CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bakar Diri, Tertekan Kerana Tua Dan Sangka Sukar Dapat Kerja

21-3-2016 11:22 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 20227| Komen: 126

Description: Irina Livshun,31, dijumpai rentung di apartmen...


Oleh Fyruz Hanna

Kerana memikirkan dirinya telah tua dan sukar mendapatkan kerja, seorang model sanggup membakar dirinya sehingga mati.

Irina Livshun,31, dijumpai rentung di apartmen di Kazakhtan bersama dengan tong gas.

Menurut rakan, dia sebelum ini mendapat perhatian banyak syarikat fesyen sehingga mampu menempa nama dalam industri itu.

Dia juga tertekan kerana mempunyai masalah untuk menyelesaikan hutang-hutangnya.

Irina sebelum ini pernah beberapa kali menyuarakan hasrat untuk membunuh diri. -CARI Infonet.

18

Bagus
13

Marah
14

Terkejut
12

Sedih
7

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (81 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 21-3-2016 10:37 AM
Kazakhstan – Seorang model membakar dirinya kerana tertekan akibat sudah tua hingga menyukarkan dia mendapatkan kerja.

Mayat Irina Livshun, 31, ditemui hampir rentung di apartmennya di bandar ini baru-baru ini bersama satu tong gas.

Jurucakap polis, Saltanat Azirbek berkata, keluarga Irina memberitahu polis, wanita itu mengalami kemurungan kerana tidak diambil bekerja selama beberapa bulan.

“Irina dilaporkan pernah cuba membunuh diri beberapa kali sebelum ini,” katanya.

Menurut rakan-rakannya, Irina seorang model popular ketika muda dan diambil bekerja beberapa syarikat fesyen terkenal.

“Irina seorang model yang popular dan menyertai banyak pertunjukan fesyen.

“Bagaimanapun, kini syarikat fesyen enggan mengambil Irina bekerja lagi menyebabkan dia sedih dan tertekan,” katanya. - Agensi



Quote rospinki 21-3-2016 10:44 AM
kesian.."paling malang seseorg itu apabila dia sudah tidak percaya pada dirinya lagi"~..by me
Quote prettyuglybabe 21-3-2016 10:44 AM
kasihannya.. cantik pun tak jamin bahagia..
Quote caprut 21-3-2016 10:46 AM
kalo dia tau pasal malaysia dgn indon konfem byk job dpt, plus dpt smbar vip lg
Quote fifie_olin 21-3-2016 10:48 AM
sian nasib x mati
Quote Mulan 21-3-2016 10:48 AM
kesian... kalau belajar bahasa Melayu bleh dtg Msia jadik retis... byk job...

teringat youtube clip... kalau diuji dgn ujian duniawi tak mengapa... tapi jgnlah diuji dgn ujian ukhrawi (lupa pada Allah & suruhanNya)
Quote qronaldo7 21-3-2016 10:48 AM
sygnye. 31 da kire tua ke?
Quote Mulan 21-3-2016 10:53 AM
qronaldo7 replied at 21-3-2016 10:48 AM
sygnye. 31 da kire tua ke?

bagi model.. yep... tapi patutnya awal2 masa byk job tu kena beringat utk hari 'tua'.. tambah skills boleh masuk kerja tak glemer... rupa tu tetap ada kalau nak banding dgn kebanyakan orang lain... boleh gunakan rupa tu lagi.

still sheols boleh try masuk 'grey models'by rebecca valentine ..

agaknya terlalu taksub takleh terima kenyataan yg sheols makin tua etc la tu sampai bunuh diri
Quote blackwidowbae 21-3-2016 10:54 AM
Ruginyer cantik cantik gitu bunuh diri
Quote crazecousa 21-3-2016 10:54 AM

hang baca dulu ka troih komen? macam agak bangang je komen saudari... thanks

Quote bangcak 21-3-2016 10:57 AM
blackwidowbae replied at 21-3-2016 10:54 AM
Ruginyer cantik cantik gitu bunuh diri

taw takpe.
ruginyerr dia tak luaskan lagikk scoop keje
ketika mencari job
Quote mommymonster82 21-3-2016 10:59 AM
Kalu dtg mlysia mesti ada vip yg sambar buat bini...kesiannya
Quote aTiKah_aYuNi 21-3-2016 11:03 AM
kesiannyer.....

taksub dgn dunia glamor nih...

Quote Glass_shoes 21-3-2016 11:04 AM
mommymonster82 replied at 21-3-2016 10:59 AM
Kalu dtg mlysia mesti ada vip yg sambar buat bini...kesiannya

Terus jadi datin sri,puan sri

Quote mommymonster82 21-3-2016 11:05 AM
Glass_shoes replied at 21-3-2016 11:04 AM
Terus jadi datin sri,puan sri

Kan? Goyang kaki je....
Quote aurora273 21-3-2016 11:06 AM
aku yang dah 4 series ni steady je takde keje...
Quote imransulaiman 21-3-2016 11:08 AM
Gambar rentung takde ke?
Quote fifie_olin 21-3-2016 11:08 AM
crazecousa replied at 21-3-2016 10:54 AM
hang baca dulu ka troih komen? macam agak bangang je komen saudari... thanks

ko pe hal..aku jentik bijik ko ke...sentap babi plk
bangang ko yg paling nmpk...

Quote CrowneGlory 21-3-2016 11:19 AM
Kalau pandai brbahasa lain boleh jd translator seterusnya jd gundik vvip malaysia...tp mungkin maintain rentung kena c4 jua..

Lihat semua komen(126)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-2-2024 02:57 PM GMT+8 , Processed in 0.219102 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top