CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Atuk Tua 90 Tahun Masih Bernafsu- Cerai Isteri, Kahwin Dengan Bekas Kakak Ipar Umur 28 Tahun

21-6-2022 10:35 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1558| Komen: 16

Description: JAKARTA – Seorang warga emas di wilayah Sulawesi Tenggara menjadi perhatian kerana berkahwin dengan bekas kakak iparnya selepas bercerai dengan isterinya, lapor laman berita Detik.
JAKARTA – Seorang warga emas di wilayah Sulawesi Tenggara menjadi perhatian kerana berkahwin dengan bekas kakak iparnya selepas bercerai dengan isterinya, lapor laman berita Detik.


Lelaki bernama Paduai, 90, itu berkahwin dengan Shintia, 28, yang merupakan kakak kandung bekas isterinya, Shinta, 25.


Shinta (kanan) merestui perkahwinan Paduai dengan Shintia (tengah). Foto: Istimewa

Menurut Shinta, dia tidak mempunyai masalah terhadap perkahwinan tersebut dan turut berasa bahagia melihatkan pasangan itu.

Dia juga mengesahkan telah lama berpisah dengan Paduai sebelum lelaki itu berkahwin dengan kakaknya.


“Selepas berpisah dengan Paduai barulah kakak saya berkahwin dengannya.

“Saya mendoakan yang terbaik untuk mereka,” katanya.

Pasangan tersebut melangsungkan perkahwinan pada 14 Jun lalu dalam satu majlis yang turut dihadiri oleh Shinta. – CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tricomonas 21-6-2022 10:51 AM
Lelaki bernama Paduai, 90,  berkahwin dengan Shintia, 28,

i know guys..we're thinking the same thing..
Quote batu kikir 21-6-2022 11:03 AM
Bagus lagi guna dildo daripada mendapat si tua tu.
Quote sukacactus 21-6-2022 12:14 PM
Yg umur 25, 28 tu sama2 rupa tua
Elok la berjodohan (pernah) dgn moyang itu
Quote mdhelmi 21-6-2022 01:21 PM
okla tu
asalkan tak kahwin dengan pokok macam negara belah sana
Quote underground 21-6-2022 01:26 PM
mesti laki berduit.. ada kuasa.. ada tanah.. khen
Quote Prickford 21-6-2022 01:27 PM
Ah main barang la ni. Mana mau umur 20an nak dekat atuk kertu. Apa pon tak boleh naik.
Quote prettyuglybabe 21-6-2022 01:34 PM
adik dah rasa so dia bagi la kat kakak pulak rasa macam mana melayan peel orang tua..
dia dah boleh bersenang lenang flip hair jah..
Quote Kak-Rohana 21-6-2022 02:01 PM
Thread ala gosip murahan gini x perlu la...tak mengasah minda pon!
Quote mizruncing 21-6-2022 04:16 PM
lorhh agak dah yindonnn
Quote salimrock 21-6-2022 04:45 PM
ada orang cakap kalo lelaki umur 80 tahun keatas  ngeseks ibarat main snuker pakai tali rapia.. cuba jolok bola snuker pakai tali rapia, jadi ke tak?

tp sekira nya Paduai punya barang sekeras  pangkal kayu pool atau kayu snuker , maka betul la, jamu indon terbaik.... umo 90 pn barang boleh keras...

Quote angelofish 21-6-2022 04:55 PM
teringat iklan kat facebook....isteri jangan berpura pura orgasms !...
Quote intan244 21-6-2022 09:53 PM
bapak pompuan2x ni xde idea ee. shinta shintia, confuse
Quote doubleharmonic 21-6-2022 10:01 PM
intan244 replied at 21-6-2022 01:53 PM
bapak pompuan2x ni xde idea ee. shinta shintia, confuse

paduai = ipar duai tersenyum sinis

Quote kakikuDibibirmu 21-6-2022 10:03 PM
waduh, waduh, waduh, pokoknya butuh gampang gimana kayaknya gini kabupaten kedubes muntaber ketabrak, pokoknya jangan dibakar, asap di indon, jerebu di Malaysia ...mbak... kalau nggak bisa, kita ambil ular bisakan dia, pantek Friska madu jusa c minus tersenyum sinis
Quote mizzmimi 21-6-2022 10:12 PM
intan244 replied at 21-6-2022 09:53 PM
bapak pompuan2x ni xde idea ee. shinta shintia, confuse

Agaknye adik depa nama Shanti or Shantai ajahhh gitu
Quote ciksom 21-6-2022 10:54 PM
Ada org kata kalau org tua kalau dia masih lagi mampu angkat buah kelapa maknanya dia boleh ngesek lagi.tak tau la ya ke tak.

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 08:24 AM GMT+8 , Processed in 0.063667 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top