CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Malaysia Membuka Pintu Kepada 3,000 Pelarian Syria - Najib

2-10-2015 02:00 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 17764| Komen: 185

Description: Membantu negara Islam lain bagi mencapai kesejahteraan sesama saudara kita
Oleh Izzah Abbasy

Malaysia akan menerima pelarian Syria seramai 3,000 dalam masa tiga tahun akan datang. Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak berkata, pelarian tersebut akan diambil secara berperingkat bagi membantu meringankan penderitaan mereka.



Perdana Menteri memberi keterangan sedemikian semasa Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa Bersatu (PBB) di New York semalam.

Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak turut menjelaskan bahawa kita perlu membantu negara Islam lain bagi mencapai kesejahteraan sesama saudara kita - PM DSN.

Baca selanjutnya : Bernama




13

Bagus
14

Marah
24

Terkejut
17

Sedih
35

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (120 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kelapaparut 2-10-2015 07:12 AM
Edited by kelapaparut at 2-10-2015 07:21 AM

Pepekla.. : mcm xtau pulak perengai ereb mcm mane
Quote ohnoLia 2-10-2015 07:21 AM
Usaha yg terpuji. Ayol happy : )  

Quote epis 2-10-2015 07:23 AM
1 Malaysia 1 Dunia
Quote AbukRokok 2-10-2015 07:31 AM
nanti mucul la nasi Arab Hama...Nasi Arab Damsyik
ostak ostak berbaris kat pusat penempatan kot2 ada janda mata biru
Quote AbukRokok 2-10-2015 07:32 AM
baik baik ostak...ada druze ada shia...ada kurdish
Quote asyriqa 2-10-2015 07:36 AM
Nak ke org2 syria tu mai sini...dorang kan lg suka ke negara kokesen sana nun...
Quote ifanonline 2-10-2015 07:38 AM
habis lah ketuanan melayu...
Quote ifanonline 2-10-2015 07:38 AM
syria tak pe...jgn cina petaling street...
Quote naina 2-10-2015 07:44 AM
Elhemdulillah sis..Malaysia hanya mahu pelarian cantik2 gebu2 mata biru shj.
Hitam berkerak mcm rohingya sorryyyyy!
Quote Modngengade 2-10-2015 07:47 AM
AbukRokok replied at 1-10-2015 11:31 PM
nanti mucul la nasi Arab Hama...Nasi Arab Damsyik
ostak ostak berbaris kat pusat penempatan kot2 a ...

Sekarang pun dah berlambak kedai nasi arab....dah naik muak.....


Quote Modngengade 2-10-2015 07:48 AM
Najib terhutang budi dgn negara timur tengah yg telah menderma 1.6 billion....budi baik dikenang jua kan jib?
Quote Modngengade 2-10-2015 07:49 AM
kelapaparut replied at 1-10-2015 11:12 PM
Pepekla.. : mcm xtau pulak perengai ereb mcm mane

Yg penting ini stok2 rambut blond  mata hijau sis....
Quote Themilo 2-10-2015 07:51 AM
Syria 3k, Bangladesh 30k
Quote MissNigga 2-10-2015 07:53 AM
rohingya??
Quote makneng 2-10-2015 08:05 AM
X pe malaysia kaya dengan kepelbagaian bio,  malaysia boleh,  malaysia terkenal di mata dunia,  malaysia tanah tumpah darahku, malaysia negara yg jaya,  malaysia bebas dan merdeka
Quote krustykrab 2-10-2015 08:08 AM
dah la msia ni penuh dgn pendatang haram bangla, rohingya indon, pak itam...nak masuk syria pulak....
Quote krustykrab 2-10-2015 08:10 AM
Modngengade replied at 2-10-2015 07:48 AM
Najib terhutang budi dgn negara timur tengah yg telah menderma 1.6 billion....budi baik dikenang jua ...

2.6 bill sis..

ni la kut tujuan duit tu diderma pak arab .....iolls terpaksa bersangka baik sis
Quote Acong 2-10-2015 08:30 AM
ok.... awek syria lulus tapisan  


Quote kyrana 2-10-2015 08:42 AM
yang nak masuk ni syiah ke sunni. jgn nak menolong sampai negara tergadai.

Lihat semua komen(185)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 12:31 PM GMT+8 , Processed in 0.064752 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top