CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Tom Suka Emosi, Menangis, Mengamuk Tiba-Tiba Semasa Hamil- Fuad Rahman Tak Nak Tambah Anak Lagi

6-12-2023 08:47 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7806| Komen: 51

Description: Bakal menimang cahaya mata pertama Februari depan, Tom dan Fuad Rahman dah tak nak tambah anak selepas itu.
Bakal menimang cahaya mata pertama Februari depan, Tom dan Fuad Rahman dah tak nak tambah anak selepas itu.

Fuad kasihan melihat keadaan Tom yang mengalami alahan teruk sepanjang tujuh bulan kehamilannya.


Foto: IG

"Ini yang terakhir rasanya... Sebagai suami saya memang kasihan melihat keadaan dia tapi kami tidak rancang untuk 'ikat' dan buat perancangan sendiri sahaja.

"Ragam Tom kali ini lain macam, emosi dia pun tak menentu. Adakalanya dia menangis dan mengamuk secara tiba-tiba.

"Sebagai suami saya memahami keadaan dia dan sentiasa cuba berada di sisinya," katanya kepada mStar.



Bakal menimang bayi perempuan, Fuad teruja kerana sebelum ini dia tidak berpeluang menjaga anaknya hasil perkahwinan terdahulu.

Malah pasangan ini sudah mula membuat persiapan bagi menyambut kelahiran buah hati mereka tidak lama lagi.



"Saya memang nak anak perempuan... Walaupun ada seorang anak perempuan tapi selepas dia dilahirkan saya tidak berpeluang menjaganya.

"Anak perempuan hasil perkahwinan terdahulu dibesarkan oleh bekas isteri, jadi apabila dimaklumkan kami bakal dapat anak perempuan semestinya saya teruja," ujarnya.

Pasangan ini bernikah pada 26 Februari lalu di Batam, Indonesia dan pada Jun lalu Fuad mengumumkan isterinya hamil anak pertama mereka.


Sementara itu Tom atau Raja Farah Afzan Raja Ikram, 37, memberitahu dia tidak merancang untuk bercuti lama selepas bersalin dan akan kembali menerima tawaran kerja apabila selesai tempoh berpantang nanti.

"Tamat sahaja penyertaan kami di program Famili Duo 3, saya memang sudah ambil masa untuk rehat dan lakukan persiapan untuk bersalin.


"Rasanya tidaklah cuti lama. Tamat berpantang nanti akan kembali bekerja," jelasnya. -CARI

Sumber: mStar

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dewi_rina 6-12-2023 09:21 AM
Kesian puad kena hempuk hari-hari ke Dah mmg gitu perangai tom puad oi, baru ko nak terkejut ke.. Kata dah kenal sangat dgn tom, tu yg sanggup tinggal bini sbb nak kawin dgn dia.. Awal sangat balasan sampai ni puad
Quote dewi_rina 6-12-2023 09:24 AM
"Anak perempuan hasil perkahwinan terdahulu dibesarkan oleh bekas isteri, jadi apabila dimaklumkan kami bakal dapat anak perempuan semestinya saya teruja," ujarnya.


Anak ko tu lagi sedih puad, dari kecik takde bapak.. dah besar bapak tinggal pulak cari betina lain
Quote asma87 6-12-2023 09:30 AM
Dpt kurma fresh ke...
Quote PongKang 6-12-2023 09:42 AM
Orang kaya kawen di bali.. orang xberapa nak kaya kawen di batam.. ????????
Quote BoongaKertas 6-12-2023 11:27 AM
soalan: kenapa kat batam?
Quote Burong_Hantuk 6-12-2023 11:29 AM
padan muka!!
Quote I.K.A888990 6-12-2023 01:31 PM
ingatkan dah bersalin kak tom ni
mcm lama je dia mengandung haha
Quote Lentera 6-12-2023 05:35 PM
Tiba2? Hahahahaha
Quote Dolmat 6-12-2023 06:05 PM
Bahagian ko pasrah redha aje lahhhh mendapat lagi sakit dari dulu yg ko tendang perot orang ngandung..

