CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Saya Pun Nak Tambah Anak”- Kerap Disoal Bila Nak Tambah Anak, Fazura Minta Netizen Tanya Tuhan

6-7-2024 10:14 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 17205| Komen: 78

Description: Pelakon terkenal, Nur Fazura Sharifuddin, yang lebih dikenali sebagai Fazura, sering dihujani dengan soalan mengenai penambahan zuriat.


Pelakon terkenal, Nur Fazura Sharifuddin, yang lebih dikenali sebagai Fazura, sering dihujani dengan soalan mengenai penambahan zuriat.

Bintang filem Gol & Gincu itu mengakui bahawa beliau sering kali tidak mampu memberikan jawapan yang memuaskan setiap kali soalan tersebut diajukan.

Namun Fazura tetap memohon doa yang baik-baik daripada orang ramai agar hasratnya untuk menambah anak dimakbulkan Tuhan.



Dalam sebuah video yang tular di TikTok, Fazura yang kini berusia 40 tahun menjawab soalan yang sering diajukan kepadanya dengan nada penuh kejujuran dan sedikit humor.


“‘Fazura, bila nak tambah anak?’ Nanti saya tanya Allah. Suami saya ada di Kelantan, macam mana hendak buat anak baru? Adakah saya perlu tumbuk bawang putih dan bawang merah, dicampur dengan bunga cengkih kemudian boleh mengandung selepas itu?” katanya dengan nada berseloroh.

Fazura menekankan bahawa soalan-soalan sebegini boleh menjadi sensitif dan sukar untuk dijawab dengan mudah.

“Ramai tanya soalan itu, macam mana saya nak jawab? Pastinya perlu berdoa sebab saya pun nak tambah anak,” ujarnya.

Pelakon ini juga berkongsi bahawa beliau mempunyai niat yang besar untuk memberi seorang adik kepada puterinya, Nur Fatima Aisya, yang kini sudah berusia empat tahun.

“Namun, itu semua ketentuan Tuhan dan kita berusaha serta doakan agar dipermudahkan. Saya juga nak tambah anak dan beri adik untuk Fatima. Dia pun nak adik,” tambah Fazura dengan penuh harapan.


Fazura dan suaminya, pelakon Fattah Amin, telah mendirikan rumah tangga pada November 2017. Perkahwinan mereka yang diselubungi dengan cinta dan kepercayaan telah dikurniakan seorang cahaya mata, Fatima, yang menjadi pengikat kasih sayang antara mereka.

Buat masa ini, Fazura dan Fattah berharap agar semua pihak dapat mendoakan yang terbaik untuk mereka sekeluarga. Setiap pasangan pasti mempunyai impian dan harapan sendiri dalam membina keluarga, dan doa daripada orang ramai amatlah dihargai.

Sumber : Murai.my

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CikNano 6-7-2024 10:52 AM
Apolahh igt buat anak order hari ini esk dah sampai ke netizen ni??
Quote Rogue98 6-7-2024 11:54 AM
Doakan jer ...rezeki kita Allah jer yang tahu...
Quote jejaka_hensem 6-7-2024 12:00 PM
Bodoh,kan sape2 nak sibuk dok tanya tu.
Quote dua_chzy 6-7-2024 12:13 PM
Rasanya yang asek tanya bila nak tambah anak tu mostly budak2 belum menikoh. Rasa nak doa je bukan2 taw kat golongan ini.
Quote Masukkeluar 6-7-2024 12:25 PM
dua_chzy replied at 6-7-2024 12:13 PM
Rasanya yang asek tanya bila nak tambah anak tu mostly budak2 belum menikoh. Rasa nak doa je bukan2  ...

Takdenya..yg asik berkuntum kt ig si fatah tu makcik tua bangka. Ulang2 akaun yg sama dk komen tnya bila nk mengandung. Dh la komen kuang ajar. Bleh dia tag si faz tu jgn lambat tambah anak sbb umur makin tua tak subur. Jahat gila komen mcm tu. Dasar fans gila. Kalau bukak profile yg komen tu mmg makcik tua bangka. Annoying gila kalau aku bc komen2 kt ig fattzura. Berjuta kali dk tanya bila nk tambah anak.
Quote noor2 6-7-2024 12:41 PM
Mmg x cerdik manusia2 yg tanya bab jodoh dan bab anak...sb tu mmg diluar kuasa manusia...
Quote noor2 6-7-2024 12:42 PM
Tp kalau ko tanya bab gemok kurus tu mmg manusia boleh ubah...cth...bila nk kurus?

