CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Gambar-Gambar Ahli Parlimen BN Bersama Pemimpin PH Tular

21-11-2022 12:35 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1430| Komen: 20

Description: Dua keping gambar memaparkan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) bersalaman dan duduk berbincang dengan pemimpin Pakatan Harapan (PH) dipercayai yang mempunyai kaitan dengan pembentukan kerajaan tular ...
Dua keping gambar memaparkan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) bersalaman dan duduk berbincang dengan pemimpin Pakatan Harapan (PH) dipercayai yang mempunyai kaitan dengan pembentukan kerajaan tular dalam media sosial.


Gambar itu dipercayai dirakam di sebuah hotel di ibu negara, hari ini, yang merupakan lokasi BN mengadakan sidang akhbar berhubung kemelut politik selepas pilihan raya umum.

Foto: Utusan

Antara pemimpin yang kelihatan adalah Pengerusi PH, Datuk Seri Anwar Ibrahim; Presiden Amanah, Mohamad Sabu; Ketua Setiausaha PH, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail dan Presiden Parti Ikatan Demokratik Malaysia, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.


Foto: Utusan

Pemimpin BN pula terdiri daripada Pengerusi BN, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi; Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan Presiden MIC, Datuk Seri M. Saravanan. – CARI

Sumber: Utusan Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote venom1 21-11-2022 03:14 PM
Rakyat? Melopong memikirkan nak bayar hutang lepas habis duit balik kampung mengundi ari tu
Quote tumpanglalu74 21-11-2022 03:15 PM
FB_IMG_1669008795393.jpg
Quote R2D2 21-11-2022 03:21 PM
Quote bulalof 21-11-2022 04:09 PM
politicians are like the devils.
Quote R2D2 21-11-2022 04:40 PM
Quote sharlenetexas 21-11-2022 04:41 PM
Baru tau piji gemok.botak kat tengah kaki kepit.


Quote R2D2 21-11-2022 05:41 PM
ckp pasal prinsip?
kesian pemuja Anwar kena kencing

Quote Kurex 21-11-2022 05:44 PM
Aku sumpah semua politicians yg rebut kuasa tak fikir rakyat kemaluan mereka akan ditumbuhi kulat dan nanah
Quote noor2 21-11-2022 06:11 PM
Kurex replied at 21-11-2022 05:44 PM
Aku sumpah semua politicians yg rebut kuasa tak fikir rakyat kemaluan mereka akan ditumbuhi kulat da ...

Mungkin dah kut...kita bukan nampak...amin
Quote dani-rox 21-11-2022 06:29 PM





Quote LoveSungmin 21-11-2022 06:36 PM
https://vt.tiktok.com/ZSRo8HeWJ/
Quote Fly_over 21-11-2022 06:52 PM
kalau bn-ph guane nk humpan ponorogo ke penjara?
Quote Innrukia 21-11-2022 06:55 PM
Anwar dengan 30 penyamun
Quote anakkerengga 21-11-2022 07:03 PM
Innrukia replied at 21-11-2022 06:55 PM
Anwar dengan 30 penyamun

Kan.. alih2 bn jg yg salah.. pdhal majoriti umno nak jd pembangkang.. zahid sorg je yg nak gabung ph.. elok lah bn jd pembangkang shj.. serba serbi tak kena… akar umbi umno mahu jd pembangkang.. ahli prlimen ph yg terhegeh2 nak pujuk bn bergabung demi anwar nak jd pm
Quote apalancut 21-11-2022 07:13 PM
masa nak raih undi.. mcm2 dicanangnya.. PH Takkan bersekongkol dengan penyamun, BN takkan bersama dengan DAP...  alasan demi kepentingan rakyat. Kerajaan Uniti pulakkkkk.. hujung2 rakyat kena jual.. mandat rakyat diperkotak katikkan.
Quote brego 21-11-2022 08:34 PM
ada adegan cemolot tak?

teringin aku nak tengok DAP dan Umno bercemolot,
sambil geng2 PH menjilat jilat ludah sendiri
Quote brego 21-11-2022 08:39 PM
Fly_over replied at 21-11-2022 06:52 PM
kalau bn-ph guane nk humpan ponorogo ke penjara?

jangan risau.

wak ponorogo akan di bersihkan imej nya dari penuh najis melahap rasuah.
kepada imej bersih dan penuh wangi wangian,
oleh pencacai cuci najis dalam PH

mereka ada banyak pengalaman dalam membersihkan najis2 terrorist komunis
Quote sharlenetexas 21-11-2022 08:40 PM
brego replied at 21-11-2022 08:34 PM
ada adegan cemolot tak?

teringin aku nak tengok DAP dan Umno bercemolot,

Ala2 bromance brokeback mountain.


Quote R2D2 21-11-2022 10:46 PM

Lihat semua komen(20)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 12:48 AM GMT+8 , Processed in 0.093568 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top