CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bendera IS Dikesan Di Lima Negeri

23-9-2015 03:09 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 6580| Komen: 26

Description: Bendera IS didapati dikibarkan di lima negeri iaitu di Terengganu, Kedah, Perak, Johor dan Selangor sejak bulan lalu.


sumber foto : http://3.bp.blogspot.com/



Polis mengesahkan ada pihak yang cuba menggerakkan kumpulan militan Islam (IS) di negara ini apabila terdapat aktiviti mengibar bendera kumpulan itu di tepi jalan pada waktu malam.


Ketua Penolong Pengarah Bahagian Anti Keganasan Bukit Aman, Datuk Ayub Khan Mydin Pitchay berkata, bendera IS didapati dikibarkan di lima negeri iaitu di Terengganu, Kedah, Perak, Johor dan Selangor sejak bulan lalu.



“Polis belum menahan mana-mana individu kerana tiada orang yang nampak pihak yang bertanggungjawab mengibarkan bendera berkenaan.” 


Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perak, Senior Asisten Komisioner Goh Kok Liang mengesahkan pihaknya menerima aduan bendera IS dikibarkan di kawasan Lebuh Raya Utara Selatan pada 18 September lalu. 





Berita selanjutnya : freemalaysiatoday.com

5

Bagus
6

Marah
4

Terkejut
5

Sedih
3

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (32 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chinta89 23-9-2015 03:24 PM
sapelah punya kije ni
Quote DeMax 23-9-2015 03:26 PM
Bila ada action mesti ada reaction...ni semua salah DAP n LGE
Quote Emperor95 23-9-2015 03:26 PM
Satu lagi sibodoh yang malang
Quote Vellfire 23-9-2015 03:27 PM
apalah yg dorang ni kejar2kan sgt yer
Quote kerunai 23-9-2015 03:50 PM
Dap punya keja ni..nk lagakan umat isele
Quote 2bz 23-9-2015 03:51 PM
ISIS pulak dah .... haram jaddah tul ..... tak lama lagi ada lah perhipunan baju hitam lak....cam sial...
Quote mattzzx 23-9-2015 03:51 PM
dah tak ada keje sangat ke?
Quote monyet_2015 23-9-2015 04:03 PM
memang betul pun Dap mahu laga laga kan umat islam supaya mereka berpecah..bila umat islam berpecah mereka lemah...dah lama pemikir islam  tahu tektik ini..tektik inimjuga digunakan oleh british semasa mereka menakluk,negara islam pada zaman kekuasaan mereka dulu..pecah dan perintah...
Quote wwwvvvwww 23-9-2015 04:27 PM
Keluar senyap senyap malam malam
Quote bluehedgehog 23-9-2015 04:27 PM
monyet_2015 replied at 23-9-2015 04:03 PM
memang betul pun Dap mahu laga laga kan umat islam supaya mereka berpecah..bila umat islam berpecah  ...

x pyh dap kje pun,
ada umno pun ckup da
Quote wwwvvvwww 23-9-2015 04:28 PM
monyet_2015 replied at 23-9-2015 04:03 PM
memang betul pun Dap mahu laga laga kan umat islam supaya mereka berpecah..bila umat islam berpecah  ...

Sorry la. Dap yang paling takut isis
Quote wwwvvvwww 23-9-2015 04:29 PM
Dap mampu lagakan orang islam konon .wakakakaka
Quote Decaffeinated 23-9-2015 04:32 PM
monyet_2015 replied at 23-9-2015 04:03 PM
memang betul pun Dap mahu laga laga kan umat islam supaya mereka berpecah..bila umat islam berpecah  ...

Ko cerita politik ka ni?

orang amerika tu berpecah dua almost 50/50. Tapi elok je kuat...


Quote cHimo 23-9-2015 04:51 PM
Jangan berangan laa nak tubuhkan kumpulan militan kat Malaysia hari nih kau militan buat hal esok2 masuk tanah jadi arwah dikerjakan ATM...
Quote wwwvvvwww 23-9-2015 04:59 PM
cHimo replied at 23-9-2015 04:51 PM
Jangan berangan laa nak tubuhkan kumpulan militan kat Malaysia hari nih kau militan buat hal esok2 m ...

Betul tuh.
Quote bellaa 24-9-2015 04:46 AM
Vellfire replied at 23-9-2015 03:27 PM
apalah yg dorang ni kejar2kan sgt yer

Menala 72 bidadari
Quote penggali 24-9-2015 02:03 PM
itu semua keje delusional fcuktards. Takde langsung imej Islam dalam IS tu.. bodoh tak sudah.
Quote AbukRokok 24-9-2015 03:05 PM
pelarian berpusu ke negara kristian cibai lahanat.

xde pelarian yg nk lari ke negeri isis. lu lg nk mimpi imam mahdi disini. padahal imam najib dah ada.
Quote famri7 24-9-2015 04:10 PM
Paling best ummah2 duk share psl kemaksuma muammar gadaffi pelbagai katanya pejuang isle terulung yang diexploit ummah kaper amareka yahudi nasoro...ujung2 majority xtahu heshe dah mampus..gigeh duk berdoa selamatlan pemimpin isle..

Kalau dlm kes ISIS inniew...kalo betul sokong ISIS tpi pongpang2 psl keselamatan pelarian Syiria baik ko pergi sembah berhala jah sis....alang2 dah bengong baik mampus ditindih berhala jah..

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 12:01 PM GMT+8 , Processed in 0.321400 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top