CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1377|Reply: 11

Wanita Kongsi Tip Kuatkan ‘Senjata’ Lelaki Asyik Pancut Awal, Senyum Lebar Isteri Di Ranjang

[Copy link]
Post time 16-6-2023 12:25 PM | Show all posts |Read mode
Bukan sahaja isteri, malah suami juga pasti kecewa hubungan seksual tidak bertahan lama apabila lelaki berdepan situasi pancut awal.


Tular perkongsian seorang pengguna TikTok mengenai tip untuk lelaki supaya tempoh berasmaradana tahan lebih lama serta berkualiti.








Ia hanya memerlukan tiga hirisan lengkuas, satu sudu madu lebah asli dan 300 ml (mililiter) air.


Selepas merendam lengkuas yang dibasuh bersih ke dalam air panas selama lima minit, tapis bagi mendapatkan air rendaman sahaja ke dalam cawan.







Kemudian, masukkan sedikit madu ke dalam air rendaman lengkuas sebelum diberi diminum pada suami dalam keadaan masih suam dan diamalkan tiga kali seminggu.


Melihat ruang komen, ada juga yang mendakwa sudah mencuba dan hasilnya memang padu.












Patutlah Kak Zuriaty tersenyum lebar, kata netizen. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-6-2023 07:21 PM | Show all posts
boleh la tips gini

berbanding guna ubat-ubatan, produk entah apa-apa, macam2 pil telan
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2023 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
apesal mokcik yg bagi tips utk jantan??? bukan pokcik???
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2023 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahan lama tu dikira berapa minit? Lama sgt2 pon xbest
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2023 12:05 AM | Show all posts
so sekarang ni ko berloceng ke hapa hah noreen? tulis situ suruh bagi suami minum tapi ko pulak yang melantak apooo
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2023 12:07 AM | Show all posts
hokeypokey replied at 16-6-2023 07:43 PM
apesal mokcik yg bagi tips utk jantan??? bukan pokcik???

kan chuolss? dah tu kat hujung bideo tulis suruh bagi suami yang minum tapi mokcik tu pulak yang pegi melantak air tuhh? so adakah mokcik tu sebenarnya berloceng lalu minum air dalam cawan tu untuk bagi loceng tu tahan lama?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-6-2023 08:10 AM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 19-6-2023 12:05 AM
so sekarang ni ko berloceng ke hapa hah noreen? tulis situ suruh bagi suami minum tapi ko pulak yang ...

Mohong je.. mcm mcm petua panduan nipuu jahh.  Aku kalo Bangla ke rohingya yg ckp tuu aku caye sbb depa membiak mcm tikus
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2023 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 19-6-2023 12:07 AM
kan chuolss? dah tu kat hujung bideo tulis suruh bagi suami yang minum tapi mokcik tu pulak yang p ...

adehh terkekek aku gelak pasal mokcik berloceng
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2023 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
hokeypokey replied at 16-6-2023 07:43 PM
apesal mokcik yg bagi tips utk jantan??? bukan pokcik???

Ni testimoni dari customer laaa..kalau pokcik yang beri,ntah2 sembang jer kencang,naik setakat macam ayam jantan jer.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2023 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 19-6-2023 08:10 AM
Mohong je.. mcm mcm petua panduan nipuu jahh.  Aku kalo Bangla ke rohingya yg ckp tuu aku caye sbb ...

Membiak ramai dengan pacak lama berbeza sis.untuk membiak seminit pun dah memadai.
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2023 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Satt.. kalau pompan minum jadi bertenaga mcm minum milo ka apa?
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2023 11:58 AM | Show all posts
lama lama kebas wo..eh!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85864 Replies : 3852
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 40285 Replies : 334
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 59372 Replies : 107
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 85596 Replies : 204
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 36104 Replies : 111
YESTANE BUNIAN: Illuminati @ Freemason @ Satanic @ Dehumanization @ Depopulation @ Agendas @ Secrets
tumpanglalu74YESTANE BUNIAN: Illuminati @ Freemason @
Views : 33405 Replies : 231
AirAsia mula penerbangan domestik dari Lapangan Terbang Subang
AbahmungAirAsia mula penerbangan domestik dari L
Views : 14890 Replies : 19
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92925 Replies : 1185
Peniaga Ini Masak Nasi Goreng ‘Special’ Campur Ais Krim Berharga RM6.Anda berminat?
YgBenarPeniaga Ini Masak Nasi Goreng ‘Special
Views : 10432 Replies : 3
Kena lagi episod 3:Netizen terkesima grafik atlet Malaysia yang akan ke Olimpik Paris seolah muka 'wanted'
YgBenarKena lagi episod 3:Netizen terkesima gra
Views : 87552 Replies : 34

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 05:29 AM GMT+8 , Processed in 0.053946 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list