CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Kecoh, Aisyah Hijanah Terima Ros Merah Berharga RM1.6k Daripada Peminat Misteri

4-12-2023 02:57 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 10431| Komen: 15

Description: Timbul banyak spekulasi selepas Aisyah Hijanah menerima sejambak bunga ros merah daripada individu misteri.
Timbul banyak spekulasi selepas Aisyah Hijanah menerima sejambak bunga ros merah daripada individu misteri.

Namun individu yang mengirim bunga tersebut iaitu pempengaruh, Sally Whoo tampil membuat pengakuan dan menjelaskan tentang perkara sebenar.


Foto: IG

"Aku nampak satu hantaran dekat TikTok, pasal bunga Aisyah Hijanah dapat. Aku nak beritahu bunga tu daripada aku, aku yang bagi."

Sally turut mendedahkan perbualannya bersama penjual bunga tersebut dan bukti pesanan sejambak ros merah itu yang ditempah khas buat Aisyah.

"Aku boleh buktikan dekat korang yang aku bagi bunga dekat Aisyah. Ini semua perbualan aku dengan orang yang hantar bunga tu."



Kata Sally dia terlupa untuk menulis namanya pada kad ucapan sehingga menimbulkan salah faham tentang kiriman istimewa tersebut.


"Aku WhatsApp je kedai bunga tu dan dia hantarkan. Bunga tu dihantar ke butik Aisyah dan aku dah beritahu Aisyah tapi aku tak beritahu barang apa..dekat nota tu aku tak letak nama aku.

"Sebenarnya aku tak nak beritahu orang pun yang aku bagi bunga dekat Aisyah. Tapi aku kena buat video ni untuk terangkan keadaan sebenar."

Di ruangan komen, rata-rata warganet memuji usaha Sally yang berniat untuk mengembirakan Aisyah dan mengagumi tindakannya yang mahu menjernihkan keadaan bagi mengelakkan fitnah.




Terdahulu, kecoh diperkatakan tentang personaliti media sosial, Alif Teega yang mengumumkan bahawa dia sudah bernikah lain.

Kata Alif, tujuan dia berkongsi perkara tersebut kepada kepada umum kerana ingin mengelak daripada sebarang fitnah terhadap dirinya, isteri dan keluarga.

Manakala, Aisyah mendoakan kebahagiaan Alif bersama madunya dan berharap orang ramai tidak bercakap buruk mengenai perkahwinan mereka. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prince_marhaen 4-12-2023 03:01 PM
semak la cerita pompuan delusi ni....
Quote Thunderclouds 4-12-2023 03:03 PM
Ya haulohhhhhhhhhhhh...
Xabes lg kaaaa weiiiiiiii......
Cukop² bukak benang pasal minahhhhh..
Move ON
Quote Miss.Rara 4-12-2023 03:04 PM
netijen pun BEBAL takkan laaa ada laki lain berani bagi bunga kat pempuan yg masih status bini org..

nak komen pun bior logik akal.. asalkan dpt bunga jerr dari peminat jantan..

asalkan bunga jerr dari jantan.. netijen BEBAL!
Quote NazRysha 4-12-2023 03:35 PM
eh betina ni nak jugak mencapubbb
aku cuma boleh anggap sally who tu siti saleha sorang
je bukan minah kampung ni
Quote prettyuglybabe 4-12-2023 03:48 PM
batak content..

Quote naina 4-12-2023 04:34 PM
NazRysha: eh betina ni nak jugak mencapu ...


Kenapa dia guna nama Sallywho. Aku pun ingat Siti Saleha. Ko takleh buat nama lain ke perempuan ? Mengelirukan la
Btw perempuan ni dah gemuk ke
Masa pkp Ritu viral pasal mekap2 dia nampak macam kurus belum kawin. Lani gemuk double chin plak. Tu pun dah filter tebal dah tu still tembam
Quote opie5662 4-12-2023 04:59 PM
Masing2 batak attention... Puiii
Quote green~tea 4-12-2023 05:02 PM
Laki mana bebal nak hadiah bunga kat isteri orang??? Melainkan si betina tu yang melayan
Quote Chah21 4-12-2023 05:59 PM
I google kluar umur 23.. xkn kot
Quote GummyBear123 4-12-2023 08:33 PM
Ada je orang yg hantar bunga/ mengorat isteri orang, tapi isteri orang yg SEDANG HAMIL tak pernah lagi Bear dengar.
Quote Rogue98 4-12-2023 10:34 PM
Kes lesbo ke apa ni..siap belanja mahal2 hantar red rose bentuk love....sedekah duit kat Gaza jer lah ...bongok nye
Quote Manusiabesa 5-12-2023 01:34 AM
Desas desus alip lava kuning tu tgh stenbai nk temukan bini petama ngn bini kedua in one frame. Kepala hangguk dia. !! Bahlol. Klu mudah gitu keja hg. Awat hg x ajak depa three some?? Hg kn nk mudah. Tunggang agama. Apply hukum ikot sedap tekak dia. Agama mmg mudah tp lavakuning ni mudahkan agama. Klu jumpa f2f aku lempar kasut aku kena tepat kt btg hidung dia i swear
Quote cmf_premierleag 5-12-2023 08:21 AM
Bodohnya la sally whoareyuss ni ya...sanggup tu lebur 1.6k demiiiii content
Ko mmg sengaja nk grab attention kan sundel??
Quote cmf_premierleag 5-12-2023 08:22 AM
Rogue98 replied at 4-12-2023 10:34 PM
Kes lesbo ke apa ni..siap belanja mahal2 hantar red rose bentuk love....sedekah duit kat Gaza jer la ...

Akak syak sally whoareyuss ni lesbo tp bersembunyi di sebalik hijab dan taste sama bini org
Quote aciksenah 5-12-2023 10:11 AM
Rogue98 replied at 4-12-2023 10:34 PM
Kes lesbo ke apa ni..siap belanja mahal2 hantar red rose bentuk love....sedekah duit kat Gaza jer la ...

Diorang akan buat apa saja asalkan nama naik..gitu la hidup influencer..Kerja diorang menunggang isu yang tengah viral...

Lihat semua komen(15)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-3-2024 01:19 AM GMT+8 , Processed in 0.052199 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top