CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Adik Ahli Perniagaan Yang Ditembak Mahu Polis Tunjuk Bukti Cek Tendang

7-12-2015 10:19 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 6106| Komen: 18

Description: Lee Ah Han, 54 yang ditembak berpuluh-puluh kali sehingga mati di Hatyai Jumaat lalu mahu Polis Thailand mengemukakan bukti
Oleh Izzah Abbasy

Adik kepada Ahli perniagaan Malaysia,  Lee Ah Han, 54 yang ditembak berpuluh-puluh kali sehingga mati di Hatyai Jumaat lalu mahu Polis Thailand mengemukakan bukti berhubung dakwaan abangnya dibunuh kerana berhutang 35 juta baht (RM4.11 juta).

Gambar Hiasan


Ah Lee, 50, berkata beliau amat terkejut apabila membaca laporan beberapa akhbar pada Ahad yang menyatakan abangnya, Lee Ah Han, mati dibunuh kerana perselisihan perniagaan.

"Kenyataan itu silap, sebab abang saya tak pernah hutang kepada sesiapapun, kalau betul sebab cek tendang, polis mesti tunjuk cek itu sebagai bukti,"

Jelasnya, laporan itu telah menyebabkan nama abangnya tercemar dan beliau mahu siasatan mengenai kes tersebut dibuat dengan segera bagi mengetahui dalang di sebalik kejadian tersebut. - CARI Infonet

Baca selanjutnya : Astro Awani



9

Bagus
18

Marah
19

Terkejut
14

Sedih
15

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (97 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mak_wa95 7-12-2015 10:30 AM
tembak selesai masalah,
timbul masalah lain pula..
Quote bluehedgehog 7-12-2015 10:31 AM
sbb abg lu yg buat masalah..
Quote chinta89 7-12-2015 11:44 AM
pokok xkn bgoyang kalau tak digoncang monyet di atasnya..
Quote shamsadis 7-12-2015 11:49 AM
sudah lah apek...lu hutang tarak bayar kasik langsi la
Quote -electrifying- 7-12-2015 12:34 PM
Tp andai kata la abg dia tak berhutang, kenapa ya dibunuh? Dendam sebab perniagaan?
Quote Themilo 7-12-2015 12:56 PM
dasar jinjang, berhutang pastu menipu jek
Quote Loxlaxman 7-12-2015 01:21 PM
Kena tembak berpuluh puluh kali sebab hutang? Aku rasa macam tak logik .. ini mesti kes mengorat bini orang kat Siam ni...

Quote kivio 7-12-2015 07:11 PM
Kalau dasar penipu, seluruh kutuuuuuurunnnan penipu.
Quote mrseller 7-12-2015 07:27 PM
Cina pemakan babi tanak nagaku pulak ada masalah..ni bkn random shoot.mesti ada sebab.antara sebab duit, pompuan, bisnes, kongsi gelap, dendam....emmm
Quote airfilterkotor 7-12-2015 08:40 PM
Loxlaxman replied at 7-12-2015 01:21 PM
Kena tembak berpuluh puluh kali sebab hutang? Aku rasa macam tak logik .. ini mesti kes mengorat bin ...

Kat siam, gado bodo-bodo pun kena 3-4 das peluru.
Kalu hutang berpuloh juta bath tu.... meme makan banyak peluru laa.
Quote sukacactus 7-12-2015 08:59 PM
Tembak berpuluh kali tu mcm dendam je...geram sgt kekdahnya
Mesti buat salah besar
Quote mizkajura 8-12-2015 09:10 AM
ermmm dgr tajuk je pun mcm somting.....ntah apa yg cuba disembunyikan. kalau salah tembak....mmg tak de la nak mengaku
Quote AbukRokok 9-12-2015 12:33 PM
harap yang pandai2 buat hutang sampai 42 bilion tu juga ditembak mati mcm ni
Quote plasterhati 9-12-2015 12:44 PM
Aiii nk tanya soalan bimbo sikit boleh?

Kalau dah org yg berhutang dia tembak mati, sape plk nk byr hutang juta2 tu? Kalau kata family dia, dah klu dia x blh bayar agak2 family dia mampu ke nk langsaikan hutang? Kalau mampu ikut hukum logik, mesti dia dh mintak sedekah kt anak bini mak pak ongkos nk byr hutang kan..
Quote trisnalovezul 9-12-2015 01:14 PM
kasian....apa untung bunuh orang yang berhutang..istrinya nma tailan orang tailan mungkin.
Quote biozipstar 9-12-2015 04:13 PM
dengar kata jadi kes terlebih2an sebab senjata yg diguna utk bunuh tu.. m16 ke ape.. lupa dah.
Quote batmana 9-12-2015 04:41 PM
tak logikla org utang kene tembak mati.

along klu kutip duit pun,dia main simbah2, ugut2, siap ugut nk kidnap bagai jadikn adik pmpn, bini sbg pelacur ke apa.

ni tembak mati, apa dorg dpt? lepas geram = ya, duit = terus zero.

Quote caplimau 9-12-2015 05:16 PM
perghh bnyk na hutang smpi bodo sgt penjahat tu tembak kasi mati..
abes sape nk bayo utang tu?

Lihat semua komen(18)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-3-2024 05:52 AM GMT+8 , Processed in 0.050758 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top