CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Galas Mayat Anak Dalam Beg, Seorang Lelaki Ditahan

21-3-2016 11:52 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 5773| Komen: 16

Description: Mayat dihantar ke hospital untuk dibedah siasat...


Oleh Fyruz Hanna

Seorang lelaki berusia 35 tahun, ditahan polis selepas menunggang motosikal dalam keadaan mencurigakan.

Polis yang melakukan pemeriksaan mendapati mayat lelaki didalam beg yang digalas lelaki terbabit.


“Lelaki ini mendakwa isterinya baru hamil tujuh bulan dan tidak pernah menjalani pemeriksaan kehamilan kerana tidak mampu.

“Apabila dia terjaga daripada tidur pada petang Khamis lalu, dia mendapati isterinya sudah melahirkan anak mereka, tetapi malangnya bayi itu meninggal dunia,” katanya.

Dia yang miskin mengambil keputusan untuk mengebumikan anaknya dan sedang mencari lokasi sesuai sebelum ditahan oleh polis.

Mayat dihantar ke hospital untuk dibedah siasat bagi menentukan puca kematian dan sekiranya terdapat unsur jenayah,lelaki tersebut akan didakwa.-CARI Infonet.

sumber:Hmetro
4

Bagus
4

Marah
6

Terkejut
7

Sedih
1

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (34 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 21-3-2016 10:25 AM
Bangkok – Polis menahan seorang lelaki selepas menemui mayat bayi yang baru dilahirkan di dalam beg galas yang dibawanya.

Lelaki berusia 35 tahun terbabit ditahan polis, kelmarin selepas dilihat berada dalam keadaan mencurigakan ketika menunggang motosikal di daerah Lat Krabang.

Jurucakap polis, Thanongsak Loyha berkata, ketika pemeriksaan dilakukan polis menemui mayat bayi lelaki yang dipercayai baru dilahirkan itu di dalam beg galas yang dibawa lelaki berkenaan.

Katanya, lelaki itu mendakwa bayi berkenaan adalah anaknya yang mati ketika dilahirkan.

“Lelaki ini mendakwa isterinya baru hamil tujuh bulan dan tidak pernah menjalani pemeriksaan kehamilan kerana tidak mampu.

“Apabila dia terjaga daripada tidur pada petang Khamis lalu, dia mendapati isterinya sudah melahirkan anak mereka, tetapi malangnya bayi itu meninggal dunia,” katanya.

Dia berkata, lelaki terbabit yang terkejut seterusnya mengambil keputusan meletakkan mayat bayinya itu di dalam beg galas untuk dikebumikan.

“Lelaki ini memberitahu, dia mencari lokasi untuk mengebumikan mayat anaknya itu sebelum ditahan polis.

“Mayat bayi ini kami bawa ke hospital untuk dibedah siasat bagi menentukan punca kematiannya.

“Sekiranya terdapat unsur jenayah, kami akan mendakwa lelaki ini,” jelasnya. -KLP agensi



Quote cik_tonggek 21-3-2016 10:27 AM
wabak buang bayi dah menular ke bangkok nampaknye
Quote hasniey 21-3-2016 08:19 PM
igtkn jd kt malaysia
sbb dh biasa sgt kes buang baby
Quote si_buta 21-3-2016 08:29 PM
Bangkok ? Biasa lah.
Quote putehkundor 21-3-2016 08:42 PM
Kalau luar negara macam berita luar biasa pulak kes2 gini.
Kalau lokal macam dah lali dah...
Quote mak_wa95 21-3-2016 09:35 PM
mencari tempat pengkebumian
Quote mzzenma 21-3-2016 09:50 PM
Kalau betul cerita heshe..kesiannya tak mampu buat monthly checkup huhuh
Quote nenekglamer 21-3-2016 09:57 PM
kalau mmg niat dia nak kebumikan, bagoslah.. jangan nak buat bahan2 sihir sudahlah
Quote Esmiria 21-3-2016 10:40 PM
cik_tonggek replied at 21-3-2016 10:27 AM
wabak buang bayi dah menular ke bangkok nampaknye

mcm akak kbo..


Akak  x kesah dik
Quote tongkatwaran75 22-3-2016 01:37 AM
backpacker mmg la kena tahan...
jd target polis...
takut bawak bom...
Quote chinta89 22-3-2016 10:05 AM
hmm..sedih plk mayat bayi tu..
Quote pukisemahke 22-3-2016 10:38 AM
kesian kt mangsa tu

perangai rakyat dah mcm apa tak reti aku nk cakap

#babykillers
Quote Gigirl769 24-3-2016 05:51 PM
kesiannyer...
Quote ecstatic 2-8-2016 03:53 PM
kesiannya kalu btul dia x mampu
Quote mizz_fatyn 2-8-2016 03:55 PM
kesiannya buat mayat baby mcam tuhh
Quote MakareyumSuciey 2-8-2016 04:02 PM
Lebat bulu kaki heols...tu jer

Lihat semua komen(16)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 03:35 AM GMT+8 , Processed in 0.196089 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top