CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Berhak Bahagia..” – Tular Dakwaan Ziana Zain Berkahwin Lagi?

19-2-2024 11:36 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 25749| Komen: 12

Description: Tular di media sosial TikTok mengenai satu video memaparkan penyanyi tersohor negara, Ziana Zain menerima ucapan tahniah oleh netizen.


Tular di media sosial TikTok mengenai satu video memaparkan penyanyi tersohor negara, Ziana Zain menerima ucapan tahniah oleh netizen.

Dalam video tersebut, pelantun lagu Madah Berhelah itu ditata rias cantik dan turut mengenakan busana putih seperti pengantin.

Malah, kapsyen video tersebut turut mengundang spekulasi yang mendakwa penyanyi bersuara lunak itu bakal mendirikan rumah tangga kali kedua.


Ruangan komen hantaran video TikTok itu juga dihujani dengan ucapan tahniah dan pertanyaan netizen tentang kebenaran dakwaan tersebut.

Kata netizen, Ziana Zain berhak mencari kebahagiaan dan ramai yang meninggalkan ucapan tahniah jika dakwaan kahwin itu benar.



Sekadar info, Ziana Zain pernah bernikah bersama Armin Zaharin pada Mei 1998 dan dikurniakan 3 orang cahaya mata.

Namun, pasangan itu sah bercerai talak satu pada Julai 2018.

SUMBER : TikTok/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sayangselamah 19-2-2024 11:48 PM
Eloklah kahwin.buat apa seksa diri kalau mampu hidup berpasang
Quote doubleA 20-2-2024 12:22 AM
Ok je org bujang kahwin lagi. Kawenkan sekali bang nuar tu pak jen
Quote sayurmayur88 20-2-2024 07:30 AM
tahniah, sheolls berhak utk bahagia as a human..
Quote Feeza2609 20-2-2024 08:37 AM
Kalau dah jodoh..doa moga bahagia till jannah jer.
Quote gekkou 20-2-2024 08:51 AM
tahniah
harapnya bukan bini bernombor
tapi....
Quote prince_marhaen 20-2-2024 09:03 AM
meols tengok komen2 situ macam video delulu peminat ponen dia jodohkan dia dengan Ustaz Taufik ponen.... ustaz yang 24jam nasi impit artis...semua video dia dengan artis je kat tiktok tu........ takkannnnlah kak gee tak tauuuu kannn..... hihihi
Quote Kancilkering 20-2-2024 09:19 AM
jgn macam dato n datin tu caras laki org…
Quote afie_m 20-2-2024 09:23 AM
go go kak ziana...anda pun patut bahagia..
Quote Manusiabesa 20-2-2024 09:31 AM
Tunggu tun laila explain.
Quote supernaturalee 20-2-2024 12:22 PM
prince_marhaen replied at 20-2-2024 09:03 AM
meols tengok komen2 situ macam video delulu peminat ponen dia jodohkan dia dengan Ustaz Taufik ponen ...

klu kak gee blh terima ponen as a spouse
dah lama diva aa dgn zz berjodohan



Quote prince_marhaen 20-2-2024 12:58 PM
supernaturalee replied at 20-2-2024 12:22 PM
klu kak gee blh terima ponen as a spouse
dah lama diva aa dgn zz berjodohan

kannnn.... hahahaaha


Quote ais_kosong 20-2-2024 01:56 PM
ke single baru nak keluar?

Lihat semua komen(12)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 12:03 PM GMT+8 , Processed in 0.173949 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top