CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Video Pembunuhan Seorang Remaja Lelaki Tersebar

14-7-2015 11:22 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 14508| Komen: 61

Description: Baru-baru ini tersebar video bagaimana seorang remaja lelaki di Bangladesh diikat dan diseksa oleh sekumpulan lelaki.
Oleh Adib Za

Baru-baru ini tersebar video bagaimana seorang remaja lelaki di Bangladesh diikat dan diseksa oleh sekumpulan lelaki.


Mangsa, Samiul Alam Rajon, 13 telah dibelasah sehingga mati kerana dituduh mencuri.

Video berdurasi 28 minit itu antara lain menunjukkan remaja berkenaan terbaring dan dua orang lelaki memukulnya sehingga lembik.

(Sumber foto: Ntv Online)


Budak malang itu dibiarkan kehausan dan merintih meminta air namun sebaliknya disuruh minum peluh sendiri. 

Selepas sengsara dipukul dan dibelasah, akhirnya mangsa menghembuskan nafas terakhir di tempat kejadian. 


Video ini telah dikongsi si laman sosial seterusnya menaikkan kemarahan masyarakat terhadap kumpulan yang membunuh mangsa ini. 

Difahamkan kini pihak polis sedang memburu kumpulan yang bertanggungjawab ke atas kematian remaja ini. - CARI Infonet
12

Bagus
37

Marah
22

Terkejut
14

Sedih
21

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (126 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote HaMiZiE 13-7-2015 11:57 PM
[youtube]PgrEflQKygI[/youtube]

Published on Jul 12, 2015
বুধবার সিলেট মহানগরীর কুমারগাঁওয়ে ১৩ বছরের কিশোর
সামিউল আলম রাজনকে হত্যা করে গুম করার সময়
পুলিশ তার লাশ উদ্ধার করে।
১৩ বছরের একটি কিশোরকে কয়েকটি পশু অমানবিক নির্যাতন করছে।
কিশোরটি এই পৃথিবীতে বেচেঁ থাকার আকুল আবেদন করছে।
তাঁর বুক ফাটা আর্তনাদ আকাশ-বাতাসকে ভারী করে তুলেছে।
মৃত্যুর আগ মুহূর্তে এক ফোটা পানি চেয়ে পায়নি।
পাষণ্ডরা হিংস্র পশুরা তখন বুনো উল্লাসে মেতে ছিল।
এই মর্মান্তিক ঘটনার সময় কি আশে-পাশে কোনো মানুষ ছিলো না ?
যারা অন্তত: পশুদের হাত থেকে সামিউলকে বাচাতে পারতো।
সিলেটের কুমারগাঁও্ এলাকা কি মানুষ শূণ্য? এ প্রশ্ন আজ মানুষের



Quote HaMiZiE 13-7-2015 11:58 PM
Alhamdulillah ... anak ni dah berada di dalam surga pun ....

Semuga kumpulan lelaki yang membunuh anak ini akan mendapat pembalasan yang setimpal dengan perbuatan mereka ...
Quote batu kikir 13-7-2015 11:59 PM
Sial sungguh pembunuh jilake tu.
Tapi bangsa ini jugalah ada satu menteri bebal nak bawak sampai 1.5juta masuk Malaysia.

Quote mawarika 14-7-2015 12:00 AM
Sedih..kejam manusia skg.
Quote shernazz 14-7-2015 12:06 AM
xsanggup nk tgk
siannya dia
Quote Acong 14-7-2015 12:07 AM
bangla = rohingyas yg wardina, hannah yeoh dok nak bela........  
Quote exclusive_vvip 14-7-2015 12:08 AM
x sanggup nk tgk...semoga pelaku2 tu semua mati katak...
Quote Decaffeinated 14-7-2015 12:21 AM
batu kikir replied at 13-7-2015 11:59 PM
Sial sungguh pembunuh jilake tu.
Tapi bangsa ini jugalah ada satu menteri bebal nak bawak sampai 1. ...

yang jahat kaki pukul tu bukan kerana mereka bangla. Ramai lagi bangla yang lebih mulia dari melayu.

apa sis ingat melayu semua suci ka?...



Quote hzln 14-7-2015 12:29 AM
Decaffeinated replied at 14-7-2015 12:21 AM
yang jahat kaki pukul tu bukan kerana mereka bangla. Ramai lagi bangla yang lebih mulia dari melay ...

pencuri melayu pun suci bang...buat/sebar fitnah, merusuh pun jadi halal demi utk bekap budak melayu kaki isap dadah kaki mencuri
Quote MeghanK 14-7-2015 12:36 AM
Decaffeinated replied at 14-7-2015 12:21 AM
yang jahat kaki pukul tu bukan kerana mereka bangla. Ramai lagi bangla yang lebih mulia dari melay ...

betul tu..i ada experience jumpa bangla yang mulia..dalam tren i nampak dia duk tengok je henfon..i jeling sikit, rupa2 nya duk baca quran..

lagi satu, i balik keje dah malam masa tu, turun tren ada sorang bangla duk jalan dekat dgn i..i jalan laju2 la..bila dia lintas tu dengar dia duk berzikir..malu nya i rasa duk fikir buruk2 pasal orang
Quote Suchi 14-7-2015 12:39 AM
tak sanggup nk tgk bideo
siannya..
di luar sana ramai insan yg lebih malang nasibnya berbanding diriku
Quote chintachanduri 14-7-2015 12:40 AM
tak sggup tgk video ni..msti nangis nti..
Quote famri7 14-7-2015 01:01 AM
Puak2 ini memang keganasan bagai aur dengan tebing...meleis pon mula berjangkit sis..
Quote vandergooh 14-7-2015 01:04 AM
tepek video pun akak tak sanggup nak tengok... lemah semangat betul akak seakrang bila tengok benda ganas2...
Quote durin 14-7-2015 06:02 AM
Manusia tahap binatang
Quote MissNigga 14-7-2015 06:12 AM
Ya Allah ... tak ada perasaan langsung...
Semuga Allah bayar cash kat kumpulan lelaki yang mendera budak lelaki ini
Quote batmana 14-7-2015 07:22 AM
sama je kt malaysia.

bila ckp jgn pkul pncuri, dijawabnya 'klu tk kene kt anak sndiri bolela ckp'

pstu sorg lagi ckp 'ala, pkul sket je, kn ada 'fatwa' dari pegawai polis suh pkul sket bagi pengajaran'

abis dh 20 org pkul sket2, anak gajah pun bole mati daa.


sama je level si pemukul ni dgn pembunuh.

merepot la ko kt neraka nnti.
Quote rospinki 14-7-2015 07:24 AM
Sapa yg bidioing? Bodo betul manusia ni.
Quote NAT_11 14-7-2015 07:26 AM
Harap pembunuh kejam ni takkan termasok dalam kumpulan
1.5 juta yang Mat Zaid nak bawak datang ke Malaysia............

Lihat semua komen(61)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-3-2024 09:23 AM GMT+8 , Processed in 0.057336 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top