CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Mengata Badan Saya Nampak Macam Mak Anak 5, Mak Awak Nampak Macam Saya Ke?"-Leona

6-12-2023 12:20 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 15720| Komen: 108

Description: Anak Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona menyelar tindakan segelintir warganet yang sibuk mengecam tentang berat badannya.
Anak Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona menyelar tindakan segelintir warganet yang sibuk mengecam tentang berat badannya.

Di X, Leona mempertahankan dirinya dengan menyatakan bahawa dia tiada ada sebarang masalah dengan berat badan malah gembira dengan penampilannya sekarang.


Foto: IG

"Kalau saya gemuk pun, jadi ianya beri kesan terhadap awak ke? Saya nak tahu.

"Saya minta maaf kalau awak tak berpuas hati dengan penampilan diri awak tetapi awak tidak perlu ada rasa ‘insecure’ terhadap saya. Saya gembira dengan penampilan saya dan itu sahaja yang penting.

"Kenyataan yang mengatakan badan saya kelihatan seperti mak kepada 5 orang anak..mak awak nampak macam saya ke?"tulisnya.



Leona juga menyoal tindakan segelintir warganet yang gemar meninggalkan komen-komen aneh terhadapnya.

"Apa sebenarnya niat awak bila awak tinggalkan komen pelik pada hantaran saya? Kewajipan agama? Rasa perlu untuk mengatakan sesuatu? Kepuasan?"


Di ruangan komen rata-rata warganet menasihati Leona supaya mengabaikan komen-komen berunsur ‘body shaming’ tersebut.

Bagaimanapun, ada di antara mereka tampil menjelaskan tentang isu sebenar yang menjadi bualan hangat warganet iaitu cara pemakaian Leona dan bukanlah berat badannya.


Mereka berpesan agar Leona lebih menitikberatkan cara pemakaiannya yang didakwa mencolok mata.

"Sebenarnya gemuk ke berisi ke tu bukan isu sangat cuma terlampau mencolok mata sangat sebab tu dia orang pertikai.



"Ia bukan sebab gemuk tau sayang, ini pasal agama dan martabat awak. Awak bawa nama Islam ke negara orang, jadi faham-fahamlah.

"Gemuk tak salah, yang salah tayang tu. Kalau boleh tutup sikit sebab adik dah comel, lagi comel kalau bertutup." -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote makneng 6-12-2023 12:34 PM
Kakpam hanis haizi 2.0 the way she dressed je. Harap x ikut perangai sangkak kak pam
Quote Zaien 6-12-2023 12:43 PM
chubby2 ni dress la ikut chubby dek.
Quote zuriey 6-12-2023 12:56 PM
Kikiki terbaik leonatek
Maki kan aje netizen bodo tu
Acah2 je padahal mlm2 menoceng sambail tgk gambr leona
Quote ketambangkang 6-12-2023 12:56 PM
jenis cpt koyak jgk dia ni..ingatkan hati keras mcm batu
Quote airmineral 6-12-2023 01:00 PM
pakaian tu mmg menakutkan
Quote Prickford 6-12-2023 01:03 PM
Menggeletis minta attention sebab ada tek besor. Bila kena body shaming, merempan pulerkkk..,
Quote Chrating 6-12-2023 01:03 PM
Kemain kau bergaduh dgn netizen ya, esok-esok diri sendiri, pak mak sakit, ingat ya jgn minta doa dari netizen...
Quote Thunderclouds 6-12-2023 01:04 PM
Benci, tp gigih bkuntum kt medsos minah sambil² mngata sampai cukop tanah.
Ehhh.. Kalo aku pon aku hangin.
Minah simply mind her own biznes kot.
Reputz pn 2x5 gigih bukak benang mngundang cacian acik porom sama.
Quote Sachacha 6-12-2023 01:05 PM
Rasa tek tu terpaling besor la tu
Quote KakZianaZain 6-12-2023 01:08 PM
Bukan pasal gemok dekkkk
Ni pasal kau tayang tetek ko bergegor serata alam
Quote dewi_rina 6-12-2023 01:10 PM
Mak sy lagi cantik dari awak, muka dia badan dia.. beza betul dengan awak leona
Quote husie91 6-12-2023 01:12 PM
Kalau tgok vtt lama dia masa kurus kecik je tek dia.. bila berisi sekarang yg tersembol tu.. I tot mmg jnis tek beshor dr azali [em:3:]
Quote Suchi 6-12-2023 01:13 PM
Sudah2 la bandingkan ngn mak anak 5 sedangkan bersepah2 mak anak 5 badan halus
Hat anak 8 pun ada badan mcm budak sekolah, dahla dia pun bergaya mcm bbnu
Iols lupa dah nama sis tu dia mcm influencer gak suka bawak skuter, jual tudung bokita.
Pakaian dia stylo suka pakai converse, vans bagai.
Anak 8 org, badan saiz xs.
Quote Piramida 6-12-2023 01:17 PM
Agak memberi kesan lah sbb bila tertengok rasa mcm mengerikan tetek mu itu.. Mimpi ngeri.
Quote Piramida 6-12-2023 01:20 PM
makneng replied at 6-12-2023 12:34 PM
Kakpam hanis haizi 2.0 the way she dressed je. Harap x ikut perangai sangkak kak pam

Mcm ada sikit bimbo... Tp bab belajar tu pandai lah. Pandai belajar tp tak pandai/ tak  sensitif dgn sekeliling.
Quote wirazam 6-12-2023 01:30 PM
Biarlah dia...dia ada mak pak lagi kan..lagipun maybe dia try nak dpt pakwe omputih yh boleh baiki gen bak kata forummer  kan..
Btw..sapa yg grad dari solent univ? Tak pernah dengar pun...lebih baik ko  masuk um, upm, ukm , uitm tuh..takpun masuk mmu segala mala tuh..
Quote I.K.A888990 6-12-2023 01:33 PM
dah sebijik mcm bapak hang pulak
Quote TeropongThaico 6-12-2023 01:38 PM
Comel gak mcm budak kecik tembam 5 tahun tp yg buruknya tek melayut
Quote meteorspeed 6-12-2023 01:41 PM
husie91 replied at 6-12-2023 01:12 PM
Kalau tgok vtt lama dia masa kurus kecik je tek dia.. bila berisi sekarang yg tersembol tu.. I tot m ...

Tue la. Kecik jer tek dia. Skrg kemain besar. Aku nak tanya la petua dia. Aku yg kawin n beranak pun tek kecik jer

Lihat semua komen(108)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 08:06 AM GMT+8 , Processed in 0.047048 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top