CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

"The Man I Prayed For" Berderet Muncul Akaun Fake Isteri Kedua Alif Teega

28-11-2023 10:58 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4180| Komen: 25

Description: Kisah perkahwinan Alif Teega dan isteri keduanya, Fatin Umaidah meraih perhatian ramai.
Kisah perkahwinan Alif Teega dan isteri keduanya, Fatin Umaidah meraih perhatian ramai.

Alif memilih untuk mendirikan rumah tangga dengan wanita itu ketika masih bergelar suami kepada isteri pertamanya, Aisyah Hijanah.


Foto: IG

Menerusi platform X, ribuan kecaman diterima oleh Fatin, termasuk bio yang diletakkan pada profil Instagramnya.

Menerusi ruangan bio itu, Fatin menulis nama Mohd Hazalif iaitu nama sebenar Alif Teega diikuti dengan emoji cincin.


Kemudian, Fatin turut menulis: “The man I prayed for” dan emoji hati berwarna putih.

Namun, ramai yang berasa curiga kerana terlalu banyak akaun Instagram yang memiliki nama dan bio serupa muncul selepas isu ini viral.

Terdahulu, Alif Teega mengejutkan ramai pihak selepas mendedahkan dia sudah berkahwin kali dua pada 18 November lalu.



Alif berkata, tujuan dia berkongsi status terkini dirinya itu kerana enggan menimbulkan sebarang fitnah dan menjawab segala khabar angin yang bertebaran.

Untuk rekod Alif dan Aisyah mendirikan rumah tangga pada 2017 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata.

Oktober lalu, Aisyah mendedahkan perkahwinan mereka cuba dihimpit pihak ketiga yang juga pekerja sendiri.

Aisyah juga memaklumkan dia turut membawa Alif berubat selepas dia dipercayai terkena penyakit ain selain gangguan sihir pemisah. -CARI

Sumber: Gempak

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote green~tea 28-11-2023 11:01 AM
Tak kenal langsung
Quote Suchi 28-11-2023 11:09 AM
Edited by Suchi at 28-11-2023 11:22 AM

Kesian org lain yg nama serupa
Sampai kena bitau kat bio bukan bini si tega tu
Netizen plak suka hati je serang dan maki org F7B6ABED-F68E-45E5-8CFD-D4F85EFE5683.jpeg
Quote adizero11 28-11-2023 11:22 AM
Buat akaun palsu isu semasa, lpstu private kan..org kena tekan follow..dh dpt byk followers boleh tukar ke akaun berniaga..dasar manusia byk ambik kesempatan..
Quote dua_chzy 28-11-2023 11:26 AM
Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?
Quote midori888 28-11-2023 11:29 AM
brapa umur si alif teega nie?
Quote gigahertz 28-11-2023 12:26 PM
dua_chzy: Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?

ntah. i tak tahu. yang i tahu kalau i ada pisau cukur i nak cukur habis jambang dia tu.
Quote otai_g 28-11-2023 12:29 PM
Knp Kes bodoh ala2 abg Tesla ni nak diratibkan oleh rakyat msia ni? Dia punya psl la nak kawen 2 ke 3 ke 4 ker.
Quote misc 28-11-2023 12:30 PM
Sape laaa dia ni tiba2 muncul. Dia tak femes atau aku yg tertinggal kretapi
Quote I.K.A888990 28-11-2023 02:37 PM
bangang sgt....yg lagi bangang followers si aisyah dgn aliff ni
Quote Cekla 28-11-2023 03:00 PM
menyampah btol asyik melintas je vtt lama si alip mawas ni
kemain nasihat kat org
kata2 makan diri
Quote airmineral 29-11-2023 09:38 AM
jambang tu buatan ke asli?
Quote NazRysha 29-11-2023 09:43 AM
midori888 replied at 28-11-2023 11:29 AM
brapa umur si alif teega nie?

mamat kambing ni umur 29
aishah 28
Quote midori888 29-11-2023 09:48 AM
NazRysha replied at 29-11-2023 09:43 AM
mamat kambing ni umur 29
aishah 28



oic...both masih muda lagi...
Quote LadyCarefree 29-11-2023 10:01 AM
I.K.A888990 replied at 28-11-2023 01:37 PM
bangang sgt....yg lagi bangang followers si aisyah dgn aliff ni

Yang follow retis, influenzar, ponder2 semua memang tololwers pun.
Quote LadyCarefree 29-11-2023 10:01 AM
dua_chzy replied at 28-11-2023 10:26 AM
Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?

Panjang giler muka dia, kan?
Quote bayan_nuri 29-11-2023 10:07 AM
dua_chzy replied at 28-11-2023 11:26 AM
Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?

yang ni ke?



Quote Yunho 29-11-2023 10:41 AM
gigahertz replied at 28-11-2023 12:26 PM
ntah. i tak tahu. yang i tahu kalau i ada pisau cukur i nak cukur habis jambang dia tu.

betul...semak mata memandang...dh la dia tak mampu nak sejukkan mata..

Quote Cyempaka 29-11-2023 10:49 AM
Bape banyak topik nak bukak tentang budak2 ni daaa... Cukup la makcik2 fb & tiktok je yg sibuk dgn rumahtangga org.. makcik forum jaga tingkah laku ye
Quote plywood 29-11-2023 11:01 AM
mamat ni artis ker... dia kawin dua knp jadi berita ramai jer kawin berderet tak masuk berita pun.. orang2 begini barangkali orang cari makan dengan jual populariti tapi berita lapar puki tak cukup satu ini tak perlulah jadi berita sangat

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-2-2024 12:09 PM GMT+8 , Processed in 0.061647 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top