CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lelaki didakwa dera anak kekasih

5-7-2013 02:25 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 3159| Komen: 13

Description: AYER KEROH - Seorang kakitangan Hospital Melaka didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, semalam kerana mendera secara seksual anak lelaki teman wanitanya berusia empat tahun, tahun lalu.
AYER KEROH - Seorang kakitangan Hospital Melaka didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, semalam kerana mendera secara seksual anak lelaki teman wanitanya berusia empat tahun, tahun lalu.

Tertuduh, Mahadir Muhamad, 31, dari Taman Pokok Mangga, Malim, di sini, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas faham pertuduhan dibacakan jurubahasa di hadapan Hakim, Ahmad Sazali Omar.

Berdasarkan pertuduhan, Mahadir dituduh menganiayai dari segi seks terhadap mangsa di sebuah rumah di Jalan Pokok Mangga, Taman Pokok Mangga, Malim, kira-kira jam 7 malam, November 2012.

Dia didakwa mengikut Seksyen 31(1)(b) Akta Kanak-Kanak 2001 yang memperuntukkan hukuman penjara tidak melebihi 10 tahun dan denda tidak lebih RM20,000 atau kedua duanya sekali, jika sabit kesalahan.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya, Nurfarhana Ahmad meminta mahkamah memberikan jaminan sebanyak RM15,000 sebelum tertuduh yang tidak diwakili peguam memohon jumlah tersebut dikurangkan.

Ahmad Sazali kemudian membenarkan tertuduh diikat jamin sebanyak RM15,000 dengan seorang penjamin dan menetapkan sebutan semula bagi lantikan peguam pada 5 Ogos depan.

14

Bagus
22

Marah
21

Terkejut
21

Sedih
16

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (116 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kelip2_07 5-7-2013 01:52 PM
cilako btl la..asik2 dera2...
Quote izamahmed 5-7-2013 01:53 PM
nama tertuduh tu ....
Quote Sue.Blossom 5-7-2013 02:06 PM
setan tul la..
Quote MsIda 5-7-2013 02:06 PM
Ramai nya phidophile sekarang...
Quote sarizu 5-7-2013 02:09 PM
Sketnya hukuman
Quote mdmyana 5-7-2013 02:09 PM

Yang paling bengap,mak budak nie
Quote mak_wa95 5-7-2013 02:55 PM
dah tak suka budak cari la yang tak de anak
Quote ell768 5-7-2013 03:00 PM
mmg musim pendera gamaknyer..siot betul..elok pijak2 jer org mcm ni..
Quote alieyrina 5-7-2013 03:13 PM
Betina sangap! Anak jd mangsa  
Quote izamahmed 5-7-2013 03:16 PM
ibu dibelai, anak didera~~ nak sodap je keje
Quote poyohabis 5-7-2013 03:17 PM
nie yg buat darah aku mendidih balik nie...yg maknye bodoh sangat buat per...bg anak dia didera kekasih...aku salahkan mak...gatai nak ke b**** anak jd mangsa...sial betul lar
Quote reeny 5-7-2013 03:18 PM
Lahanat betul la org yg suka mendera budak kecik nie..
Quote wajaman 5-7-2013 03:18 PM
aku igtkn Che Det tadi

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 05:45 AM GMT+8 , Processed in 0.044398 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top