CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 7587|Reply: 36

“Shopping Sakan Naa..” – Rozita Che Wan Dedah Ada 95 Pasang Baju Raya Tahun Ini?

[Copy link]
Post time 2-4-2024 07:18 PM | Show all posts |Read mode






Rasanya setiap tahun pelakon Rozita Che Wan atau mesra dipanggil sebagai Che Ta akan membuat persiapan Hari Raya Aidilfitri secara besar-besaran.


Raya tahun lalu Che Ta enggan menyambut bulan lebaran itu secara berlebihan dan hanya memakai baju raya yang belum dipakai pada tahun-tahun lalu.


Namun begitu, melalui video yang dimuat naik oleh Che Ta di TikTok, baru-baru ini, kapsyen hantaran tersebut telah membuat netizen terkejut kerana memaklumkan dirinya setakat ini mempunyai 95 pasang baju raya!





"Janji kami dapat baju raya ke 95 kami."


Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan gelagat anak-beranak yang berada di sebuah butik bagi mempromosi baju raya koleksi tahun ini.







Dalam pada masa yang sama, ramai juga memuji kecantikan pelakon tersebut yang boleh memakai pelbagai baju yang menarik, pelbagai corak dan warna.


SUMBER : TikTok/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju utk photoshoot je dah brp byk. Raya setahun kali tp che ta raya sepanjang tahun. Kerlasss mak hayam.
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan membazir la Cheta oi. Harap digunakan sebaiknya laa
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:09 PM | Show all posts
mengaruttttt..... marketing jer nih uoollsss... propaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Raya 30 hari je...
Baju 95 pasang...
Satu hari pakai 3 baju?
Pagi sepasang... mandi solat zohor..
Petang sepasang... mandi solat maghrib...
Malam sepasang... boleh pakai tdo terus
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Pergi bazaar Ramadan bukan main vogue tak pnas ke che ta..tertengok show kat astro Rasa mak ajar masak
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-4-2024 09:48 PM | Show all posts
wonder berapa besar wardrobe dia ya
maklumlah istana kokdiang dah berjaya didiami
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ank aku ckp buat ape byk2 baju..badan kan ada satu je..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 10:01 PM | Show all posts
banyak betul.....
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia tak nampak modern and elegant cam I tgk tv  Dubai Bling Bling or apa apa utube tentang perempuan modern elegant lawa; dia nampak cam acik acik tua sangat; umur tak lah tua sangat dia ni; belum 70; tapi nampak serabut cam clown gaya gaya dia punya apparel. Less is more.
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
nampak serabut je la
takda wow kebaboom pun
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju sponser je tu
Dok tgk dia promote ariani
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 01:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Anak dia kenapa kaki ayam?
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 01:59 AM From the mobile phone | Show all posts
dia mai dah dengan cerita baju raya dia..
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 02:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko ada 65,834psg baju pun tetaaaaapppp nmpk kokdianggggg
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 03:27 AM | Show all posts
hotang bayor tak tewwwwww
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2024 06:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Dgr bole percaya jgn
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Baju byk2 pun nanti lelong rm5 shj oleh pak zain.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
telracs replied at 2-4-2024 09:19 PM
Raya 30 hari je...
Baju 95 pasang...
Satu hari pakai 3 baju?

Alaaa... sheols pomot baju jekel jah tu... sheols dh jadi duta jekel dgn ecah..kalau baju sheols sendiri mana ada rupa itu..mesti kepok2, bling2, meleret2 bagai..

Btw..cikta without high heels nmpk rendah je...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 08:19 AM | Show all posts
che ta mana bole kalah
tetiap tahun raya dia bolot dkt dia sorg ja
persis org lain xpayah raya, dia ja bulehh
yihhhh la nenek sorg ni
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 01:16 AM GMT+8 , Processed in 0.071782 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list