CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 25215|Reply: 12

“Berhak Bahagia..” – Tular Dakwaan Ziana Zain Berkahwin Lagi?

  [Copy link]
Post time 19-2-2024 11:36 PM | Show all posts |Read mode






Tular di media sosial TikTok mengenai satu video memaparkan penyanyi tersohor negara, Ziana Zain menerima ucapan tahniah oleh netizen.


Dalam video tersebut, pelantun lagu Madah Berhelah itu ditata rias cantik dan turut mengenakan busana putih seperti pengantin.


Malah, kapsyen video tersebut turut mengundang spekulasi yang mendakwa penyanyi bersuara lunak itu bakal mendirikan rumah tangga kali kedua.





Ruangan komen hantaran video TikTok itu juga dihujani dengan ucapan tahniah dan pertanyaan netizen tentang kebenaran dakwaan tersebut.


Kata netizen, Ziana Zain berhak mencari kebahagiaan dan ramai yang meninggalkan ucapan tahniah jika dakwaan kahwin itu benar.


  



Sekadar info, Ziana Zain pernah bernikah bersama Armin Zaharin pada Mei 1998 dan dikurniakan 3 orang cahaya mata.


Namun, pasangan itu sah bercerai talak satu pada Julai 2018.


SUMBER : TikTok/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-2-2024 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Eloklah kahwin.buat apa seksa diri kalau mampu hidup berpasang
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok je org bujang kahwin lagi. Kawenkan sekali bang nuar tu pak jen
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 07:30 AM | Show all posts
tahniah, sheolls berhak utk bahagia as a human..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah jodoh..doa moga bahagia till jannah jer.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 08:51 AM | Show all posts
tahniah
harapnya bukan bini bernombor
tapi....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-2-2024 09:03 AM | Show all posts
meols tengok komen2 situ macam video delulu peminat ponen dia jodohkan dia dengan Ustaz Taufik ponen.... ustaz yang 24jam nasi impit artis...semua video dia dengan artis je kat tiktok tu........ takkannnnlah kak gee tak tauuuu kannn..... hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 09:19 AM From the mobile phone | Show all posts
jgn macam dato n datin tu caras laki org…
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-2-2024 09:23 AM | Show all posts
go go kak ziana...anda pun patut bahagia..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu tun laila explain.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:22 PM | Show all posts
prince_marhaen replied at 20-2-2024 09:03 AM
meols tengok komen2 situ macam video delulu peminat ponen dia jodohkan dia dengan Ustaz Taufik ponen ...

klu kak gee blh terima ponen as a spouse
dah lama diva aa dgn zz berjodohan



Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 12:58 PM | Show all posts
supernaturalee replied at 20-2-2024 12:22 PM
klu kak gee blh terima ponen as a spouse
dah lama diva aa dgn zz berjodohan

kannnn.... hahahaaha


Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2024 01:56 PM | Show all posts
ke single baru nak keluar?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-5-2024 03:14 PM GMT+8 , Processed in 0.069772 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list