CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Shopping Sakan Naa..” – Rozita Che Wan Dedah Ada 95 Pasang Baju Raya Tahun Ini?

2-4-2024 07:18 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 7516| Komen: 36

Description: Rasanya setiap tahun pelakon Rozita Che Wan atau mesra dipanggil sebagai Che Ta akan membuat persiapan Hari Raya Aidilfitri secara besar-besaran.


Rasanya setiap tahun pelakon Rozita Che Wan atau mesra dipanggil sebagai Che Ta akan membuat persiapan Hari Raya Aidilfitri secara besar-besaran.

Raya tahun lalu Che Ta enggan menyambut bulan lebaran itu secara berlebihan dan hanya memakai baju raya yang belum dipakai pada tahun-tahun lalu.

Namun begitu, melalui video yang dimuat naik oleh Che Ta di TikTok, baru-baru ini, kapsyen hantaran tersebut telah membuat netizen terkejut kerana memaklumkan dirinya setakat ini mempunyai 95 pasang baju raya!


"Janji kami dapat baju raya ke 95 kami."

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan gelagat anak-beranak yang berada di sebuah butik bagi mempromosi baju raya koleksi tahun ini.




Dalam pada masa yang sama, ramai juga memuji kecantikan pelakon tersebut yang boleh memakai pelbagai baju yang menarik, pelbagai corak dan warna.

SUMBER : TikTok/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Nizleen86 2-4-2024 08:52 PM
Baju utk photoshoot je dah brp byk. Raya setahun kali tp che ta raya sepanjang tahun. Kerlasss mak hayam.
Quote Mimo.mimo 2-4-2024 09:01 PM
Jangan membazir la Cheta oi. Harap digunakan sebaiknya laa
Quote laksmanabentan 2-4-2024 09:09 PM
mengaruttttt..... marketing jer nih uoollsss... propaaa...
Quote telracs 2-4-2024 09:19 PM
Raya 30 hari je...
Baju 95 pasang...
Satu hari pakai 3 baju?
Pagi sepasang... mandi solat zohor..
Petang sepasang... mandi solat maghrib...
Malam sepasang... boleh pakai tdo terus
Quote DianaSaksen 2-4-2024 09:40 PM
Pergi bazaar Ramadan bukan main vogue tak pnas ke che ta..tertengok show kat astro Rasa mak ajar masak
Quote gekkou 2-4-2024 09:48 PM
wonder berapa besar wardrobe dia ya
maklumlah istana kokdiang dah berjaya didiami
Quote chekacheku 2-4-2024 09:50 PM
Ank aku ckp buat ape byk2 baju..badan kan ada satu je..
Quote manamana123 2-4-2024 10:01 PM
banyak betul.....
Quote Lily_Elizabeth_ 2-4-2024 10:40 PM
Dia tak nampak modern and elegant cam I tgk tv  Dubai Bling Bling or apa apa utube tentang perempuan modern elegant lawa; dia nampak cam acik acik tua sangat; umur tak lah tua sangat dia ni; belum 70; tapi nampak serabut cam clown gaya gaya dia punya apparel. Less is more.
Quote I.K.A888990 2-4-2024 11:08 PM
nampak serabut je la
takda wow kebaboom pun
Quote zuriey 2-4-2024 11:16 PM
Baju sponser je tu
Dok tgk dia promote ariani
Quote LadyCarefree 3-4-2024 01:51 AM
Anak dia kenapa kaki ayam?
Quote hokeypokey 3-4-2024 01:59 AM
dia mai dah dengan cerita baju raya dia..
Quote SpyLeman 3-4-2024 02:41 AM
Ko ada 65,834psg baju pun tetaaaaapppp nmpk kokdianggggg
Quote rayna_raynes 3-4-2024 03:27 AM
hotang bayor tak tewwwwww
Quote Diamondmoney 3-4-2024 06:05 AM
Dgr bole percaya jgn
Quote swimswim 3-4-2024 07:06 AM
Baju byk2 pun nanti lelong rm5 shj oleh pak zain.
Quote nw111 3-4-2024 07:06 AM
telracs replied at 2-4-2024 09:19 PM
Raya 30 hari je...
Baju 95 pasang...
Satu hari pakai 3 baju?

Alaaa... sheols pomot baju jekel jah tu... sheols dh jadi duta jekel dgn ecah..kalau baju sheols sendiri mana ada rupa itu..mesti kepok2, bling2, meleret2 bagai..

Btw..cikta without high heels nmpk rendah je...
Quote meah_kelabu 3-4-2024 08:19 AM
che ta mana bole kalah
tetiap tahun raya dia bolot dkt dia sorg ja
persis org lain xpayah raya, dia ja bulehh
yihhhh la nenek sorg ni

Lihat semua komen(36)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

20-4-2024 09:27 PM GMT+8 , Processed in 0.352426 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top