CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Merepek! Mana Ada Nak Bertunang” - Ruhainies

3-7-2024 10:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 13785| Komen: 96

Description: Pelakon sensasi, Ruhainies menafikan dakwaan akan bertunang dengan Aliff Aziz serta mengatakan dakwaan daripada pelbagai pihak adalah merepek.


Pelakon sensasi, Ruhainies menafikan dakwaan akan bertunang dengan Aliff Aziz serta mengatakan dakwaan daripada pelbagai pihak adalah merepek.

Memetik Harian Metro, Ruhainies berkata dia mengakui sedih apabila berita tidak sahih dikeluarkan kerana ia boleh membuatkan salah faham dalam kalangan banyak pihak.

“Tak akan berlaku (bertunang). Tak adalah, hal itu pun ( penyebaran berita pertunangan) merepek. Makin lama makin merepek.

“Saya pun tak tahu siapa yang buat benda itu. Tiba-tiba media jadikan ia bahan berita. Saya rasa sedihlah juga kerana berita tak sahih dikeluarkan,” katanya.

Dalam pada itu, Ruhainies juga enggan menjawab soalan berkenaan sindiran dan tuduhan Bella Astillah yang mendakwa dia perosak rumah tangganya bersama Aliff.

“Soalan ini terlalu berat. Mengenai hal itu, apa yang boleh diatakan, kes hari ini membabitkan kes khalwat, kalau boleh saya memang tak nak sentuh mengenai isu itu. Insya-Allah nanti kita jawab pada masa yang sesuai nanti,” katanya.


SUMBER: Harian Metro/Rotikaya

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote straycat 3-7-2024 10:11 PM
OMG kenapa bubuh kapur dekat muka
Quote sharlenetexas 3-7-2024 10:14 PM
Taknak tanggung bewak spore ke?

Quote patchipink 3-7-2024 10:29 PM
adui gomaknye lahai ,,,, chuols dah tahu kulit hitam karat janganlar ditaruk tepung banyak-ii rohani ui
Quote Samerosie 3-7-2024 10:29 PM
Dah kenapa muka macam tepung gomak.  Alamak sedapnya kuih tepung gomak mana nak cari?
Quote NyiRoroKidul 3-7-2024 10:31 PM
Klu kene tepuk..mau jerebu satu Malaysia
Quote DeLuna85 3-7-2024 10:37 PM
Wow  kening pun dia buat mcm nora danish
Quote missbigrockstar 3-7-2024 10:46 PM
Samerosie replied at 3-7-2024 10:29 PM
Dah kenapa muka macam tepung gomak.  Alamak sedapnya kuih tepung gomak mana nak cari?

Alamak aku pun terus teringin nak makan.
Rasanya dah bertahun tak makan. Kalau gerai kuih jual mmg kuih ni yg aku beli dulu. Susah nak dpt.
Quote Mary_jane 3-7-2024 10:51 PM
missbigrockstar replied at 3-7-2024 10:46 PM
Alamak aku pun terus teringin nak makan.
Rasanya dah bertahun tak makan. Kalau gerai kuih jual mmg ...

Macam mana rasa kuih tu?
Quote parangskeper 3-7-2024 11:01 PM
Tak tgk cermin ker sblm kuar nunis? Gomak sgh!
Quote QueenIsolde 3-7-2024 11:05 PM
missbigrockstar replied at 3-7-2024 10:46 PM
Alamak aku pun terus teringin nak makan.
Rasanya dah bertahun tak makan. Kalau gerai kuih jual mmg ...

Aku ada beli dlm shopee, sedap giler. Kelapa dia fresh, isi dalam pun putih lgi. tp kena order ice pack skali la bru segar.
Quote mawardia 3-7-2024 11:06 PM
missbigrockstar replied at 3-7-2024 10:46 PM
Alamak aku pun terus teringin nak makan.
Rasanya dah bertahun tak makan. Kalau gerai kuih jual mmg ...

Wow! Cmana rasa kuih tu
Quote LautBiru52 3-7-2024 11:09 PM
Kenapa muka dia ni mcm sembab ek? Mcm bengkak air pulak
Quote goldcarrot 3-7-2024 11:12 PM
Lawa lg bella tu weh
Quote unguaurora 4-7-2024 12:04 AM
mawardia replied at 3-7-2024 11:06 PM
Wow! Cmana rasa kuih tu

Lbh kurang rasa mochi. Cuma kat luar bersalut tepung gomak
Quote hokeypokey 4-7-2024 01:01 AM
bedak nyonya ke tu?? taste alep ni semua yg pakai bedak nyonya eh
Quote christmaseve 4-7-2024 01:38 AM
Kalau yg lelaki tu btl2 ade hati dkt dia ni, mau patah hati kne reject siang2 mcm ni depan press sume
Quote Baladna804 4-7-2024 01:42 AM
Dia senyum pun tak boleh cover mimpi ngeri tgk muka berak kapur
Quote kinakoyuki 4-7-2024 01:55 AM
Da mcm muka ngai
Quote sharlenetexas 4-7-2024 02:07 AM
Sheols ni tak reti pilih tone pondesen dan compact powder ke?

Lihat semua komen(96)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 05:49 AM GMT+8 , Processed in 0.054662 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top