CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3963|Reply: 25

"The Man I Prayed For" Berderet Muncul Akaun Fake Isteri Kedua Alif Teega

[Copy link]
Post time 28-11-2023 10:58 AM | Show all posts |Read mode
Kisah perkahwinan Alif Teega dan isteri keduanya, Fatin Umaidah meraih perhatian ramai.


Alif memilih untuk mendirikan rumah tangga dengan wanita itu ketika masih bergelar suami kepada isteri pertamanya, Aisyah Hijanah.


Foto: IG




Menerusi platform X, ribuan kecaman diterima oleh Fatin, termasuk bio yang diletakkan pada profil Instagramnya.


Menerusi ruangan bio itu, Fatin menulis nama Mohd Hazalif iaitu nama sebenar Alif Teega diikuti dengan emoji cincin.





Kemudian, Fatin turut menulis: “The man I prayed for” dan emoji hati berwarna putih.


Namun, ramai yang berasa curiga kerana terlalu banyak akaun Instagram yang memiliki nama dan bio serupa muncul selepas isu ini viral.


Terdahulu, Alif Teega mengejutkan ramai pihak selepas mendedahkan dia sudah berkahwin kali dua pada 18 November lalu.




  



Alif berkata, tujuan dia berkongsi status terkini dirinya itu kerana enggan menimbulkan sebarang fitnah dan menjawab segala khabar angin yang bertebaran.


Untuk rekod Alif dan Aisyah mendirikan rumah tangga pada 2017 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata.


Oktober lalu, Aisyah mendedahkan perkahwinan mereka cuba dihimpit pihak ketiga yang juga pekerja sendiri.


Aisyah juga memaklumkan dia turut membawa Alif berubat selepas dia dipercayai terkena penyakit ain selain gangguan sihir pemisah. -CARI


Sumber: Gempak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2023 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak kenal langsung
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Suchi at 28-11-2023 11:22 AM

Kesian org lain yg nama serupa
Sampai kena bitau kat bio bukan bini si tega tu
Netizen plak suka hati je serang dan maki org

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Buat akaun palsu isu semasa, lpstu private kan..org kena tekan follow..dh dpt byk followers boleh tukar ke akaun berniaga..dasar manusia byk ambik kesempatan..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:29 AM | Show all posts
brapa umur si alif teega nie?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-11-2023 12:26 PM | Show all posts
dua_chzy: Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?

ntah. i tak tahu. yang i tahu kalau i ada pisau cukur i nak cukur habis jambang dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp Kes bodoh ala2 abg Tesla ni nak diratibkan oleh rakyat msia ni? Dia punya psl la nak kawen 2 ke 3 ke 4 ker.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2023 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape laaa dia ni tiba2 muncul. Dia tak femes atau aku yg tertinggal kretapi
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
bangang sgt....yg lagi bangang followers si aisyah dgn aliff ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 03:00 PM | Show all posts
menyampah btol asyik melintas je vtt lama si alip mawas ni
kemain nasihat kat org
kata2 makan diri
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 09:38 AM | Show all posts
jambang tu buatan ke asli?
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 09:43 AM | Show all posts
midori888 replied at 28-11-2023 11:29 AM
brapa umur si alif teega nie?

mamat kambing ni umur 29
aishah 28
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 09:48 AM | Show all posts
NazRysha replied at 29-11-2023 09:43 AM
mamat kambing ni umur 29
aishah 28



oic...both masih muda lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
I.K.A888990 replied at 28-11-2023 01:37 PM
bangang sgt....yg lagi bangang followers si aisyah dgn aliff ni

Yang follow retis, influenzar, ponder2 semua memang tololwers pun.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 28-11-2023 10:26 AM
Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?

Panjang giler muka dia, kan?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-11-2023 10:07 AM | Show all posts
dua_chzy replied at 28-11-2023 11:26 AM
Sapa ya watak anime muka macam mamat dalam gambar nombor 1 tu?

yang ni ke?



Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 10:41 AM | Show all posts
gigahertz replied at 28-11-2023 12:26 PM
ntah. i tak tahu. yang i tahu kalau i ada pisau cukur i nak cukur habis jambang dia tu.

betul...semak mata memandang...dh la dia tak mampu nak sejukkan mata..

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Bape banyak topik nak bukak tentang budak2 ni daaa... Cukup la makcik2 fb & tiktok je yg sibuk dgn rumahtangga org.. makcik forum jaga tingkah laku ye
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2023 11:01 AM | Show all posts
mamat ni artis ker... dia kawin dua knp jadi berita ramai jer kawin berderet tak masuk berita pun.. orang2 begini barangkali orang cari makan dengan jual populariti tapi berita lapar puki tak cukup satu ini tak perlulah jadi berita sangat
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

14-4-2024 10:31 PM GMT+8 , Processed in 0.378010 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list