CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pengampunan Najib: "Sudah Ada Keputusan, Tunggu Pengumuman Lembaga Pengampunan Diraja" – PM

2-2-2024 03:08 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 11102| Komen: 11

Description: KUALA LUMPUR – Lembaga Pengampunan sudah mempunyai keputusan berhubung pengampunan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.


KUALA LUMPUR – Lembaga Pengampunan sudah mempunyai keputusan berhubung pengampunan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, pengumuman itu akan dibuat dalam masa terdekat.

“Sudah ada kepastian (pengampunan Datuk Seri Najib).

“Tunggu pengumuman Lembaga Pengampunan Diraja,” katanya selepas selesai makan tengahari bersama rakyat di Medan Selera Pertama Kompleks, hari ini.  

Sumber – KOSMO! ONLINE

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Binodino 2-2-2024 03:40 PM
Macam nak tunggu pengumuman raya pulak
Quote sismarkonah 2-2-2024 03:49 PM
Edited by sismarkonah at 2-2-2024 03:51 PM

Sekali kan, bang Jib lulus pengampunan. Dibebaskan automatik. Agak-agak bang Non & Wak Jahid debar-debar tak? walaupun katanya sekarang dah ketat tak boleh suka-suka nak election balik TETAPI MANATAUUUU kot-kot kebangkitan rakyot yang mengharapkan bossku terjadi kan.

Mungkin reaksi bang non di malam hari :

Quote Purplehaz 2-2-2024 03:49 PM
Bila nak umum tu? Next week ker

Mcm lepas jer...kalau x mesti nk umum cecepat.
All the best la to rakyat suka tak

Quote CiliPadiSedap 2-2-2024 03:52 PM
dekat tele dh baca
Quote B40tastePosh 2-2-2024 03:56 PM
CiliPadiSedap replied at 2-2-2024 03:52 PM
dekat tele dh baca

Apa keputusan telegram nye aunty???

Meols tak terima apa2 code morse lagi
Quote B40tastePosh 2-2-2024 03:59 PM
Biar jelah dia duduk dalam penjara senang nak mendaki Mahkamah tu...kan ada banyak kes lagi tengah bicara.
Quote cmf_PariS 2-2-2024 04:16 PM
ada result kah
Quote 3chanceno 2-2-2024 04:20 PM
Dah 3 muntri umum dah ada keputusan pengampunan, tapi sampai kini lum lagik  adakah sesuatu yg sekret di belakang tabir ngah diuruskan
Quote Firenzza 2-2-2024 07:43 PM
Smlm media spore dah umum, cmne yg kt sini tertinggal ketapi?
Quote lostnfaun 2-2-2024 07:51 PM
Firenzza: Smlm media spore dah umum, cmn ...


Ingat nak silent dulu kot tp media seberang lg pantas buat kerja.
Quote lostnfaun 2-2-2024 07:53 PM
3chanceno replied at 2-2-2024 04:20 PM
Dah 3 muntri umum dah ada keputusan pengampunan, tapi sampai kini lum lagik  adakah sesu ...

Walanon² tengah fikir nak pusing mcm mana kalau rakyat hentam nnt...haha

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 09:27 PM GMT+8 , Processed in 0.100051 second(s), 55 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top