CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

'Wanita' Tayang Buah Dada Ketika Menyanyi Di Khalayak Disiasat

21-1-2016 02:59 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 20448| Komen: 91

Description: Baru-baru ini, sebuah video tersebar luas di laman media sosial yang memperlihatkan seorang wanita beraksi tidak senonoh dengan sambil menyanyi sambil memaparkan sebahagian buah dada nya di sebuah pus ...

Oleh : TS LOO


Baru-baru ini, sebuah video berdurasi 20 saat tersebar luas di media sosial yang memperlihatkan seorang wanita beraksi tidak senonoh dengan sambil menyanyi sambil memaparkan sebahagian buah dada nya di sebuah pusat membeli belah Kota Kinabalu, Sabah. 

Berdasarkan paparan video, wanita tersebut dipercayai diiringi kumpulan buskers, pada masa yang samanya, seluruh persembahan itu telah dirakam oleh orang ramai. 

Sehubungan itu, menurut Datuk Bandar Kota KInabalu, beliau sudah meminta pegawainya menyiasat kejadian itu yang sepatutnya tidak berlaku khususnya di lokasi yang menjadi tumpuan orang ramai.

"Saya mengarahkan pegawai bahagian pelesenan untuk melakukan siasatan menyeluruh bagaimana kejadian berkenaan boleh berlaku. Kita mungkin akan memanggil pelbagai pihak tertakluk kepada hasil siasatan."


Video selama satu minit 20 saat itu menjadi viral di laman sosial termasuk WhatsApp, khususnya di negeri ini.- CARI Infonet



sumber berita : bharian.com.my/
7

Bagus
9

Marah
6

Terkejut
5

Sedih
3

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (36 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CiliPadiSedap 21-1-2016 03:11 PM
hoax ni video tak de
Quote cHimo 21-1-2016 03:13 PM
Pondan...
Quote bluehedgehog 21-1-2016 03:15 PM
tipu la...sensor2 tu tiada bukti la...puih
Quote sukacactus 21-1-2016 03:20 PM
Sore xsedap ke sampai kena tayang2
Quote Munah_Sparta 21-1-2016 03:25 PM
Edited by Munah_Sparta at 21-1-2016 08:09 AM

baik ko tayang *puki teros..lagi ramai yg datang tengok..desprate sgt kah!
Quote Knowlee 21-1-2016 03:28 PM
Punya beribu-ribu baju yg sopan, kain buruk koyak rabak jgk yg dipilih.
Quote Skuau 21-1-2016 03:31 PM
Ini tuk promosi dr...kot2 ada org kaya 'minat' kt dia.
Quote mokcikKSKB 21-1-2016 03:31 PM
Korang hader tetek besar gitew?kalau xdop mohon jeles
Quote Vermicelli 21-1-2016 03:32 PM
mokcikKSKB replied at 21-1-2016 03:31 PM
Korang hader tetek besar gitew?kalau xdop mohon jeles

Yours pastinya cecah bumi....khennnn?


Quote mokcikKSKB 21-1-2016 03:33 PM
Vermicelli replied at 21-1-2016 03:32 PM
Yours pastinya cecah bumi....khennnn?

Ish...kalau cecah bumi dh jd hantu kopek dh.
Quote Abangspek 21-1-2016 03:33 PM
keadaan ekonomi yang teruk sangat kut, sampai x mampu beli kain lebih
Quote ChildrenOfBodom 21-1-2016 03:38 PM
i came here for the boobs...but all i got is pixelated pics of shit.
Quote kodokbawang 21-1-2016 03:41 PM
mana2...mana....

kasik humban dlm penjara jah.........
Quote MeghanK 21-1-2016 03:43 PM
bod viral kan ada
Quote Themilo 21-1-2016 03:43 PM
ponen-ponen nih mostly attention seeker kan sis?
Quote Munah_Sparta 21-1-2016 03:44 PM
mokcikKSKB replied at 21-1-2016 07:31 AM
Korang hader tetek besar gitew?kalau xdop mohon jeles

ai punya lagi besar lah!! eii
Quote DeMax 21-1-2016 03:46 PM
Munah_Sparta replied at 21-1-2016 03:25 PM
baik ko tayang puki teros..lagi ramai yg datang tengok..desprate sgt kah!

Sila sensor perkataan P.k. tu..nampak syiah sgt bro
Quote kodokbawang 21-1-2016 03:48 PM
Munah_Sparta replied at 21-1-2016 03:44 PM
ai punya lagi besar lah!! eii

bideo satu...haku nak rate ko nyer besar mana...
Quote crazecousa 21-1-2016 03:48 PM
video mana? sembang x guna... tembak x kena...

Lihat semua komen(91)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-6-2024 11:24 PM GMT+8 , Processed in 0.569459 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top