CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Trend Konfius! Samakan Ketul-ketul Lengan Bayi Dengan Roti Jadi Viral

19-4-2016 06:14 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 6978| Komen: 13

Description: Bolehnya orang samakan sebuku roti dengan lengan bayi?
Oleh Izzah Abbasy

Dah nama pun bayi kan, pastilah ada saja yang digeramkannya. Daripada rambut sampailah hujung kuku di jari kaki.

Baru-baru ini viral di media sosial orang samakan sebuku roti dengan lengan bayi. Cuba anda tengok betul-betul lengan bayi yang berusia 5 atau 6 bulan mesti berketul-ketul. Mana tidaknya, ahli gusti kan? Hehehe gurau saja.

Bila mereka letakkan roti sebelah menyebelah dengan lengan bayi ternyata sama! Geramnya tengok lengan bayi seperti ini kan? Apa kata sesiapa yang ada bayi atau adik yang baru lahir cubalah buat seperti ini juga mesti comel. Tak pasal-pasal boleh ketawa terbahak-bahak pula nanti. - CARI Infonet



 



17

Bagus
9

Marah
20

Terkejut
23

Sedih
12

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (94 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pearl.silver 19-4-2016 06:27 PM
Ank member2 ramai yg gini
Bila besor sikit dah pandai merangkak,lari2 hilang dah katam2 tu
Quote sabar_sabariah 19-4-2016 06:33 PM
aiyoyo!!!! sangat kronik yg gambar 2nd tu
anak aku pun cenggini jugak asa kekecik
start tau jalan, melompat berlari, kona baring..
hilang dah
boleh lak ada orang cakap aku tak bagi anak aku cukup makan
hansuang betul mulut
Quote Rainrein 19-4-2016 08:03 PM
Pic 2nd tu melampau betul ketul2 dia. My anak2 x merasa macam ni sebab semua jenis x berapa tembam masa kecik. Geram nengok lengan baby2 nih.
Quote cpixie 19-4-2016 09:34 PM
semacam ja gambar kedua tu
Quote bunnyhoney 20-4-2016 12:56 AM
Comelnyaaaa
Quote merrissa 20-4-2016 01:09 AM
itu kat jepon

kat cina sama kan perot dengan kertas A4 la...samakan kaki dengan ipong la
Quote AisyDani13 20-4-2016 09:21 AM
bam bam !
macam icon michelin yg tayar tu
geget baru taw
Quote aTiKah_aYuNi 20-4-2016 09:46 AM
eeee.......geram nyer.......

akan datang pipi di sama kan dgn pau.....
Quote Artemesiaa 20-4-2016 11:58 AM
Bam bam sama bam dengan roti bun
Quote CrowneGlory 20-4-2016 12:06 PM
geli pulak tgk bdk no.2 tu... wujud ke mcm tu...so weird
Quote Siput_Sawah 20-4-2016 05:02 PM
ohhmygai.............gebunye + cute
Quote cekelatkopi 20-4-2016 09:39 PM
logo michellin
Quote moocoww 29-4-2016 01:46 AM
Yg no 2 tu...geramnya..

Lihat semua komen(13)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:28 PM GMT+8 , Processed in 0.178964 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top