Quote spy_caridotdot 6-12-2023 07:05 PM
Bukan ke memang gitu perangai sang bini sejak azali? Suka pukul2, ngamuk2!
Quote Tokeybundle 6-12-2023 07:39 PM
Ok cukup la membiak tu. Baka pun x helok
Quote LoveSungmin 6-12-2023 10:13 PM
sampah sarap betul makhluk 2 ekor ni
Quote OsHiN_hOnEy 7-12-2023 04:48 PM
Edited by OsHiN_hOnEy at 7-12-2023 04:50 PM
spy_caridotdot replied at 6-12-2023 07:05 PM
Bukan ke memang gitu perangai sang bini sejak azali? Suka pukul2, ngamuk2!

dgn hormon preggy dia tak dpt kawal kot
kalo tak fake semanjang
betul kata @AWEKSAMURAI tu
dulu bini dia pijak perut org, camna laki dia boleh terima, mesti laki dia dulu pun pijak perut ex jugak
pandai awek menelaah peel org2 fake semua ni


tolong lar jgn letak nama Edra sprt  fans dia nak
simoang mailakat nak disamakan dgn anak pompuan sulung dia yg very tertub dan hormat org berkat asuhan ayah tiri
bkn dia tak dpt jaga anak pompuan sulong, sebab mmg doh bercerai pun, knp bercerai pun dia tau kot
tak perlu lar nak act mcm dulu baik sgt si fuad tu
menyampah pulak baca, nasib baik budak tu umur panjang dlm perut mak dia




Quote dewi_rina 7-12-2023 04:57 PM
Tom mesti sengsara sangat mengandung kalini kan, mesti siang malam panas tak sabar bila nak beranak

Sabar tom nanti nak beranak lagi susah ye, ko ingat mcm nak berak je ke..

Sikit2 tu Allah bayar atas apa ko buat kat orang dulu-dulu..
Quote dewi_rina 7-12-2023 05:00 PM
spy_caridotdot replied at 6-12-2023 11:05 AM
Bukan ke memang gitu perangai sang bini sejak azali? Suka pukul2, ngamuk2!

Bukan ke katanya si tom ni nampak je ganas tapi sopan santun, cakap lemah lembut.. KAHKAH kesian nya sapelah yg senang tertipu dengan tom ni, dok kepit-kepit suara masa bercakap nak bagi nampak lemah lembut kononnyaaaaa
Padahal suara dia tu ha mcm dia melalak meroyan atas pentas gitu lah, takde maknanya bercakap lemah lembut.. Try la ckp fuad hensem, habis ko dia tenung jeling

Silap-silap dia warning kat situ jugak, try laaa
Quote dewi_rina 7-12-2023 05:02 PM
OsHiN_hOnEy replied at 7-12-2023 08:48 AM
dgn hormon preggy dia tak dpt kawal kot
kalo tak fake semanjang
betul kata @AWEKSAMURAI tu

Beria nya lahai fans dia acik-acik tu semua nak letak nama anak si poad ni, pangkat nenek angkat kan
Kuat betul mengangkat si puad dgn tom ni hah, tunggu jelah anak dorang ni lahir ye
Quote AWEKSAMURAI 7-12-2023 08:38 PM
OsHiN_hOnEy replied at 7-12-2023 04:48 PM
dgn hormon preggy dia tak dpt kawal kot
kalo tak fake semanjang
betul kata @AWEKSAMURAI tu

Hahahahaha shin ..biasa Tuhan kan adil shin dia akan bagi kifarah kat kita sama rata ..baru kwen lagi bau bunga x ilang esok lama sket tggu lah kuar berita Tom di belasah Fuad hahaha jadi Tom x tahan maka bercerai lah lagi . Ko dpt ank perempuan x sabar nk tgok Tom dpt kifarah atas perbuatan anak perempuan dia haha
Quote AWEKSAMURAI 7-12-2023 08:39 PM
dewi_rina replied at 7-12-2023 04:57 PM
Tom mesti sengsara sangat mengandung kalini kan, mesti siang malam panas tak sabar bila nak beranak
...

Hope masa nk beranak nnti azab Nauzubillah sampai kena langkah dek bini yg kena rampas tok laki haha
Quote arwenlotr 8-12-2023 06:37 AM
Mengamuk? Semoga dipermudahkan

Lihat semua komen(51)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-3-2024 06:14 PM GMT+8 , Processed in 0.075921 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top