CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Jeti Roboh, Shafie Apdal Jatuh Ke Dalam Laut

7-12-2015 11:37 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 21829| Komen: 161

Description: Insiden berlaku kira-kira pukul 11 pagi Sabtu sewaktu Shafie tiba di perkampungan air
Oleh Izzah Abbasy

Datuk Seri Shafie Apdal, Naib Presiden Umno terjatuh ke dalam laut apabila jeti kayu runtuh di perkampungan air di Sabah dipercayai terlalu berat untuk menampung sejumlah besar rombongan.




Ahli Parlimen Semporna yang bersama beberapa pengawal peribadinya turut terjatuh ke laut di Kampung Pulau Selakan, Semporna bagaimanapun dilaporkan tidak mengalami kecederaan.

Penduduk kampung dan orang awam yang melihat kejadian itu segera mengangkat beliau, manakala sebuah bot dihantar untuk membawa Shafie dengan selamat.

Insiden berlaku kira-kira pukul 11 pagi Sabtu sewaktu Shafie tiba di perkampungan air tersebut untuk merasmikan sebuah majlis rakyat dan menyerahkan kunci kepada enam pemilik kediaman bagi Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT) di sana. - CARI Infonet

Info : mStar


22

Bagus
14

Marah
23

Terkejut
22

Sedih
22

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (122 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dodolgemok 7-12-2015 06:20 AM
Cash lah tu! Nasib x kena culik dgan teroris masa terjatuh tu
Quote mbhcsf 7-12-2015 06:30 AM
bless him...
Quote shahx 7-12-2015 06:33 AM
diorang mmg sengaja bg runtuh.. leh dpt baru...
Quote Acong 7-12-2015 06:36 AM
tuhan bayar cash   

nie petanda BN akan tumbang di sabah  

gambar lain takde  
Quote jazaa100 7-12-2015 06:44 AM
shahx replied at 7-12-2015 06:33 AM
diorang mmg sengaja bg runtuh.. leh dpt baru...

Lawak lah kau....

Iya lah, pasni dpt jeti batu....
Quote Limao 7-12-2015 06:45 AM
Mase jatuh tu ingat Tuhan ke idok?
Kalo jatuh area urban seperti KL Selangor sudah pasti amik bideo dulu sebelum tolong.
Tak kesian pon! :zz
Quote cmf_premierleag 7-12-2015 07:17 AM
Cash on delivery !
Quote hzln 7-12-2015 07:19 AM
derhaka lagi kat hakak...kan dah cashhhh
Quote mommymonster82 7-12-2015 07:21 AM
Trringat  dialog nujum pak belalng...

Owh tok ketua jemputla naik... jangan ramai2 nanti roboh rumah hamba...

Harap pasni kampung tu dapat jeti baru yg lebih baik..akhirnya shapie rasa sendiri kan kesusahan rakyat..tu baru skit je.....
Quote stripper_j 7-12-2015 07:29 AM
bukan nak kata la.....jeti reput pi duk ramai2 buat ape.
Quote saladin780 7-12-2015 07:30 AM
nasib baik jatuh dlm air jernih...
Quote bluehedgehog 7-12-2015 07:32 AM
sabah darul kampung air pinoy
Quote ibu_haritz 7-12-2015 07:41 AM
jernih nye air......
Quote missus_meow 7-12-2015 07:53 AM
teringat lagu 10 budak hitam ....
Quote lazim 7-12-2015 07:54 AM
sebelum ni pon ada yg penah jatuh sbb jeti runtuh.. kih3.. kelakar lak mesti kalut gila
Quote aechae 7-12-2015 07:54 AM
Klu bikmah n pokjib lg best kot
Quote jerukkedondong 7-12-2015 07:58 AM
Memula baca iols ingat hoax...rupanya kisah benar...nasib baik abam pie yg jatuh...klu bik mama harus koma setahun...
Quote ultra78 7-12-2015 08:01 AM
Ramai sangat ke bodyguard? Takut kena culik oleh Abu Sayyaf?

Quote Bell 7-12-2015 08:02 AM
Cantiknya air. Kat semenanjung kalau nak tgk air mcm nie kena pergi Pulau Redang, Tioman, Payar. Kat mainland jgn harap dpt tgk air mcm nie.

Lihat semua komen(161)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 11:39 AM GMT+8 , Processed in 0.284543 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top