Atau tanya perangai..bila ko nk jd baik?...Haa tu bolehla..

Ni tanya bab anak, jodoh...adoila
Quote dua_chzy 6-7-2024 12:49 PM
Masukkeluar replied at 6-7-2024 04:25 AM
Takdenya..yg asik berkuntum kt ig si fatah tu makcik tua bangka. Ulang2 akaun yg sama dk komen tny ...

Astagafirullahazimmmmmm

Ok aiol doakan je cepat mampos masuk kubo tua kutuk gini.
Quote Masukkeluar 6-7-2024 12:52 PM
dua_chzy replied at 6-7-2024 12:49 PM
Astagafirullahazimmmmmm

Ok aiol doakan je cepat mampos masuk kubo tua kutuk gini.

Makcik2 tua ni jenis fanatik dgn retis. Kdg komen yg mengarut dk tanya fattah kt mana fattah buat apa. Knp fatah xde knp fatah itu ini..annoying nk mampus. Hahaha. Kalau aku jd fatah/faz aku block je makcik kepam ni
Quote kaedahnya 6-7-2024 01:40 PM
bagusla penyabar, orang lain maybe dah doa semoga yang bertanya tu dipanah petir hahahha.
Quote Realpeople17 6-7-2024 02:13 PM
Masukkeluar replied at 6-7-2024 12:25 PM
Takdenya..yg asik berkuntum kt ig si fatah tu makcik tua bangka. Ulang2 akaun yg sama dk komen tny ...

Gamaknya acik2 tu nk tolong mengandungkan ank fattah kot tu yg sibuk sgt suruh tmbh ank. Mmg annoying! Especially acik maimon muda tu. Penah dia komen kata nk tunggu apa lg, takleh lengahkan masa kene cepat2 dpt ank kedua. Ewah ewahhhh hangin btol aku baca komen acik tu. Aku yg baca pun stress apetah lg fattzura. Sape pnye mak la tu. Kalo ada ank2 dia dlm porum ni tolong la nasihatkan mak tu toksah dok obses menyebok ngan kehidupan retis!
Quote pakwetizzaqyah 6-7-2024 03:00 PM
tanya Tuhan??
Quote abadi84 6-7-2024 03:09 PM
Buat IVF lah faz. Semoga dipermudahkan.
Quote dagusengett 6-7-2024 03:43 PM
Kalau tanak takpe
Ckp je tanak
Kalau merancang ckp je nak tunggu hat sulong besar sikit
Masng2 ada plan masing2
Quote notfound 6-7-2024 03:43 PM
Amiin
Quote notfound 6-7-2024 03:44 PM
Amiiin
Quote lucky_peace 6-7-2024 04:36 PM
Aminn
Quote little_sis 6-7-2024 04:40 PM
Semoga terkabul hajat dia, dan dikabulkan juga doa2 sesiapa yg mendoakan dia utk dpt zuriat, aamiin
Quote missHaidiD 6-7-2024 04:52 PM
dagusengett replied at 6-7-2024 03:43 PM
Kalau tanak takpe
Ckp je tanak
Kalau merancang ckp je nak tunggu hat sulong besar sikit

Faz mmg nak.  Bila m&g nmpak baby boy dia dukung dia ckp ambik berkat.  Tp belum rezeki.. Hnya mampu doa je

Fattah pun ckp dia da sedia dlm podcast. Tp belum rezeki

Tak kn nk suruh fattah kawen lain sb tak dpt lg rezeki ank ke 2 kan.  Netizen ni kdg melampau

Gi la jaga umtga ank sndiri

Lihat semua komen(78)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 04:27 AM GMT+8 , Processed in 0.046053 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top