CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7971|Reply: 51

Tom Suka Emosi, Menangis, Mengamuk Tiba-Tiba Semasa Hamil- Fuad Rahman Tak Nak Tambah Anak Lagi

  [Copy link]
Post time 6-12-2023 08:47 AM | Show all posts |Read mode
Bakal menimang cahaya mata pertama Februari depan, Tom dan Fuad Rahman dah tak nak tambah anak selepas itu.


Fuad kasihan melihat keadaan Tom yang mengalami alahan teruk sepanjang tujuh bulan kehamilannya.


Foto: IG




"Ini yang terakhir rasanya... Sebagai suami saya memang kasihan melihat keadaan dia tapi kami tidak rancang untuk 'ikat' dan buat perancangan sendiri sahaja.


"Ragam Tom kali ini lain macam, emosi dia pun tak menentu. Adakalanya dia menangis dan mengamuk secara tiba-tiba.


"Sebagai suami saya memahami keadaan dia dan sentiasa cuba berada di sisinya," katanya kepada mStar.




  



Bakal menimang bayi perempuan, Fuad teruja kerana sebelum ini dia tidak berpeluang menjaga anaknya hasil perkahwinan terdahulu.


Malah pasangan ini sudah mula membuat persiapan bagi menyambut kelahiran buah hati mereka tidak lama lagi.




  



"Saya memang nak anak perempuan... Walaupun ada seorang anak perempuan tapi selepas dia dilahirkan saya tidak berpeluang menjaganya.


"Anak perempuan hasil perkahwinan terdahulu dibesarkan oleh bekas isteri, jadi apabila dimaklumkan kami bakal dapat anak perempuan semestinya saya teruja," ujarnya.


Pasangan ini bernikah pada 26 Februari lalu di Batam, Indonesia dan pada Jun lalu Fuad mengumumkan isterinya hamil anak pertama mereka.


  



Sementara itu Tom atau Raja Farah Afzan Raja Ikram, 37, memberitahu dia tidak merancang untuk bercuti lama selepas bersalin dan akan kembali menerima tawaran kerja apabila selesai tempoh berpantang nanti.


"Tamat sahaja penyertaan kami di program Famili Duo 3, saya memang sudah ambil masa untuk rehat dan lakukan persiapan untuk bersalin.


  



"Rasanya tidaklah cuti lama. Tamat berpantang nanti akan kembali bekerja," jelasnya. -CARI


Sumber: mStar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2023 09:21 AM | Show all posts
Kesian puad kena hempuk hari-hari ke Dah mmg gitu perangai tom puad oi, baru ko nak terkejut ke.. Kata dah kenal sangat dgn tom, tu yg sanggup tinggal bini sbb nak kawin dgn dia.. Awal sangat balasan sampai ni puad
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 09:24 AM | Show all posts
"Anak perempuan hasil perkahwinan terdahulu dibesarkan oleh bekas isteri, jadi apabila dimaklumkan kami bakal dapat anak perempuan semestinya saya teruja," ujarnya.


Anak ko tu lagi sedih puad, dari kecik takde bapak.. dah besar bapak tinggal pulak cari betina lain
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Dpt kurma fresh ke...
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Orang kaya kawen di bali.. orang xberapa nak kaya kawen di batam.. ????????
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 11:27 AM | Show all posts
soalan: kenapa kat batam?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-12-2023 11:29 AM | Show all posts
padan muka!!
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
ingatkan dah bersalin kak tom ni
mcm lama je dia mengandung haha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2023 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiba2? Hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Bahagian ko pasrah redha aje lahhhh mendapat lagi sakit dari dulu yg ko tendang perot orang ngandung..

Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan ke memang gitu perangai sang bini sejak azali? Suka pukul2, ngamuk2!
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok cukup la membiak tu. Baka pun x helok
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
sampah sarap betul makhluk 2 ekor ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 04:48 PM | Show all posts
Edited by OsHiN_hOnEy at 7-12-2023 04:50 PM
spy_caridotdot replied at 6-12-2023 07:05 PM
Bukan ke memang gitu perangai sang bini sejak azali? Suka pukul2, ngamuk2!

dgn hormon preggy dia tak dpt kawal kot
kalo tak fake semanjang
betul kata @AWEKSAMURAI tu
dulu bini dia pijak perut org, camna laki dia boleh terima, mesti laki dia dulu pun pijak perut ex jugak
pandai awek menelaah peel org2 fake semua ni


tolong lar jgn letak nama Edra sprt  fans dia nak
simoang mailakat nak disamakan dgn anak pompuan sulung dia yg very tertub dan hormat org berkat asuhan ayah tiri
bkn dia tak dpt jaga anak pompuan sulong, sebab mmg doh bercerai pun, knp bercerai pun dia tau kot
tak perlu lar nak act mcm dulu baik sgt si fuad tu
menyampah pulak baca, nasib baik budak tu umur panjang dlm perut mak dia




Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 04:57 PM | Show all posts
Tom mesti sengsara sangat mengandung kalini kan, mesti siang malam panas tak sabar bila nak beranak

Sabar tom nanti nak beranak lagi susah ye, ko ingat mcm nak berak je ke..

Sikit2 tu Allah bayar atas apa ko buat kat orang dulu-dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 05:00 PM | Show all posts
spy_caridotdot replied at 6-12-2023 11:05 AM
Bukan ke memang gitu perangai sang bini sejak azali? Suka pukul2, ngamuk2!

Bukan ke katanya si tom ni nampak je ganas tapi sopan santun, cakap lemah lembut.. KAHKAH kesian nya sapelah yg senang tertipu dengan tom ni, dok kepit-kepit suara masa bercakap nak bagi nampak lemah lembut kononnyaaaaa
Padahal suara dia tu ha mcm dia melalak meroyan atas pentas gitu lah, takde maknanya bercakap lemah lembut.. Try la ckp fuad hensem, habis ko dia tenung jeling

Silap-silap dia warning kat situ jugak, try laaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-12-2023 05:02 PM | Show all posts
OsHiN_hOnEy replied at 7-12-2023 08:48 AM
dgn hormon preggy dia tak dpt kawal kot
kalo tak fake semanjang
betul kata @AWEKSAMURAI tu

Beria nya lahai fans dia acik-acik tu semua nak letak nama anak si poad ni, pangkat nenek angkat kan
Kuat betul mengangkat si puad dgn tom ni hah, tunggu jelah anak dorang ni lahir ye
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
OsHiN_hOnEy replied at 7-12-2023 04:48 PM
dgn hormon preggy dia tak dpt kawal kot
kalo tak fake semanjang
betul kata @AWEKSAMURAI tu

Hahahahaha shin ..biasa Tuhan kan adil shin dia akan bagi kifarah kat kita sama rata ..baru kwen lagi bau bunga x ilang esok lama sket tggu lah kuar berita Tom di belasah Fuad hahaha jadi Tom x tahan maka bercerai lah lagi . Ko dpt ank perempuan x sabar nk tgok Tom dpt kifarah atas perbuatan anak perempuan dia haha
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 7-12-2023 04:57 PM
Tom mesti sengsara sangat mengandung kalini kan, mesti siang malam panas tak sabar bila nak beranak
...

Hope masa nk beranak nnti azab Nauzubillah sampai kena langkah dek bini yg kena rampas tok laki haha
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2023 06:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Mengamuk? Semoga dipermudahkan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 07:28 PM GMT+8 , Processed in 0.191755 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list