CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Dia Tak Tahu Saya Pandai Menyanyi," Amylea Azizan Pertama Kali Bertemu Suami Di Pusat Karaoke

4-12-2023 02:05 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 12084| Komen: 12

Description: Amylea Azizan mendedahkan detik manis perkenalan dengan suaminya yang juga seorang pegawai bomba Singapura.
Amylea Azizan mendedahkan detik manis perkenalan dengan suaminya yang juga seorang pegawai bomba Singapura.

Menurutnya dia dan suaminya, Mohammad Aqbar Mohamad atau Ash pertama kali bertemu di sebuah pusat karaoke di Kuala Lumpur yang turut ditemani rakan-rakannya.


Foto: IG

“Masa ni pertama kali jumpa Ash. Kawan ajak karaoke bersama. Segan nak jumpa seorang, saya bawa bala tentera,” katanya di Instagram.

Akui berasa segan, dia tidak menyangka lagu Tak Ingin Sendiri oleh Hetty Koes Endang yang dinyanyikan pada ketika itu merupakan lagu kegemarannya suaminya.

“Ketika sedang menyanyi, saya rasa gementar sebab Ash tiba-tiba masuk. Rupa-rupanya lagu kesukaan dia,” katanya.



Memetik laporan mStar, suaminya terkejut kerana tidak tidak tahu yang Amylea berbakat dalam nyanyian.

“Masa ni dia baru tahu saya pandai nyanyi. Dia tidak tahu-menahu kejadian,” tulisnya.




Dedah pelantun lagu Kendati itu, tempoh perkenalan dia dan suaminya sangat singkat iaitu mereka sempat berjumpa hanya lima kali sebelum majlis pernikahan berlangsung. -CARI

Sumber: mStar


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote HoneyManjer 4-12-2023 02:41 PM
kenapa la media suka nak mention pekerjaan org...ok ape abang bomba...
entahla...aku baca n rasa mcm kenapa salahkah dia kawen dgn bomba...
masyuk kot kalau konvert to MYR...lantakla kerje ape pn hahahah hemoci pulak kiter
Quote KamikuP 4-12-2023 02:43 PM
Takkan le ko tak google nama bini sebelum kawen.. nampak beno nipunya - ujar Kak Limah
Quote navyna 4-12-2023 06:46 PM
Takkan la x pernah tgk socmed bini tu masa baru kenal2
Quote sleepandream 4-12-2023 08:23 PM
kalau iols tak layan AF pun iols tak kenal amylea ni sapo....
Quote anaktoyol 4-12-2023 08:29 PM
skrip biasa bila artis kawin org biasa.
-dia x tahu saya penyanyi
-dia x tahu saya artis
-dia terkejut bila ramai menegur ketika berjalan di luar
Quote Carcosa 4-12-2023 11:36 PM
anaktoyol replied at 4-12-2023 08:29 PM
skrip biasa bila artis kawin org biasa.
-dia x tahu saya penyanyi
-dia x tahu saya artis

Lepas kawin,
- Terkejut org panggil saya Puan
- Terkejut ada org tidur sebelah
- Terkejut ada org tunggu balik lewat malam
- Terkejut bunting
Quote talapia 5-12-2023 09:42 AM
anaktoyol replied at 4-12-2023 08:29 PM
skrip biasa bila artis kawin org biasa.
-dia x tahu saya penyanyi
-dia x tahu saya artis

Kalau si Amylea ni orang tak kenal .. logik lagi la wehh..
dorang pon kenal x lama.. terus kawin.. dating pon kata baper kali je kan? Singaporean lak tu. Kesah apa dia budak AF.
aku rasa klau aku tanye kat anak bujang aku.. kenal x amylea ni.. sah2 tak kenal.
even laki aku pon sure tak kenal..  bagi lagu baru kot kata pernah dengar tapi taktau siapa.
Quote ezacbee 5-12-2023 10:30 AM
Mungkin laki dia ingat kan bini dia ni retis karok je setanding retis sg.. yelah suam2 kann.. maafkan la dia..

Aku kenal amylea ni pun sbb tgk af3. Klo x mmg xkenal pun.
Quote Burong_Hantuk 5-12-2023 10:40 AM
bagai pinang dibelah 3.5...tahniah
Quote ohsoyaya 5-12-2023 05:25 PM
Amelya ni batch awal AF. Lama dah. Mmg org yg xlyn sgt dunia hiburan ni xtau kot
Quote dua_chzy 5-12-2023 05:43 PM
talapia replied at 5-12-2023 01:42 AM
Kalau si Amylea ni orang tak kenal .. logik lagi la wehh..
dorang pon kenal x lama.. terus kawin.. ...

Siti Nurhaliza pun pelajar aiols tak kenal terutama pelajar jantan hokeh! Ni yang lahir tahun 2009 ke atas.
Quote jejaka_hensem 5-12-2023 11:06 PM
Hensem jugak abang bomba ni.congrats Amylea.

Lihat semua komen(12)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-3-2024 02:26 AM GMT+8 , Processed in 0.046979 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top