CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
CariDotMy Portal Portal Utama Kesihatan Lihat artikel

Wanita Kongsi Tip Kuatkan ‘Senjata’ Lelaki Asyik Pancut Awal, Senyum Lebar Isteri Di Ranjang

16-6-2023 12:25 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1901| Komen: 11

Description: Bukan sahaja isteri, malah suami juga pasti kecewa hubungan seksual tidak bertahan lama apabila lelaki berdepan situasi pancut awal.Tular perkongsian seorang pengguna TikTok mengenai tip untuk lelaki ...
Bukan sahaja isteri, malah suami juga pasti kecewa hubungan seksual tidak bertahan lama apabila lelaki berdepan situasi pancut awal.

Tular perkongsian seorang pengguna TikTok mengenai tip untuk lelaki supaya tempoh berasmaradana tahan lebih lama serta berkualiti.




Ia hanya memerlukan tiga hirisan lengkuas, satu sudu madu lebah asli dan 300 ml (mililiter) air.

Selepas merendam lengkuas yang dibasuh bersih ke dalam air panas selama lima minit, tapis bagi mendapatkan air rendaman sahaja ke dalam cawan.



Kemudian, masukkan sedikit madu ke dalam air rendaman lengkuas sebelum diberi diminum pada suami dalam keadaan masih suam dan diamalkan tiga kali seminggu.

Melihat ruang komen, ada juga yang mendakwa sudah mencuba dan hasilnya memang padu.




Patutlah Kak Zuriaty tersenyum lebar, kata netizen. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan
Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote PULANGKAN 16-6-2023 07:21 PM
boleh la tips gini

berbanding guna ubat-ubatan, produk entah apa-apa, macam2 pil telan
Quote hokeypokey 16-6-2023 07:43 PM
apesal mokcik yg bagi tips utk jantan??? bukan pokcik???
Quote anony-mous 17-6-2023 05:29 PM
Tahan lama tu dikira berapa minit? Lama sgt2 pon xbest
Quote doubleharmonic 19-6-2023 12:05 AM
so sekarang ni ko berloceng ke hapa hah noreen? tulis situ suruh bagi suami minum tapi ko pulak yang melantak apooo
Quote doubleharmonic 19-6-2023 12:07 AM
hokeypokey replied at 16-6-2023 07:43 PM
apesal mokcik yg bagi tips utk jantan??? bukan pokcik???

kan chuolss? dah tu kat hujung bideo tulis suruh bagi suami yang minum tapi mokcik tu pulak yang pegi melantak air tuhh? so adakah mokcik tu sebenarnya berloceng lalu minum air dalam cawan tu untuk bagi loceng tu tahan lama?
Quote Buritan 19-6-2023 08:10 AM
doubleharmonic replied at 19-6-2023 12:05 AM
so sekarang ni ko berloceng ke hapa hah noreen? tulis situ suruh bagi suami minum tapi ko pulak yang ...

Mohong je.. mcm mcm petua panduan nipuu jahh.  Aku kalo Bangla ke rohingya yg ckp tuu aku caye sbb depa membiak mcm tikus
Quote hokeypokey 19-6-2023 02:09 PM
doubleharmonic replied at 19-6-2023 12:07 AM
kan chuolss? dah tu kat hujung bideo tulis suruh bagi suami yang minum tapi mokcik tu pulak yang p ...

adehh terkekek aku gelak pasal mokcik berloceng
Quote Belibis 26-6-2023 01:49 PM
hokeypokey replied at 16-6-2023 07:43 PM
apesal mokcik yg bagi tips utk jantan??? bukan pokcik???

Ni testimoni dari customer laaa..kalau pokcik yang beri,ntah2 sembang jer kencang,naik setakat macam ayam jantan jer.
Quote Belibis 26-6-2023 01:50 PM
Buritan replied at 19-6-2023 08:10 AM
Mohong je.. mcm mcm petua panduan nipuu jahh.  Aku kalo Bangla ke rohingya yg ckp tuu aku caye sbb ...

Membiak ramai dengan pacak lama berbeza sis.untuk membiak seminit pun dah memadai.
Quote Tinot7 27-6-2023 08:06 AM
Satt.. kalau pompan minum jadi bertenaga mcm minum milo ka apa?
Quote HuoJingJue 27-6-2023 11:58 AM
lama lama kebas wo..eh!!

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-6-2024 07:23 PM GMT+8 , Processed in 0.101367 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top