CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Geli Geleman, Restoran Hidang Ikan Hidup

26-2-2016 11:13 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 5297| Komen: 9

Description: Tak tahulah ia sebuah kelainan yang mengagumkan atau membuatkan orang rasa geli geleman.
Oleh Adib Za

Tak tahulah ia sebuah kelainan yang mengagumkan atau membuatkan orang rasa geli geleman.

Sebuah restoran yang dipercayai di China telah menyediakan masakan ikan kap yang dimasak gaya Yin Yang. Namun rakaman viveo itu menunjukkan ikan itu masih lagi bernyawa.

Ini terjadi apabila rakaman itu menunjukkan seorang pelayan menuangkan alkohol ke dalam mulut ikan itu dan didapati ia seolah-olah 'hidup kembali'.

Bagaimanapun tidak dapat dipastikan sama ada ikan telah mati sebelum dimasak atau sebaliknya. 

Namun, netizen yang melihat rakaman itu berasa marah dan berkata, "Sekurang-kurangnya pastikan ikan itu mati dahulu sebelum memakannya." - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Kosmo



28

Bagus
15

Marah
20

Terkejut
18

Sedih
12

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (108 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mzzenma 26-2-2016 10:10 AM
Ummah prc ni semua benda dia lahap
Otak monyet hidup2 pun dia sudu gitu ja

Moga kena bencana alam paling teruk sekali dalam sejarah dunia :
Quote reenz013 26-2-2016 10:12 AM
mcm dh ada je benang ni
Quote heywana 26-2-2016 10:17 AM
tak tahu knapa tapi mcm kesian kat semua binatang yg duduk kat china. terok sgt orgnya.
Quote prettyuglybabe 26-2-2016 10:40 AM
kejamnya la manusia yg buat mcm ni..
Quote Knowlee 26-2-2016 10:48 AM
Zalim nak mampus! Patut Amarika bom ja PRC ni. :
Quote caprut 26-2-2016 10:49 AM
citer 2009 laa
Quote akusukaq 26-2-2016 10:52 AM
prc feel lagi hena dari binatang sebab boleh telan semua binatang.
Quote Artemesiaa 26-2-2016 11:15 PM
Siaran ulangan
Quote anees~nuhara 14-3-2016 11:27 AM
aah la..siaran ulangan

Lihat semua komen(9)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-7-2024 03:57 AM GMT+8 , Processed in 0.046197 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top