lalu.


Berdasarkan foto yang ditunjukkan, jelas kelihatan anak kambing menyerupai bayi, berhidung pesek, bermulut lintang dan empat kakinya juga pendek berbnading kambing lain. 


Dalam pada itu, anak kambing tersebut juga ada perbezaan berbanding dengan anak kambing yang lain kerana ia dilahirkan tanpa tali pusat.


Menurut penternat kandang Ibrahim, sejak mengembala kambing pada 2007, pertama kali lihat anak kambing yang begitu unik. 


Walau bagaimana pun, anak kambing itu tidak dapat  hidup lama dan kes berkenaan tetap akan dirujuk ke pejabat veterinar.- CARI Infonet




sumber berita: www.themalaymailonline.com
28

Bagus
20

Marah
18

Terkejut
21

Sedih
12

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (116 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dino 25-4-2016 08:59 AM
terpikir kat sorg forumer yg sudah lama menghilang.... hmmmm....
Quote siape_aku 25-4-2016 09:01 AM
ntha kenape aku rase tak sedap hati bace berita ni....iskh!
Quote ultra78 25-4-2016 09:01 AM
dino replied at 25-4-2016 08:59 AM
terpikir kat sorg forumer yg sudah lama menghilang.... hmmmm....

Adakah dia legend?


Quote rospinki 25-4-2016 09:01 AM
agak2 kemungkinan kena gogol ngan manusia
Quote zameyla 25-4-2016 09:01 AM
kacukan dgn manusia kah??
Quote dino 25-4-2016 09:08 AM

legend... dan membiak secara exponen
Quote zulka 25-4-2016 09:08 AM
sape lak yg tibai kambing ni
Quote ultra78 25-4-2016 09:10 AM
dino replied at 25-4-2016 09:08 AM
legend... dan membiak secara exponen

Hahaha..tunggu ajelah..atau nak kena ada org seru dulu?


Quote rosasa 25-4-2016 09:11 AM
eh..otak akak ke arah sana pulak
Quote dino 25-4-2016 09:11 AM
ultra78 replied at 25-4-2016 09:10 AM
Hahaha..tunggu ajelah..atau nak kena ada org seru dulu?

takyah la... dah rasa aman dua tiga hari ni
Quote melinda_kerr 25-4-2016 09:12 AM
Mutasi? I rs more to cacat anak kambing ni. Esok2 nk dijual pun org takut nk mkn daging kambing ni
Quote Changa 25-4-2016 09:13 AM
zulka replied at 25-4-2016 09:08 AM
sape lak yg tibai kambing ni

Bimbo nya sis, sejak bila pula boleh membiak antara spesis berlainan?
Quote estrelle 25-4-2016 09:14 AM
rosasa replied at 25-4-2016 09:11 AM
eh..otak akak ke arah sana pulak

Sama la kak.

#janganhencapkami
Quote ultra78 25-4-2016 09:14 AM
Rupa mcm bayi chewbacca pun ada

Quote krustykrab 25-4-2016 09:20 AM
ada jantan manusia yg rogol ibunya ke
Quote aku.semut.merah 25-4-2016 09:22 AM
Otak aku terus fikir jantan mana la pi tala kambing betina tu smpai beranak mcm ni
Quote dubuk 25-4-2016 09:25 AM
interesting..
Quote spring_gurlz 25-4-2016 09:39 AM
Saya pun terpikir gitu mgkin ada org yg tibai kambing ni..
Quote red_cattleya 25-4-2016 09:54 AM
berlainan spesis rasanya cannot make a baby

Lihat semua komen(106)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-6-2024 05:19 AM GMT+8 , Processed in 0.399474 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top